AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Extensions eller ekte ? Hva tror du? Har mørkt hår men har så lyst å klare å få håret så langt og fint som dette Anonymkode: c7a89...963
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Ikke ekte. Ser falskt ut. Anonymkode: 7a3a9...a67 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Tror det et ekte til ca tatoveringen, så er de siste 20-30 cm extensions (som gir mye fylde) Anonymkode: 9f1f9...113 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Extensions. Sikkert langt og tykt naturlig også, men lagt til extensions for ekstra lengde og tykkelse. Ofte blir håret hakket tynnere/mer pistrete jo lengre det blir. Så det blir fort seende ut som extensions når håret er like tykt helt ned til rumpa - eller nesten tykkere i lengdene, som jo er motsatt av hva som er normalt. Det er ikke så mange som klarer å gro så langt hår heller, og spesielt ikke uten at det blir veldig slitt. Det er jo mange år gammelt hår, som har gått gjennom masse slitasje, særlig når det blir langt (gnis mot stolrygger osv). Dette er i tillegg ihjelbleket og vil derfor tåle mindre før det splitter seg og fliser seg og knekker. Så det er bare ikke helt sannsynlig at det går an, derfor ser det med en gang ut som man har fått litt hjelp fra å lime på andres hår 😛 Nå skal jeg ikke påstå at ingen har så langt tykt hår naturlig, men fikk veldig extensions-vibes av det. Den falske fargen hjelper nok heller ikke. Kunne nesten vært en parykk for min del. Noen som har vært på kostymelageret til Game of Thrones. Anonymkode: 15a13...c82 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Extensions. Sikkert langt og tykt naturlig også, men lagt til extensions for ekstra lengde og tykkelse. Ofte blir håret hakket tynnere/mer pistrete jo lengre det blir. Så det blir fort seende ut som extensions når håret er like tykt helt ned til rumpa - eller nesten tykkere i lengdene, som jo er motsatt av hva som er normalt. Det er ikke så mange som klarer å gro så langt hår heller, og spesielt ikke uten at det blir veldig slitt. Det er jo mange år gammelt hår, som har gått gjennom masse slitasje, særlig når det blir langt (gnis mot stolrygger osv). Dette er i tillegg ihjelbleket og vil derfor tåle mindre før det splitter seg og fliser seg og knekker. Så det er bare ikke helt sannsynlig at det går an, derfor ser det med en gang ut som man har fått litt hjelp fra å lime på andres hår 😛 Nå skal jeg ikke påstå at ingen har så langt tykt hår naturlig, men fikk veldig extensions-vibes av det. Den falske fargen hjelper nok heller ikke. Kunne nesten vært en parykk for min del. Noen som har vært på kostymelageret til Game of Thrones. Anonymkode: 15a13...c82 Ja du har rett i at det så litt vel tykt ut nederst i tuppene til å være ekte. Å bleking som gir så slitasje !!! Veldig games of thrones ja 😂 Blir så fascinert av hår og frisyrer og nå fikk jeg ekstremt lyst på så langt og fyldig hår😍 men extensions er ikke min greie. Å som en annen sier : til tatoveringen er det kanskje ekte men ikke lengre. Tnx til deg og dere andre! Anonymkode: c7a89...963 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Chiubi skrev (7 timer siden): Selv om det er extensions, kan håret være ekte Når spørsmålet er «extensions eller ekte?» så svarer jeg falskt fordi at uansett hvor ekte håret er så er ikke det hva det spørres om. Spørsmålet var jo ikke «er det extensions eller ekte? Hvis extensions hvilken kvalitet er de?» 🤷🏻♀️😅 er vel «allemannskunnskap» av de som har interesse for hår at extensions (og parykker) laget av menneskehår er beste kvaliteten som er å få tak i, med pris deretter. Anonymkode: 7a3a9...a67
skruf Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Det kan godt være ekte; det at håret ikke er pistrete nederst betyr ikke at det nødvendigvis er falskt Jeg hadde ca samme lengde, ikke så bleket, men blondt med striper i. Brukte aldri varmebehandling, bare gode produkter, og sov med håret i ei løs flette. Pga fletten så ble håret bølgete, og hvis jeg børstet håret om morgenen så såg det enda mere tykt og fyldig ut. Brukte alltid hårolje etter å ha børstet igjennom for at det ikke skulle bli frizzy. Så det er mulig å spare til så langt hår
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Det der er et eksempel på ødelagt og dødt hår. Uti fra instagram profilen så ser det ekte ut, og det ser litt mindre dødt u i brunt. Men i blondt så ser det bare dødt ut. Vanskelig å si om det er 100% ekte eller ei, for extensions er ikke alltid lett å se hvis det er gjort profesjonelt. Anonymkode: 20f35...6f7
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Hadde tenkt at det hadde vært ekte, utenom fargen… men det er fordi om jeg fletter håret mitt i flere fletter når jeg skal legge meg, så ser håret mitt slik ut når jeg tar ut flettene på morgenen. Jeg har like langt hår, kanskje litt lenger, men brunt hår. Samme med datteren min, vi er begge velsignet med tykt hår som vokser seg langt om vi passer på å stusse tuppene noen ganger i året. Sover alltid med håret i en flette, bruker balsam som gir ekstra fuktighet, samt både leave in balsam og hårolje om nødvendig. Anonymkode: ed4ff...8bb
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Ser absolutt ikke ekte ut, veldig mange influensere osv setter på hår for å få lignende manker. Anonymkode: 09999...f3f
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Det er parykk eller veldig store extensions/clip ons. Anonymkode: 4a94b...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå