AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hei! Jeg har samboer, men blir fortsatt noen perioder vi ikke har ferie i lag. Bor på Østlandet, som er utgangspunktet for tur. Har bil, og fleksibel økonomi. Jeg er glad i å bade, lese, konserter, gå på tur etc. Ønsker tips til fine turer som kan være aktuelt å reise på alene Alt fra å leie Airbnb, telt, fjelltur etc. Anonymkode: 397b4...8d5
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni DNT har mange fine turer om du er glad i å være ute. De har ferdige turforslag hvor du går fra hytte til hytte, endel av disse blir også gjennomført som gruppeturer med DNT guide om du ikke vil gå alene. Anonymkode: f09d8...021
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Kjør over fjellet til Stavangerområdet (ikke langs kysten). Da kan du ta en fjelltur på veien, og bade på de fine strendene på Jæren/i Stavangerområdet når du kommer dit. Jeg er ikke derfra, men trives veldig godt i Sandnes/Stavanger. Folk er lette å komme i prat med. Litt kulturtilbud er det vel over alt på sommeren 🙂. Om du har vært mye den ruten før, så velg deg et område av Norge du aldri har sett. Du kan f.eks kjøre til Bergen, sette deg selv og bilen på Hurtigruten. Dra så langt nordover du vil, og kjøre bil hjem igjen 🙂 Anonymkode: d2cfe...c8a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Hadde tatt en langhelg på The Well Anonymkode: f990a...fe0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå