Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ble kjent med en fyr på Tinder for ca. én måned siden. Vi klikket veldig raskt, snakket på telefon flere ganger daglig og hadde utrolig god kjemi. Det føltes trygt og genuint fra begge sider – vi sa begge at vi aldri hadde opplevd noe så fint og ekte før. Etter tre uker møttes vi for første gang – han kom til meg og ble i 4 dager (det er 3 timers avstand mellom oss). På forhånd hadde han vært ærlig om at han har lav selvfølelse, sliter med å stole på folk, og at jeg måtte ta initiativ til fysisk nærhet hvis noe sånt skulle skje. Han sa også at han merker veldig raskt om det ikke stemmer, og da ville han være ærlig og evt. dra tidligere.

I løpet av de dagene vi var sammen, så vi på film, lagde mat og gjorde ulike aktiviteter ute. Første kvelden endte vi opp med å kose i sofaen og senere ha sex. Det var jeg som tok initiativ, men han responderte positivt og spurte flere ganger om jeg var sikker og om det føltes bra. De neste dagene var han litt varm og kald – noen ganger tok han initiativ selv, andre ganger virket han litt fjern. Det gjorde meg usikker, og det påvirket nok ham også.

Siste kvelden sa jeg at jeg hadde hatt det fint og gjerne ville møtes igjen og spurte han hva han tenkte. Han svarte at han syntes jeg var en fin person, men var usikker på om det ville funke. Han sa at han må kjenne at det er 100 % fra starten, og at det kanskje føltes mer som vennskap enn noe mer. Samtidig sa han at det føltes bra når vi var romantiske, men ikke like bra når vi gjorde «vennskapelige ting» (som aktiviteter ute). Jeg stilte spørsmål ved det, og da innrømmet han at han følte noe, men ikke visste helt hva. Men han insisterte på at vi måtte holde kontakten på snap og at jeg bare kunne ringe hvis jeg ville det.

Han dro som planlagt neste morgen, men glemte igjen halvparten av tingene sine. Jeg ringte han da han var nesten hjemme og sa ifra, og da sa han at jeg kunne sende dem i posten og at han skulle fikse frakt. Dette er nå en uke siden, og siden da har han bombardert meg med snapper, til alle døgnets tider. Det er alltid bilder av ansiktet hans, smil eller kyssegrimaser – avhengig av hva jeg sender (alt fra hverdagsbilder eller jeg har på meg en fin kjole o.l) – men han skriver ikke noe.

Jeg syntes det ble vanskelig å forholde seg til, så tidligere denne uka sendte jeg en melding der jeg forklarte at jeg fortsatt har følelser og gjerne ville vite hvor han står. Han ringte meg dagen etter, gjentok at han fortsatt står for det han sa, men virket nølende. Da jeg spurte om han var helt sikker, ble han stille lenge før han sa: "ja, jeg tror det". Jeg spurte også om det da var greit at jeg gikk videre, og da sa han: "du får gjøre som du vil – jeg kommer ikke til å gå videre på en stund". Han insisterte fortsatt på at jeg fortsatt kunne ringe og at vi skulle sende snapper, og at han synes jeg er en fin person. Skal tillegges at han har vanskelighet for å prate om følelser og at jeg må spørre og grave for å få svar.

Han har ikke spurt mer etter tingene sine, han har ikke fjernet meg fra noe sted på sosiale medier, ikke vært aktiv på tinder og han hører fortsatt på en felles spilleliste han laget til oss på Spotify før vi møttes – med sanger som betydde noe for oss.

Jeg synes det er forvirrende. Hadde jeg vært ferdig med en person, hadde jeg ikke bombardert dem med snapper eller insistert på fortsatt kontakt. Jeg har ikke ringt til han på flere dager nå, men ringte han dagen etter han dro og da svarte han med det samme og tok en del initiativ til smalltalk og meg og mitt liv. Jeg kan skjønne at besøket ble litt intenst for både meg og han, men jeg synes det er litt rart av han å ikke vite om han vil møtes mer fordi det ikke føltes 100% ut for han nå. For det første så føltes det 100% ut for han når vi pratet i flere uker over tlf, og for det andre så kan man vel ikke vite ved første møtet om det er 100%, det er jo derfor man møtes flere ganger for å finne ut av det.

Det han sier og det han gjør stemmer ikke helt overens, og nå vet jeg ikke hva jeg bør forvente. Jeg har begynt å mentalt forberede meg på å gi slipp, ikke for å finne noen ny, men for å beskytte meg selv. Samtidig virker han usikker – kanskje ikke helt ferdig – og det gjør at jeg heller ikke klarer å gi helt slipp.

Spørsmålet mitt er vel egt ikke så mye om jeg burde gå videre eller ikke, men mer det om hva som gjør at han plutselig ikke vil mer nå men fortsatt holder en ganske intens kontakt på eget initiativ og ikke vil ha tingene sine tilbake og kutte meg ut for godt?

Anonymkode: 82788...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sender snaps til flere samtidig, også har han deg på gress for sex. 

Anonymkode: 44c75...ef7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sender snaps til flere samtidig, også har han deg på gress for sex. 

Anonymkode: 44c75...ef7

Hverken jeg eller han kommer til å dra 3 timer for å kun ha sex med hverandre og han sa at hvis vi skulle treffes igjen eller ha en relasjon så ble det aldri at vi bare skulle være knullekompiser. som sagt tar han ikke initiativ til sånt, så hadde det ikke vært for at jeg tok initiativ til det selv når han var her så hadde vi aldri hatt sex. Jeg skjønner tanken din, men er ikke sexen han er opptatt av.

Ts

Anonymkode: 82788...cd4

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...