AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Ser det er mange tråder om aldersforskjell. Vil gjerne finne ut hvem som tar kaka🤭🍰? Hvis du tror du slår ut dem aller fleste her på forumet med ditt forhold så del gjerne. Jeg var i 6 år sammen med en mann hvor jeg var 22 og han 54 da vi møttes. Vi gjorde det ikke slutt pågrunn av alderen men helt andre ting. Møtte mange fordommer underveis og kan skjønne det litt fordi jeg var ekstremt ung. Tro det eller ei så var det dyp kjærlighet mellom oss og vi vurderte noen år senere å bli sammen igjen men ble bare ikke sånn pågrunn av livssituasjon. Anonymkode: 07b62...ca2 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Jeg er 51 og er sammen med ei på 23 Anonymkode: a6163...35b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ser det er mange tråder om aldersforskjell. Vil gjerne finne ut hvem som tar kaka🤭🍰? Hvis du tror du slår ut dem aller fleste her på forumet med ditt forhold så del gjerne. Jeg var i 6 år sammen med en mann hvor jeg var 22 og han 54 da vi møttes. Vi gjorde det ikke slutt pågrunn av alderen men helt andre ting. Møtte mange fordommer underveis og kan skjønne det litt fordi jeg var ekstremt ung. Tro det eller ei så var det dyp kjærlighet mellom oss og vi vurderte noen år senere å bli sammen igjen men ble bare ikke sånn pågrunn av livssituasjon. Anonymkode: 07b62...ca2 Du må skille mellom TO VIKTIGE ting når det kommer til aldersforskjell her på kg. Stor aldersforskjell der dama er eldst er et langt mer større ‘avvik’ enn om mannen er eldst;) Hilsen hun med en 12 år yngre samboer😇 Anonymkode: 32772...546 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 51 og er sammen med ei på 23 Anonymkode: a6163...35b Lykke til! Anonymkode: eb5ef...b19 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må skille mellom TO VIKTIGE ting når det kommer til aldersforskjell her på kg. Stor aldersforskjell der dama er eldst er et langt mer større ‘avvik’ enn om mannen er eldst;) Hilsen hun med en 12 år yngre samboer😇 Anonymkode: 32772...546 Og ja, kommentaren min var ment litt ironisk. Blir oppgitt over at stor aldersforskjell med kvinnen eldst FORTSATT er tabu i 2025. Men mye tyder jo på det mtp at det er ukentlige innlegg i kg rundt hvorvidt dette er ok. Anonymkode: 32772...546
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må skille mellom TO VIKTIGE ting når det kommer til aldersforskjell her på kg. Stor aldersforskjell der dama er eldst er et langt mer større ‘avvik’ enn om mannen er eldst;) Hilsen hun med en 12 år yngre samboer😇 Anonymkode: 32772...546 Det har du helt rett i 😁 hvor gamle er dere? Fint at det går andre veien åsså da🥰 Anonymkode: 07b62...ca2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lykke til! Anonymkode: eb5ef...b19 Takk 🙂 Anonymkode: a6163...35b
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 51 og er sammen med ei på 23 Anonymkode: a6163...35b Juhuu 😄💕 Dere var nært meg og eksen i aldersforskjell Anonymkode: 07b62...ca2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må skille mellom TO VIKTIGE ting når det kommer til aldersforskjell her på kg. Stor aldersforskjell der dama er eldst er et langt mer større ‘avvik’ enn om mannen er eldst;) Hilsen hun med en 12 år yngre samboer😇 Anonymkode: 32772...546 Nja. Jeg blir fremdeles forstyrra av mennesker over 50 som er sammen med noen i tjueårene. Stoler ikke på de gamle der. Anonymkode: b05c9...547 8 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må skille mellom TO VIKTIGE ting når det kommer til aldersforskjell her på kg. Stor aldersforskjell der dama er eldst er et langt mer større ‘avvik’ enn om mannen er eldst;) Hilsen hun med en 12 år yngre samboer😇 Anonymkode: 32772...546 Heldiggrisen😊. Fint for damer med litt/endel yngre menn, det er revitaliserende. Anonymkode: 5c8b9...706 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni 25 år mellom oss, 45 og 70, han er eldst😌 Anonymkode: 93b51...026 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Pelle Sandberg og Bahareh har vel norgesrekorden. Og det gkk selvfølgelig som det måtte gå. Anonymkode: 09eba...075 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Samboeren min (M) er 9 år eldre enn meg (K), syns egentlig ikke det er en aldersforskjell verdt å bemerke, men jeg har jo skjønt at noen syns det er en veldig stor aldersforskjell. Jeg har også datet en mann som var 7 år yngre enn meg. Største aldersforskjellen mellom noen jeg kjenner, var besteforeldrene mine som hadde nesten 18 års aldersforskjell. Anonymkode: d3fe1...126
AnonymBruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni 16 og 21. Det var kanskje mer akseptert før i tiden. Anonymkode: aa379...414 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni K40 og M23. Vi har vært sammen i snart 2 år. Man må være sta og sterk for å gå mot normen og følge sitt eget hjerte. I starten var jeg litt redd for at folk skulle se rart på oss på gata og i butikken, men har så langt ikke sett noe til det. Han kan gå for å se litt mer voksen ut enn sin alder, og jeg kan nok passere for noe yngre, så det går seg til. Jeg merker forskjell på modenhet noen ganger, men for å være helt ærlig merket jeg også det med en eks som var 14 år eldre enn meg..så det er personen det kommer an på. Mesteparten av tiden tenker jeg ikke på det, og han sier at han ikke tenker på aldersforskjellen i det hele tatt. Vi møttes gjennom en felles fritidsinteresse, og hadde det ikke vært for det hadde vi nok aldri møttes. Anonymkode: 2e47a...96e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pelle Sandberg og Bahareh har vel norgesrekorden. Og det gkk selvfølgelig som det måtte gå. Anonymkode: 09eba...075 Stordalen og kjæresten har 30 års aldersforskjell også. Anonymkode: a726d...b4a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni Jeg er 18, og han er 92 🥰🥰🥰🥰🥰 Anonymkode: 8f3a7...bce 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni Vi hadde 13 år, akkurat som Petter og Vendela. Men det skar seg etter cirka like mange år. Det ble plutselig mer tydelig når overgangsalder kom, og sexen så å si forsvant - samtidig som kroppslig aldring slo inn. Det var en bedre match da man var 32 og 45... Anonymkode: 4df0e...a05
Tekumseh79 Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 18, og han er 92 🥰🥰🥰🥰🥰 Anonymkode: 8f3a7...bce Og du er Anna Nicole Smith? 😉 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Skrevet 9. juni Har vært sammen med en yngre mann, aldri mer. Anonymkode: 0e22a...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå