AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Noen kvinner her som fantaserer om mannen har seg med menn? Anonymkode: a5b4c...cd1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Med tanke hvor mange kvinner som har fordommer mot bifile menn, så tviler jeg sterkt på det Anonymkode: 52c56...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Nei, det er ikke noe jeg tenner på. Anonymkode: 0bf1b...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Nei. Men jeg fantaserer om at jeg har sex med en annen kvinne mens han ser på. Anonymkode: 406f6...94c 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Kanskje ikke så mange som gjør det, men ville ikke følt meg unormal. Det finnes flere tusenvis av fantasier der ute. Jeg liker menn, men tenner på å se homser ha sex 😂 syntes det er noe deilig med det…har alltid tent på ting som er uttafor firkanten 😍 Anonymkode: fccf5...452 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Ja det har jeg fantasert om, og spesielt med transkvinne med pikk. Anonymkode: 9deea...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det har jeg fantasert om, og spesielt med transkvinne med pikk. Anonymkode: 9deea...6a2 Me to Anonymkode: fccf5...452 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Nei, overhodet ikke. Kunne heller ikke vært sammen med en bifil mann for jeg mister rett og slett lysten av tanken. Like ikke homosex i det hele tatt, vett en del kvinner liker slikt men det er ikke min greie. Har en del homofile venner og de sier lignende som meg, å tenke på hetero sex er ikke helt det store... Anonymkode: 5619e...1a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Men jeg fantaserer om at jeg har sex med en annen kvinne mens han ser på. Anonymkode: 406f6...94c Jeg kan fantasere om at HAN har sex med en annendame mens JEG ser på Anonymkode: b576a...23d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni Liker bare maskuline menn og feminine kvinner. Så nei. Anonymkode: 74222...33b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Jepp! Drømmer om å se mannen bli tatt bakfra av en ladyboy Anonymkode: bd3e4...300 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå