AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg gifter meg om 1 måned og har tenkt å spørre kusiner om å pakke opp og skrive ned gavene, men jeg klarer ikke finne ut av hvordan jeg får tak i slike gavelister de kan bruke. Da mener jeg slike der de kan skrive nummer, navn og hva som er gitt. Hvor får man tak i slikt? I samme slengen, er det noen plass man kan få tak i klistermerker med nummer på slik at de kan nummerere gavene? Setter pris på alle svar! Anonymkode: 7c35f...232
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Trenger da ikke en spesialrom til dette, holder med en blokk eller ringperm. Klistremerker får du på Panduro, bokhandel og lig. Anonymkode: e7bef...7bd 7
opieoftheday Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Penn og papir eller notatbok. Lag en egen tabell (nummer - hvem - hva) og kjøp klistremerker på Norli eller Ark med nummer eller hvor man kan skrive nummer selv. Eller lag den selv i word, kanskje? vil du ha noe mer fancy finnes det kanskje maler på pinterest og etsy 1
Brunello Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Hvorfor trenger du noe som er ferdig nummerert? Notatblokk holder i massevis. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Av hensyn til din kusine, finn minst en til som kan hjelpe henne. Å styre pakkene i et bryllup er en mye større jobbe en man tror. Jeg har gjort det en gang, aldri mer. Da var vi to, burde vært 4. Dette var et normalt stort bryllup, ikke noe overdådig. Anonymkode: e7bef...7bd 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Om man ikke gidder å pakke opp selv kan man be folk la være å gi. Anonymkode: 98d2e...a22 2
Brunello Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om man ikke gidder å pakke opp selv kan man be folk la være å gi. Anonymkode: 98d2e...a22 Teit svar. De fleste gjør som ts. 1
hjärterdam Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Av hensyn til din kusine, finn minst en til som kan hjelpe henne. Å styre pakkene i et bryllup er en mye større jobbe en man tror. Jeg har gjort det en gang, aldri mer. Da var vi to, burde vært 4. Dette var et normalt stort bryllup, ikke noe overdådig. Anonymkode: e7bef...7bd Kusiner er flertall 🙃☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Du kan finne mye på typisk staples (husker ikke hva de heter nå) og nor engros osv. du kan og kjøpe hvite små klistremerker der de kan skrive et lite tall på selv og sette en på gavelisten og en på gaven. Det er fint å være flere til å ordne med gavene, hvor mange kusiner har du? Er lurt med flere enn to. Anonymkode: 65117...708
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Pakk opp selv dagen etter. Anonymkode: cdb16...f62 2
Kålrota Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 16.31): Pakk opp selv dagen etter. Anonymkode: cdb16...f62 Det gjorde vi etter tips fra andre, det var utrolig hyggelig! (bonusen var at nysgjerrige tanter ikke fikk snoket på hva alle ga). 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Ikke la andre åpne. Man blir veldig nedprioritert som gjest når halve dagen går til å åpne gaver, mens resten har det kjekt. Dere kan begynne å åpne selv hvis det er tid, om ikke tar dere det dagen etter. Husk at noen kanskje skriver personlige kort ment for dere, og ikke en i slekten. Anonymkode: b8bd1...a64 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 23.40): Jeg gifter meg om 1 måned og har tenkt å spørre kusiner om å pakke opp og skrive ned gavene Anonymkode: 7c35f...232 De er ikke invitert som gjester? Jeg har blitt satt til å pakke opp gaver som gjest. Det var lite koselig mens de andre sosialiserte. Bare stress. Anonymkode: 4fb9c...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå