AnonymBruker Skrevet 25. juni #141 Skrevet 25. juni Det blir jo litt som å mene at regnvær er galt. Det kan du jo mene så mye du vil, men det slutter jo ikke å regne av den grunn..... 🤷♂️ Du vil nok oppleve at de fleste er uenig med deg og mener du tar feil, og at meningene dine er lite konstruktiv for en velfungerende verden. Men det er ikke det samme som at de ikke respekteres. Du blir bare motsagt fordi de fleste er uenig og mener du tar feil. Anonymkode: 8f48c...c78
AnonymBruker Skrevet 26. august #142 Skrevet 26. august ~ Ada ~ skrev (På 9.6.2025 den 11.53): Nei, virkelig ikke (interessant). Pedofili er blitt forbudt grunnet økt kunnskap om skadevirkninger. Vær så god. Finnes mange skadevirkninger ved å være homofil også. Anonymkode: 7a083...7b6
Contigo Skrevet 26. august #143 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes mange skadevirkninger ved å være homofil også. Anonymkode: 7a083...7b6 Det eneste skadelige ved å være homofil jeg kommer på, er homofile som blir slått ned/trakkasert for legningen sin. Hva tenkte du på? 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #144 Skrevet 26. august Contigo skrev (2 timer siden): Det eneste skadelige ved å være homofil jeg kommer på, er homofile som blir slått ned/trakkasert for legningen sin. Hva tenkte du på? Selvmordsraten er skyhøy det samme er sexpresset, samme med ensomhet. Anonymkode: 7a083...7b6
AnonymBruker Skrevet 26. august #145 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvmordsraten er skyhøy det samme er sexpresset, samme med ensomhet. Anonymkode: 7a083...7b6 Og ingenting av dette tror du skyldes annet enn at vedkommende er homofil? Ikke det faktum av at de blir utstøtt, fortalt at det er noe feil med dem, folk som trekker seg unna pga legningen osv? Anonymkode: 0da8a...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #146 Skrevet 26. august Så det er greit at folk er homofile så lenge de ikke praktiserer? Og at noen føler seg som annet kjønn så lenge de kler seg og oppfører seg (sånn du synes er) normalt? Eller misforsto jeg noe? Anonymkode: 25ad6...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå