Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner helt ærlig. Er det normalt å hjelpe mannen med dette? Eller må han besøke ymse establimenter med neonlys på døra?

Anonymkode: 61653...dd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig normalt at menn ikke vil prøve dette iallefall. Jeg er fryktelig prostata- nysgjerrig, men aldri truffet mann som vil prøve engang. 

Anonymkode: aa21d...0d2

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Spør du om det er vanlig, eller spør du om disse mennene er normale?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er veldig normalt at menn ikke vil prøve dette iallefall. Jeg er fryktelig prostata- nysgjerrig, men aldri truffet mann som vil prøve engang. 

Har funnet to! Men de hører til sjeldenhetene. Tror egentlig mange kan være nysgjerrige, men er skam eller å ikke engang se på det som et alternativ som stopper dem. Men jeg fingrer ikke horekunder i ræva.

Anonymkode: ab782...38a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men jeg fingrer ikke horekunder i ræva.

Auda. Hvorfor ikke? Du ville garantert økt inntjeningen.

Anonymkode: 6290e...bef

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker det, men det er ikke så lett å finne kvinner som vil. Det er ikke avgjørende for meg, men det er helt klart noe jeg setter stor pris på.

Jeg tenker litt at det man ønsker selv bør man være villig til å gjøre for partneren sin også dersom denne ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 18.39):

Så leit. Prostata massasje er himmelsk og får enorme orgasmer som varer i minutter ☺️ Får òg multiorgasmisk opplevelse som blir sterkere for hver gang det går for meg.☺️

Anonymkode: 28ee5...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...