Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått 2,5 år. Savner han enda. Ser ikke for meg å møte en jeg føler like sterkt for. Ønsker å møte en ny. 

Er ikke 2,5 år veldig lenge? Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 811e2...91f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjærlighets sorg av og på i 8 år. Når jeg elsker noen så er det med hele hjertet mildt sakt! 💔😢

Syntes kjærlighet er skikkelig heavy shitt 

verste sånn egentlig er at andre ikke gidder å høre på sånnt så altfor lenge og man skjønner jo det ,akkurat som det er lite spennende å høre på veninner over mange år som prater om samme typen. 
Så konklusjonen min blir at det er en ensom sorg å gå rundt med … 😞

Å hvis ex finner en ny en å går lett videre? Enda heftigere spør du meg

Men heldigvis kommer det en dag du finner en ny …men kan ta tid. 

Stakkars deg for er jo smerte på en ‘’rar’’ måte og tungt å bære på. 
Ønsker deg lykke til videre med kjærligheta ❤️❤️

Anonymkode: 0c6be...38e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du har bestemt deg.

Anonymkode: 16478...f80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det har gått 2,5 år. Savner han enda. Ser ikke for meg å møte en jeg føler like sterkt for. Ønsker å møte en ny. 

Jo, det er lenge. Én måned bør holde. 

Anonymkode: f7d9a...8ae

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at dette er vondt for deg. Det er helt normalt, man kan føle på sorg i mange i år. Det blir bare svakere også lærer man å leve med det.

Det er viktigste du gjør for er å møte deg selv med omsorg og si til deg selv at det er helt greit at du føler på sorg over din eks, det er menneskelig og helt normalt.
Det betyr at du har evnen til tilknytning, kjærlighet og nærhet, og det er fine egenskaper. 

vær god med deg selv, la følelsene komme naturlig, ikke stopp dem, Fortell kroppen din at du forstår og du er der for den og tar vare på den. Skriv ned hva du føler og gråt om du trenger det. Husk at du er verdifull og at du fortjener å gi deg selv kjærlighet og omsorg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

2,5 år er lenge, men likevel ikke unormalt. Kanskje du har brukt feil strategier for å bli ferdig med ham. Som å bryte kontakt tvert. Slette ham fra sosiale medier. Forsøke å treffe nye menn.

Hos meg tok det rundt 2 år før jeg sluttet helt å gi slipp på eksen. Men da hadde det vært litt av og på med kontakten og jeg fulgte ham tett i sosiale medier. Så jeg forlenget sorgen på den måten. Den sterke kjærlighetssorgen fikk også et kraftig oppbluss da han fikk ny kjæreste etter halvannet år. Derifra gikk det derimot mye fortere over. Forholdet mellom han og nye dama varte bare noen måneder og fikk vite det var hun som ‘rømte’ fort ut av forholdet. Dette ble en påminnelse på hvor sær og vanskelig han egentlig var og at jeg antagelig aldri ville blitt lykkelig sammen med ham.

I dag 10 år senere har jeg ny samboer og barn. Det føles fjernt at jeg hadde så sterk og langvarig kjærlighetssorg for denne eksen. Eksen er nå 45+ og fortsatt singel og barnløs i dag..

Anonymkode: 999f9...25c

AnonymBruker
Skrevet

Her gikk det vel seks år, inkludert tid med ny kjæreste.. NÅ er han fortsatt innom tankene mine, men ingen savn lenger. 

Anonymkode: 4101e...852

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det samme. Det er et stort savn men er ikke noe jeg kan gjere med. Har du kontakt med han eller har du kuttet alt av kontakt. Jeg har kuttet alt kontakt men det ble ikke noe bedre

Anonymkode: 72697...870

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle fine svar. 

Jeg har ingen kontakt med han. Ikke hart det siden bruddet. 

Er den person som får svært dype følelser hvis jeg får følelser. Fint å høre at flere har kjent det samme like lenge som meg, og til slutt klart å komme over det. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jo, det er lenge. Én måned bør holde. 

Anonymkode: f7d9a...8ae

Hvis du klarer å komme over en person på kun én måned, tror jeg ikke du har vært skikkelig forelsket.

Anonymkode: 065fe...0ec

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har det gått 6 år, fortsatt veldig sårt. Vi hadde våre problemer, og alt bunnet ut i dårlig kommunikasjon. Vi har hatt "et helt liv" sammen, med tett infiltrert familie, vi har barn sammen osv, så vi kan ikke kutte kontakt. Jeg synes det er utrulig sårt at han så fort kunne få ny kjæreste, og at han nå er drømmemannen for henne i stedet. Men jeg vet også at jeg sviktet han, og han sviktet meg, så vi er begge skyld i det. Men jeg skulle så inderlig ønske å få en ny sjanse. Selve bruddet var et veldig merkelig brudd, det er så mye uavklart mellom oss. Jeg har lært mye gjennom bruddet, men skulle ønske jeg hadde lært alt jeg nå vet om meg selv mens vi var sammen. 

Jeg hater å være alenemor/ singelmor, jeg har ødelagt alt det fine jeg hadde. Og en ny mann kan ikke fikse at jeg har mistet så mye kontakt med ungene. Jeg er dessverre slik som binder meg ekstremt når jeg først binder meg, så jeg sliter med å klare å forstå at han faktisk er borte. 

Jeg har prøvd så smått å lete etter ny kjæreste, men det er ikke en eneste sjel som frister dessverre.. Så jeg ser for meg at jeg blir ensom resten av livet. 😔

(Jeg har ikke gitt opp livet, har mye fine øyeblikk med venner og familie, men har ødelagt det livet jeg skulle ha, og ting vil aldri bli 100% bra igjen. )

Anonymkode: 59894...6ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for alle fine svar. 

Jeg har ingen kontakt med han. Ikke hart det siden bruddet. 

Er den person som får svært dype følelser hvis jeg får følelser. Fint å høre at flere har kjent det samme like lenge som meg, og til slutt klart å komme over det. 

Trur vi aldri klarer å slutte å savne. Trur vi kommer over det men det blir ikke det samme i et nytt forhold føler jeg.

Anonymkode: 72697...870

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...