Gå til innhold

Burde en mannlig jomfru på snart 40, bare gi opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde en jomfru,mann påæ nærmere 40, bare gi opp å miste dommen. Er det på denne aldren folk slutter å ha sex?

Anonymkode: 304bf...993

Skrevet

Why?

Men vil du ha sex med noen så burde du vel i grunn begynne å jobbe på en annen måte. Få litt kyndig hjelp av noen mer profesjonelle enn datingapper. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men han bør ta tak i seg selv slik at han har noe å tilby for en jevngammel dame som ønsker forhold med en oppegående mann, 

Anonymkode: 03053...bb8

• Liker 4
Skrevet

Ihvertfall slutte å kalle seg "jomfru". Har du alt på stell ellers? Jobb, hygiene, bolig, folkeskikk? Da er det aldri for seint. 

Anonymkode: 9c1f3...8a5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen feil med å være ærlig om at du er jomfru. 
er ting iorden i forhold til  Jobb, hygiene, bolig, folkeskikk?

eg har mange bekjenter som leter etter men fra 40 og oppover.

eg ble selv skilt når eg var 54, det var ikke noe vanskelig med damer. Men eg er så gamal at irl er det rette for meg.

eg har problemer med lillekaren. Noe eg informerte damene om, så var det opp til dei om de ville være med meg eller kanskje dei ville være med andre.

Eg fant en kjærest for ca ett år siden å vi har det veldig fint i lag nå

Skrevet

Neida. Min onkel fikk seg kjæreste for første gang når han var femti. Om han var jomfru da vet jeg ikke, men han hadde aldri hatt noen partner. Så jeg tenker det ikke er for sent. Han var ofte med på singelturer via dnt og singelcruise. Det er ikke for å sjekke opp folk, men en god måte å møte andre single :)

Anonymkode: ba149...86b

Skrevet

Prostitusjon er lovlig i Belgia, Tyskland, Nederland, Østerrike, Sveits, Luxembourg, Hellas, Ungarn, Latvia og Tyrkia.

Husk kondom :)

Anonymkode: 1bf01...144

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...