Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte for første gang om kjemisk graviditet for noen dager siden. Kan man se det på en graviditetstest, eller må man bare vente å se om blødning kommer? 

13 dpo og føler nesten ikke jeg ser noe strek i dag 🙁

IMG_3988.jpeg

IMG_3989.jpeg

Anonymkode: 3ee48...105

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, har hatt kjemisk to ganger. Testene så helt lik ut som dine.

Jeg fikk en påfølgende ekstremt kraftig mens. Jeg gikk og ventet på å blø. Vi hadde heftig sex, jeg trente hardt, gjorde mageøvelser. Plutselig i dusjen kom alt, svosj. Trodde jeg skulle tette sluket så jeg ropte på samboeren min. Som var mildt sagt sjokkert da han kom inn på badet. 

Ellers gikk syklusene som normalt. 

Anonymkode: 5d264...45d

Skrevet

Har også hatt kjemisk 2 ganger. Teste økte litt, men forble ganske svake, før de ble svakere og til slutt negativ. Så kom blødningen etter en liten stund.: 

blødde som vanlig mens. 

prøv noen andre tester om du har 😊

Anonymkode: 0413d...949

Skrevet

Kan være en kjemisk på gang. Streken på dag 11 og 12 ser fine ut, men 13 er svak. Ville tatt en ny en senere eller i morgen. 

Har hatt mange kjemiske. De er forskjellige fra gang til gang. Som oftest starter de veldig bra, med fin økning, for så å bli gradvis svakere. Andre ganger ser streken helt likedan ut fram til jeg blør. Noen ganger er det bare en streifer der som faller fra et par dager før mensen kommer.

Anonymkode: db95e...30f

Skrevet

var akurrat son for meg også, hadde da kjemisk ..:/ Ble raskt gravid igjen 2 uker etter den kjemiske graviditeten var ferdig. Man er ekstra fruktbar rett etterpå.

Anonymkode: 311a1...2f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...