AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Har ei jente på 2 år som er veldig gira på å gå på do og vil ha truse på. Hun har prøvd broen sin arvetruse i størrelse 86/92 som er alt for stor for henne og denne er vasket mange ganger og i tørketrommelen. Hun er svært tynn. Bruker 74/80. Jeg lurer på om det finns så små jentetruser? Evt om dere vet om noen truser som er små i størrelse evt med strikk i livet. Anonymkode: 65c2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Jentetruser er nok jevnt over mindre enn guttetruser, og HM pleier å være ganske små. Kjøp de minste du finner og prøv dem, er de for store kommer de likevel til å passe snart, for barna vokser fort i den alderen. Anonymkode: cfecb...381 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Hadde samme problem med mine, vi fant på bogerud i 74/80. Anonymkode: 7709e...761 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Hm har truser, men pass på at du kjøper vanlige truser og ikke truser til å ha utenpå bleier. Skjønte ikke hvorfor de var så rare i formen før de på HM forklarte at det var en trusetype i de minste str som var ment å ha utenpå bleia 😅 Anonymkode: fd3c5...511 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jentetruser er nok jevnt over mindre enn guttetruser, og HM pleier å være ganske små. Kjøp de minste du finner og prøv dem, er de for store kommer de likevel til å passe snart, for barna vokser fort i den alderen. Anonymkode: cfecb...381 Jepp. Vi kjøpte jentetruser der, da yngste sluttet med bleier som 2-åring. Anonymkode: 3bbe7...90e 1
Sandie Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni H&M trusene er ganske små, som flere nevner her. Jeg synes også at Pierre Robert sine (som selges på mange dagligvarebutikker) også er ganske små i størrelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Modellen spiller rolle også, styr unna boxertruser. Jeg har en veldig smal unge som likevel passet i visse modeller fra Lindex som var 86/92 da hun var snaut to. Anonymkode: 44bb1...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 22.50): Modellen spiller rolle også, styr unna boxertruser. Jeg har en veldig smal unge som likevel passet i visse modeller fra Lindex som var 86/92 da hun var snaut to. Anonymkode: 44bb1...ae9 Kjøpte 2 ulike modeller fra Lindex i dag i størrelse 86/92. De var visst alt for store . Falt av med en gang hu prøvde å gå me de! Anonymkode: 65c2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kjøpte 2 ulike modeller fra Lindex i dag i størrelse 86/92. De var visst alt for store . Falt av med en gang hu prøvde å gå me de! Anonymkode: 65c2d...1a7 Lindex sine er større enn HM. Kjøp de «vanlige» trusene på HM i den minste størrelsen. Hilsen mor til to pipestilker. Anonymkode: d9f95...5e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lindex sine er større enn HM. Kjøp de «vanlige» trusene på HM i den minste størrelsen. Hilsen mor til to pipestilker. Anonymkode: d9f95...5e0 Ok, skal prøve hm sine da. Ser de starter på størrelse 92 da. Anonymkode: 65c2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ok, skal prøve hm sine da. Ser de starter på størrelse 92 da. Anonymkode: 65c2d...1a7 Jeg sammenlignet en i 86/92 fra Lindex og en i 92 fra HM nå, den fra Lindex er 3 cm videre i livet enn den fra HM. Anonymkode: d9f95...5e0
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Kan du sy? Isåfall kan du prøve å sy inn en i sidene, eller så kan du sprette opp en truse og bruke den som mønster og nedskalere bitene litt. Du kan sy i vanlig jersey Anonymkode: 9d18e...5de
Kone92 Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Gåsungen i Oslo har. Vår datter sluttet med bleie litt før hun var 2, og var veldig liten for alderen. Men der fant vi truser som passet 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Hm sine truser ble også alt for store. Tror ikke jeg orker å sy inn truser. Det blir for mye styr kjenner jeg. Bestilte truser i 74/80 på eBay, spent på hvordan de er i størrelsen. Er fortsatt i sjokk over at det skal være så vanskelig å finne truser som passer og at truser begynne på 86 og oppover. Men nå har jeg mange truser som passer i fremtiden hvertfall Anonymkode: 65c2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Min gutt slutta med bleie da han var 3 og et halvt er det veldig sent? Hvordan få de til å skulte før to år? 😲 Anonymkode: 8fa44...8ad
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min gutt slutta med bleie da han var 3 og et halvt er det veldig sent? Hvordan få de til å skulte før to år? 😲 Anonymkode: 8fa44...8ad Mellomste gutten min blir 4 nå i slutten på juni og slutta med bleie nå sist uke. Jenta mi på 2 er mye tidligere og virker mer moden enn han. Hu sier selv at hun vil tisse på potte og bruke truse. Så virker å være stor forskjell på gutter og jenter der. Anonymkode: 65c2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mellomste gutten min blir 4 nå i slutten på juni og slutta med bleie nå sist uke. Jenta mi på 2 er mye tidligere og virker mer moden enn han. Hu sier selv at hun vil tisse på potte og bruke truse. Så virker å være stor forskjell på gutter og jenter der. Anonymkode: 65c2d...1a7 Takk! Har følt at vi er så sent ute, men det er uhell og slikt fremdeles så tror ikke han hadde vært klar før da uansett. Hadde det vært opp til han så hadde han ikke slutta med bleie i det hele tatt 🙈 Anonymkode: 8fa44...8ad
AnonymBruker Skrevet 11. juni #18 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Har følt at vi er så sent ute, men det er uhell og slikt fremdeles så tror ikke han hadde vært klar før da uansett. Hadde det vært opp til han så hadde han ikke slutta med bleie i det hele tatt 🙈 Anonymkode: 8fa44...8ad Åå, føler sånn med deg. Min på snart 4 år var heldigvis med på å slutte med bleie nå. Men har vært en kamp leeeeenge. Anonymkode: 65c2d...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå