Pasha Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Vi skal "lage" hvor egen inngangsmarsj og derfor lurer jeg på hvor mange minutter det er vanlig at en inngangsmarsj er?' Greit å slippe å løpe up kirkegulvet, eller måtte gå veeeelig sakte..
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Aner ikke lengden, men kan gi litt info om gåinga vs musikken. Organisten spiller til brudeparet er på plass - er du innmari treg, så spiller h*n marsjen om og om igjen. Løper du 100-meter'n opp, så spiller h*n marsjen ferdig mens dere har satt dere, så setter de andre seg når marsjen er ferdigspilt.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Glemte en ting - gå i vanlig rusletempo, alt annet ser litt rart ut - selv om det er morsomt med de som har så dårlig tid at de må tørke svetten da de har kommet frem.
Pasha Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2006 Musikken blir fra cd-spiller. Er i sjømannskirke. og dersom man ønsker pianist må man bestille en utenifra. Han koster 200 $.. og han spilte ikke så godt at han var verdt det. (ikke at 200$ ër så fryktlig mye da,... men da bør man jo få litt valuta for pengene.er jo tross alt bare 30-45 min en vielse varer) En annen ting.. hvor langt er et gjennomsnittlig kirkegulv da?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Hakke peiling, men man bruker uansett ikke så mange sekunder på det. Løp for all del ikke opp - så en brud som gjorde det, faren kom haltende bak. Ikke pent å le men
Pasha Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2006 Nei.. jeg går nok pent og pyntlig opp tenker jeg... å løpe i stor kjole og høye sko er nok ikke min sterke side trur jeg
Prada Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Det går mye fortere enn man tror. Og selvom jeg trodde jeg gikk sakte ser det ganske fort ut på video... Men om brudemarsjen er lengre er det jo bare å sitte å høre på den til den er ferdig.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 Tror egentlig de spiller til du er kommet opp og har satt deg.... Brudemarsjene gjentar seg selv hele tiden.... nynn på den så hører du at den ikke er lang, men at det er mange gjentagelser. Om du kjøper en cd med ulike brudemarsjer er de veldig lange...
Pasha Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2006 ja,, det er jo grenser for hvor fort sakte man kan gå opp et lite kirkegulv ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå