AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Egentlig fortjener hun ikke noe gratulasjon når jeg ikke fikk, men hørt uttrykket be the better person. Hva ville du gjort? Anonymkode: 5a9ec...091
Hedy Lamarr Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Vær litt raus, da! Hun kan ha glemt det. For en mikroskopisk ting å henge seg opp i. 32 1 10
Kålrota Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Herregud. Selvsagt skal du gratulere venninnen din, hva godt vil det gjøre å hevne seg? Det er bare barnslig. 11 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Mange smålige folk altså…JA, prøv å vær en bedre person🙄 Anonymkode: b28de...993 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni I alle dager, jeg hadde selvsagt gratulert henne med dagen. Anonymkode: c1e43...7da 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Jeg gratulerte ikke de som ikke gratulerte meg. Anonymkode: 3c240...7f4 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Det er fort gjort å glemme i en hektisk hverdag. Jeg hadde latt det gå og gjort mot henne slik som du ønsker at hun skal gjøre mot deg - Den gyldne regel. Anonymkode: c2af9...d57 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Jeg har venninner som ikke husker på bursdager, en søster også, men jeg sender nå melding til dem likevel. Er ikke smålig, og hvorfor skal jeg bruke deres surr som en unnskyldning for å unngå gjøre noe som ligger i min natur? Om jeg hadde hatt et problem med å bli glemt hadde jeg tatt det opp med vedkommende heller enn å bli passiv aggressiv og barnslig. Anonymkode: bca7a...761 9
Daria Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Selv har du aldri glemt noe? Jeg hadde bursdag nylig og hørte ikke noe fra flere av vennene mine - men jeg hører fra dem i hverdagen og det betyr så mye mer. 6 2 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Det å holde nag og demonstrere med å ikke gratulere er så ufattelig lite voksent. Jeg gratulerer, ingen gratulerer meg og det inkluderer søskena mine på runde dager. De er de eneste jeg noensinne har tatt meg bryderiet med å huske at ikke gratulerte fordi akkurat det stakk litt. Men jeg gidder ikke være dramaqueen å sutre eller spille spill alikevel. Folk har liv, voksne menneskers bursdager er ikke så viktige for andre ganske enkelt. Anonymkode: 607b7...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Om det er en engangshendelse, gratuler henne med dagen. Om det skjer igjen neste år, ikke gjør det... Anonymkode: 397e6...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om det er en engangshendelse, gratuler henne med dagen. Om det skjer igjen neste år, ikke gjør det... Anonymkode: 397e6...a0c Går virkelig voksne mennesker rundt å husker slikt over flere år å holder telling? Det er jo en vanvittig idiotisk ting å bruke mental energi på. En kan aldri sutre over det tredje skiftet eller lignende iallefall om en bruker tid på slikt. Anonymkode: 607b7...9ba 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni det er ikke alle som er så opptatt av det med bursdag hilsner Anonymkode: afdcc...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er ikke alle som er så opptatt av det med bursdag hilsner Anonymkode: afdcc...a2d Helt greit det, men da er det jo ikke så viktig å gratulere tilbake heller. Anonymkode: 3a214...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni Jeg har ikke bursdagsdato på Facebook, og da er det flere venner som glemmer det. Blir nesten overrasket når de husker det. Selv gratulerer jeg alltid når jeg husker det, men har glemt av flere bursdager oppigjennom. Legger ikke store følelser i det med bursdager. Anonymkode: 06338...7da 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Egentlig fortjener hun ikke noe gratulasjon når jeg ikke fikk, men hørt uttrykket be the better person. Hva ville du gjort? Anonymkode: 5a9ec...091 Virker ikke som om du liker henne noe særlig i utgangspunktet, når du uttaler deg slik.... Anonymkode: db8e3...31f 1 2
tussi84 Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni (endret) Jeg var flinkere til å huske på å gratulere folk før jeg fikk barn. Nå hender det jeg dessverre glemmer av og til, fordi det skjer noe hele tiden fra morgen til kveld. Det betyr derimot ikke det at de personene ikke betyr noe for meg selv om jeg av og til glemmer å sende en hilsen på selve dagen/rundt dagen. Ikke husker jeg alle bursdagdatoer hos venner heller. Husker stort sett mnd men ikke nødvendigvis dato, og ikke alle opplyser om det på fb. Jeg har kontroll på bursdager i slekta, og utenom det 4=5 venner. Endret 8. juni av tussi84 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Haha et du seriøs nå? Eller 12 år? Det er fort gjort å glemme venners bursdager i en hektisk hverdag. Kjempe stusselig å sitte å holde track på dette og i tillegg vurdere å ‘holde tilbake’ gratulasjon til henne som hevn. Anonymkode: bf3a1...24e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå