Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi chatter mye og kommunikasjon går bra. Vi har møttes noen ganger. 
Vi har begge sagt at vi liker hverandre og gleder oss til å møte hverandre igjen. 
Men.... 

Jeg er en  STOR overtenker og jeg føler det er jeg som tar initiativet. 

Er det slik at når en mann har fått ei på kroken så slapper han mer av? 

Anonymkode: d696b...7a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du prøve å ta mindre initiativ da og se om han da begynner å gjøre det.

Anonymkode: c3183...7c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Tror ikke jeg har vært så avslappet tidlig i forhold. Men merker at damer veldig gjerne til gjøre noe sammen "hele tiden" - mens mange av oss gutta kan ta livet litt mer med ro. Game, chille med gutta etc. 

Anonymkode: fc5bd...50f

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi har begge sagt at vi liker hverandre og gleder oss til å møte hverandre igjen. 
Men.... 

Er det slik at når en mann har fått ei på kroken så slapper han mer av? 

Han har jo ikke fått deg på kroken når dere dater. Hvis han er interessert så tar han initiativ. Se på det han gjør, ikke det han sier og er det stor forskjell, så vet du at dere får kommunikasjonsproblemer. Vet om flere damer som har opplevd dette. De fleste gangene blir det aldri bedre. Mannfolka sier de er interessert, men er det egentlig ikke. Så møter de en de faktisk er interessert i og da er de på. Så hvis det vedvarer, bare la det være.

Anonymkode: aefb3...ba4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for på? 

Jeg var bestandig elendig på å ta initiativet, så det måtte menn som ville ha meg gjøre. Jeg har aldri hatt problemer med det du skriver. 

Gjorde forsåvidt ikke dette med vilje. Jeg er liksom bare så i nuet at jeg ikke kom på å gjøre det. Tenkte kanskje å gjøre det, men så skulle jeg bare... og glemte det igjen. Så kom aldri til det før menn tok kontakt. Husker min mann klaget på dette da vi hadde daget lenge, som første mann egentlig. Da satte jeg på alarm for å huske på det. En stund iallefall. 

Anonymkode: 98008...2e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mann her. Tror ikke jeg har vært så avslappet tidlig i forhold. Men merker at damer veldig gjerne til gjøre noe sammen "hele tiden" - mens mange av oss gutta kan ta livet litt mer med ro. Game, chille med gutta etc. 

Anonymkode: fc5bd...50f

Han sa i begynnelsen at han tar en dag av gangen. 
Han har og ansvaret for ungen sin 50% 

Men igjen så er jeg en overtenker. 
Etter han traff meg sa han at han var i live igjen. 
Men hva vet jeg. Det er bare ord. 
Faller for hardt og for fort. 
ts

AnonymBruker
Skrevet

Folk er VELDIG forskjellige her. Noen er konstant til stede og svarer raskt, mens andre lar telefonen ligge og gjør ting som interesserer dem og bare det. Sistnevnte kan det ta timer å få svar av når de driver med sitt.

Anonymkode: c7443...435

Skrevet

Dagens tips : Vurder etter deres handlinger, ikke deres ord. 👍😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Men.... 

Her høres det ut som om problemet ligger i overtenkingen, ja. Folk er ulike på sånt, og om han sier at han liker deg og vil møte deg igjen har du jo egentlig ikke så mye mer å gå på enda etter bare noen få møter. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg synes det er veldig slitsomt om jeg opplever at det jeg gjør og sier ikke blir tatt for det det er. Er du usikker, så spør ham. Det er ikke verre. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da får du prøve å ta mindre initiativ da og se om han da begynner å gjøre det.

Nei. Ikke begynn med slike spill. Gjør det som føles naturlig for deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (12 minutter siden):

Her høres det ut som om problemet ligger i overtenkingen, ja. Folk er ulike på sånt, og om han sier at han liker deg og vil møte deg igjen har du jo egentlig ikke så mye mer å gå på enda etter bare noen få møter. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg synes det er veldig slitsomt om jeg opplever at det jeg gjør og sier ikke blir tatt for det det er. Er du usikker, så spør ham. Det er ikke verre. 

Nei. Ikke begynn med slike spill. Gjør det som føles naturlig for deg.

Initiativ skal jo ikke bare gå en vei, det er ikke spill.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Initiativ skal jo ikke bare gå en vei, det er ikke spill.

Det blir litt "spillete" å endre adferd (adferd som tydeligvis har funket siden han har sagt at han liker henne og at han vil treffe henne igjen) for å presse fram en endring i ham. Det er langt mer risikabelt enn å bare snakke med ham om hvordan hun har det og at hun kanskje trenger litt mer bekreftelse enn andre akkurat nå for tida. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...