Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Denne kjolen innafor som gjest i bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt annen priskategori

Anonymkode: 69f2f...3d1

Man får vel litt det man betaler for 

Anonymkode: ce3d9...dee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS sin kjole er heller ikke billig, og mange fine kjoler i den prisklassen også 👍 Synes kjolen er fin, jeg TS.

Anonymkode: 49900...248

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 14.19):

Dette ser ut som bestemors nattkjole (hun er 97 og bor på sykehjem). Dette er ikke noe å gå i bryllup i… 

Men du vet kanskje svaret på det selv, all den tid du må spørre på et forum om kjolen er ok? For om du hadde vært sikker hadde du ikke sett behovet for å spørre noen… 

Anonymkode: 7001a...28f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes den passer helt fint, hadde ikke reagert hvis noen kom med den. Gå i det du føler deg vel i!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.52):

Dette ser ut som bestemors nattkjole (hun er 97 og bor på sykehjem). Dette er ikke noe å gå i bryllup i… 

Men du vet kanskje svaret på det selv, all den tid du må spørre på et forum om kjolen er ok? For om du hadde vært sikker hadde du ikke sett behovet for å spørre noen… 

Anonymkode: 7001a...28f

Det var akkurat det jeg tenkte!

Hadde definitivt ikke stilt opp i bryllup i denne.

Anonymkode: eddf8...74d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 14.19):

Synts den var veldig fin jeg🤩 en trenger ikke ha en voldsom kjole bare for en skal i bryllup, slik som andre sier. Synts denne var fin nok jeg. Ser mange folk som går med slike blomsterkjoler som det i bryllup. Det har nok blitt veldig populært. Passer jo selvfølgelig veldig godt når det er et sommerbryllup🥰

Eneste jeg tenker på er hvitfargen. Men jeg vet ikke helt hva som er tillatt når det kommer til hvitfarge i bryllup. Kan en ha litt hvitt eller ikke noe🤔

Anonymkode: 7bfc3...52e

AnonymBruker
Skrevet

Festlig at mange av dere ikke klarer å svare på det faktiske spørsmålet, men istede kritiserer stilen min 🤭 

Men, dere som klarte å svare har sagt den ikke er for hvit, så da er den bestilt. Med styla hår, hæler og smykker blir den mer enn fin nok. 

Anonymkode: aa2ca...0f6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med at det er de som knapt har noe sosialt liv, eller er oppdatert på noe som helst, som svarer i denne typen tråder 😂

70% av bryllupsgjester under 50 bruker blomstrede, lange, løse, sommerkjoler i bryllup (og andre anledninger gjennom sommeren). Det har vært "inn" noen år nå. 

Anonymkode: bd379...1e7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt grei den. Hadde en lignende kjole i et bryllup jeg var i, bare at den var blå 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva skjer med at det er de som knapt har noe sosialt liv, eller er oppdatert på noe som helst, som svarer i denne typen tråder 😂

70% av bryllupsgjester under 50 bruker blomstrede, lange, løse, sommerkjoler i bryllup (og andre anledninger gjennom sommeren). Det har vært "inn" noen år nå. 

Anonymkode: bd379...1e7

Fullstendig klar over det. Men det finnes allikevel grader av hvor pyntet blomstrete kjoler kan være. Forstår du ikke det da? Det er jo ikke det blomstrete mønsteret som er problemet. Noen blomstrete kjoler ser hverdagslig ut, som i dette tilfellet, andre er mer pyntet. Bare til å klikke seg inn på butikker som Villoid f.eks så kan man finne mange flotte blomstrete kjoler som er nok pyntet til bryllup. 

Anonymkode: 15c2e...0fc

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på kleskoden, jeg ville nok følte den var litt lite pynta.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 16.57):

By timo kjolene har ofte en dårlig søm. Skjeve og slurvete klipp/ søm.

Anonymkode: 75e8b...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...