AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Altså handler det om ALT jeg liker. Eksempel: Jeg sier jeg liker en type mat, han sier æsj. Jeg sier jeg liker en film, han sier " det skal vi IKKE se på". Jeg sier jeg syns ei dame er fin, han sier hun er stygg. Jeg sier et visst språk er sexy. Han sier et annet språk er mye mer sexy. Jeg sier jeg er god på noe, sier han " haha, du tror du er god til alt". Skjønner ikke greia. Anonymkode: 64662...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Prøver å «jekke deg ned» så du får dårlig selvtillit og holder ut med en taper som han. Typisk usikker drittsekk. Anonymkode: 514ee...e0e 5 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni En sånn type datet jeg litt i fjor også, dumpet hele fyren. Hvis jeg sa at jeg ønsket å se en film på kino jeg hadde gledet meg til, svarte han med "den får du se med noen andre enn meg, jeg hater sånne filmer. Sa jeg at jeg likte en sang, så sa han at han likte all musikk utenom sånn dritt jeg hørte på. Sa jeg at jeg likte enn viss type mat og kunne tenkt meg å prøve ut en restaurant, så fikk det også bli uten han sa han, for sånn mat likte ihvertfall ikke han. Og sånn gikk nå dagan. Hasta la vista... Anonymkode: 0e37d...66e 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså handler det om ALT jeg liker. Eksempel: Jeg sier jeg liker en type mat, han sier æsj. Jeg sier jeg liker en film, han sier " det skal vi IKKE se på". Jeg sier jeg syns ei dame er fin, han sier hun er stygg. Jeg sier et visst språk er sexy. Han sier et annet språk er mye mer sexy. Jeg sier jeg er god på noe, sier han " haha, du tror du er god til alt". Skjønner ikke greia. Anonymkode: 64662...fdc Han forteller deg at det er noe i veien med deg. Han psyker deg med. Og så er ingenting du velger eller tror du kan riktig eller bra nok. Igjen han, han holder på å psyke deg ned/bryte deg ned. Du duger rett og slett ikke. Eller sannheten, det er noe alvorlig i veien med daten din. Han er psykisk voldelig og du må løpe. Gå og aldri se deg tilbake. Anonymkode: 59015...8f0 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En sånn type datet jeg litt i fjor også, dumpet hele fyren. Hvis jeg sa at jeg ønsket å se en film på kino jeg hadde gledet meg til, svarte han med "den får du se med noen andre enn meg, jeg hater sånne filmer. Sa jeg at jeg likte en sang, så sa han at han likte all musikk utenom sånn dritt jeg hørte på. Sa jeg at jeg likte enn viss type mat og kunne tenkt meg å prøve ut en restaurant, så fikk det også bli uten han sa han, for sånn mat likte ihvertfall ikke han. Og sånn gikk nå dagan. Hasta la vista... Anonymkode: 0e37d...66e Ja. Haha. Akkurat sånn. Jeg hørte en sang jeg likte, sa jeg elsker den sangen. Og han " jeg liker ikke sånn musikk " Anonymkode: 64662...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Min mor er på denne måten, hun er psykopat. Ingenting er bra nok. Hun kan alt, jeg er helt idiot. Hun er allmektig, jeg er dum som et brød. 🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 59015...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Fordi han er en tosk som ikke er noe å samle på. Ingen med normal folkeskikk eller sosiale antenner gjør slikt. Hilsen en annen mann. Anonymkode: f9490...ea9 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 18.10): En sånn type datet jeg litt i fjor også, dumpet hele fyren. Hvis jeg sa at jeg ønsket å se en film på kino jeg hadde gledet meg til, svarte han med "den får du se med noen andre enn meg, jeg hater sånne filmer. Sa jeg at jeg likte en sang, så sa han at han likte all musikk utenom sånn dritt jeg hørte på. Sa jeg at jeg likte enn viss type mat og kunne tenkt meg å prøve ut en restaurant, så fikk det også bli uten han sa han, for sånn mat likte ihvertfall ikke han. Og sånn gikk nå dagan. Hasta la vista... Anonymkode: 0e37d...66e Dette høres ut som faren min. Er det rart jeg ikke liker familien min? Anonymkode: 8f130...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå