Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er på Tinder og tilsvarende datingapper, hvor ofte dater dere en ny, og hvor mange dater kan det bli i løpet av ett år? 

Dater dere samme person flere ganger, eller er det rett over på en ny? 

Anonymkode: cfc60...449

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1-4 dater pr år før jeg tenker at dette her gidder jeg ikke kaste bort tiden min på. 

Anonymkode: df382...b3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kanskje hatt 10 første dater. Aldri en ordentlig date. 

Anonymkode: 4c5f2...409

AnonymBruker
Skrevet

Fem år siden skilsmissen. Vært på tinder i et par år. Ikke en eneste date.. Jeg får lett match, men jeg tør ikke date, og helt ærlig så elsker jeg fortsatt eksen, så det føles ikke rett heller.. Håpte liksom at å eksponere seg for andre skulle gjøre at følelsene for eksen avtok, men det har bare gjort det verre, for jeg sammenligner alle med han.. Så valgte å bare slette tinder igjen. 

Anonymkode: 004d7...fc4

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Har kommet frem til at det ikke er noe poeng. Jeg har ikke fin nok kropp for menn. Og jeg gidder ikke sulte meg og trene hver eneste dag så jeg kanskje kan bli bra nok. Kommer aldri til å være naken med et annet menneske igjen, og da utgår dating. 

Anonymkode: d874d...64f

• Hjerte 2
Skrevet

De siste par åra, ekstremt få, men det er vel litt sånn det er å være ca. 40 i en småby. Blir typisk et par møter i året. Da jeg bodde i Oslo, og var noen år yngre, ble det en del oftere.

AnonymBruker
Skrevet

I fjor hadde jeg fire dater til sammen. To fra Hinge, en jeg kjente irl som jeg dro på to dater med, men det funka ikke. I år har jeg hatt flere dater med en jeg kjenner irl og vi ble sammen.

Anonymkode: 364a7...952

Skrevet

Rundt 2-4 dates. Burde sikkert gjort en større innsats, men orker ikke. Det blir for mentalt slitsomt og motivasjonen er ikke alltid til stede. Dessverre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vært på tinder litt over et halvt år, har blitt 2-3 dates pr mnd, men blitt med første date. Jeg er rett over 50, og må si menn i min aldersgruppe skuffer, jo eldre jo verre oppførsel. Så nå gidder jeg ikke mer.

Anonymkode: ec8c9...8ab

Skrevet

Sist var vel høsten 2023, da traff jeg to damer i løpet av kort tid, begge bare én gang. Hun ene ville treffes igjen, hun andre hadde jeg null kontakt med etterpå og etter en stund fjernet hun meg som match. Snakket ikke om å treffes igjen på datene.

Hun sistnevnte fikk kanskje ikke det beste førsteinntrykket siden jeg kom litt etter avtalt tid fordi jeg gikk feil, og jeg kom også i ganske hverdagslige klær fordi jeg kom rett fra jobb, mens hun kom i kjole. Vi avtalte å treffes da jeg var på jobb og jeg ga beskjed om at jeg kommer rett derifra. Var hyggelig på daten for min del.

Nå har jeg 36 matcher på Tinder, ikke skrevet med noen av dem, virker så bortkastet.

• Liker 1
Skrevet

5 siden 2022. Ingen i år. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var kanskje 25-30 i året de to årene jeg datet aktivt. Traff de fleste flere ganger, men ble lite seriøst. 

Anonymkode: f4c01...cd5

AnonymBruker
Skrevet

2 kanskje hvis jeg er heldig.

Anonymkode: b0aa7...742

Skrevet

1-2 

AnonymBruker
Skrevet

10-20 første dates 

Anonymkode: bb0d3...baa

AnonymBruker
Skrevet

Hadde 10 første dates på  ca. 1 år til jeg traff en det klaffet med og vi ble sammen.

Anonymkode: ee54e...bc4

AnonymBruker
Skrevet

Var vel på 20 dates med 10 stk (1-3 dater per mann) i et halvt år da jeg var singel. Møtte sistemann og vi ble kjærester.

Anonymkode: 310ce...695

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var på date er 4 år siden,orker ikke tinder da jeg føler kroppspresset er for stort.Og lei av sex prat.

Anonymkode: 2d858...e17

Skrevet

0. Og så ganger vi det med de 7 siste åra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen. Har kommet frem til at det ikke er noe poeng. Jeg har ikke fin nok kropp for menn. Og jeg gidder ikke sulte meg og trene hver eneste dag så jeg kanskje kan bli bra nok. Kommer aldri til å være naken med et annet menneske igjen, og da utgår dating. 

Anonymkode: d874d...64f

Trist at du har kommet til den konklusjonen. Er villig til å satse penger på at det ikke stemmer. Du må ikke tro at alle menn vil ha det samme. Kan garantere at et aller annet sted sitter det noen som ser etter det du har. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...