Chiubi Skrevet 8. juni #21 Skrevet 8. juni Jeg hadde sveipet ham vekk. Det er ingenting ved fyren som fascinerer meg. 2
Sinsiew Skrevet 8. juni #22 Skrevet 8. juni Definitivt høyre. Ikke fordi jeg ville datet han, men fordi jeg tror det hadde vært spennende å ha en samtale med han. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni Nei. Han er et autistisk rødt flagg. En av ungene hans anser han som "død" fordi hun er transkjønnet. Han har gitt seg ut for å være level 97 i hardcore i et spill som heter Path of Exile 2, når han helt klart hadde kjøpt kontoen fra noen andre. Så fjernet han "verified" logoen på vennene hans på X som påpekte det. Han har stalket folk han har datet, og har også datet beryktede Amber Heard. Jeg blåser en lang marsj i om han bosetter mars eller holder gafler i rar formasjon opp foran seg under middag, alt det der er ekstremt turn off. Jeg hadde heller ville hatt en middag med Trump for å være helt ærlig. Anonymkode: 22f47...4ce 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #24 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Med og uten penger? Er han en fyr dere ville sveipet til høyre? Anonymkode: 583eb...ae5 Hadde han dukket opp, ville jeg konkludert med hastetime hos øyelege. Anonymkode: a0379...d35 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #25 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Med og uten penger? Er han en fyr dere ville sveipet til høyre? Anonymkode: 583eb...ae5 Venstre. Hver gang. Mener ikke å være stygg, men det ser ut som om han har et syndrom av noe slag. Et kromosomavvik. Anonymkode: 18fd7...a49 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #26 Skrevet 8. juni Venstre, mest pga av at han virker som ei skikkelig klyse. Anonymkode: cceb0...742 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #27 Skrevet 8. juni Venstre. Han er ikke monogam. Han har vel fått barn omtrent samtidig med flere kvinner. Anonymkode: 1ad4c...c1d 2
Jadaomatte Skrevet 8. juni #28 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Venstre. Hver gang. Mener ikke å være stygg, men det ser ut som om han har et syndrom av noe slag. Et kromosomavvik. Anonymkode: 18fd7...a49 Tror han har asperger ?
Jadaomatte Skrevet 8. juni #29 Skrevet 8. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Venstre. Han er ikke monogam. Han har vel fått barn omtrent samtidig med flere kvinner. Anonymkode: 1ad4c...c1d Via inseminasjon har jeg lest en plass, så her er det vel snakk om formering de beste genene. Klinisk type. Endret 8. juni av Jadaomatte 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #30 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg ville ikke datet han (og han ville ikke datet meg), men jeg skulle gjerne tatt en kaffe med han og en prat. Tipper han har en måte å formulere seg på og og ting han kunne sagt som jeg hadde syntes var interessant, i alle fall om vi ikke snakket om politikk. Anonymkode: 50492...4ce Jeg så et intervju der han ble spurt om hva han holdt på med hele dagen, de trodde det ville være interessant å høre om alt dette fantastiske tingene han holder på med. Men han kunne rett og slett ikke svare ordentlig, det var bare svada. Anonymkode: cb91d...9d8
AnonymBruker Skrevet 8. juni #31 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei. Han er et autistisk rødt flagg. En av ungene hans anser han som "død" fordi hun er transkjønnet. Han har gitt seg ut for å være level 97 i hardcore i et spill som heter Path of Exile 2, når han helt klart hadde kjøpt kontoen fra noen andre. Så fjernet han "verified" logoen på vennene hans på X som påpekte det. Han har stalket folk han har datet, og har også datet beryktede Amber Heard. Jeg blåser en lang marsj i om han bosetter mars eller holder gafler i rar formasjon opp foran seg under middag, alt det der er ekstremt turn off. Jeg hadde heller ville hatt en middag med Trump for å være helt ærlig. Anonymkode: 22f47...4ce Må si siste setning overrasker meg, Trump istedenfor Musk? Ville du spurt han hva han ville gjort med Grønland da eller? Uff for noen klovner disse to er... Anonymkode: cb91d...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #32 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg så et intervju der han ble spurt om hva han holdt på med hele dagen, de trodde det ville være interessant å høre om alt dette fantastiske tingene han holder på med. Men han kunne rett og slett ikke svare ordentlig, det var bare svada. Anonymkode: cb91d...9d8 Som sagt tror jeg at JEG hadde syntes det var interessant. Hva du har sett på tv og hva du tenker om det er jo irrelevant. Anonymkode: 50492...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #33 Skrevet 8. juni Jeg er ikke på tinder, men tar gjerne en middag med en mann som har utsetter så mye, som er en av verdens mest kjente. Det hadde jo vært fryktelig interessant. Bare for å kunne fortelle barnebarn...men det hadde kanskje ikke vært med romantikk som mål 😅 Anonymkode: b0c6e...77d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mener ikke å være stygg, men det ser ut som om han har et syndrom av noe slag. Et kromosomavvik. Fakta: Alle setninger som starter med «mener ikke å være stygg, men» er veldig stygge. Anonymkode: 50492...4ce 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #35 Skrevet 8. juni Tipper man må like djeveldyrkelse om man skal sveipe høyre. Og ser ut som han har planen klar for menneskeheten når han kaller AI "summoning the demon": Anonymkode: cb91d...9d8
Pingvinen Skrevet 8. juni #36 Skrevet 8. juni Hjelper ikke hvor rik han er, hadde gått rett til venstre
Rainstorm2.0 Skrevet 8. juni #37 Skrevet 8. juni Grøss. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan folk ser ut, men fordi jeg tror jeg vet noe om hvordan han er ellers, så blir det bare NEI på utseendet også. Hadde jeg i tillegg lest profilen hans, der han nevner hvor mange barn han har, hvor mange av barna han har kontakt med, og linket til sine sosiale media-plattformer så hadde det jo vært "LØP!". Jeg tror det er få kvinner med respekt for seg selv og integritet som vil ha avkom med en mann som har forlatt sine tidligere barn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #38 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Han er et autistisk rødt flagg. En av ungene hans anser han som "død" fordi hun er transkjønnet. Han har gitt seg ut for å være level 97 i hardcore i et spill som heter Path of Exile 2, når han helt klart hadde kjøpt kontoen fra noen andre. Så fjernet han "verified" logoen på vennene hans på X som påpekte det. Han har stalket folk han har datet, og har også datet beryktede Amber Heard. Jeg blåser en lang marsj i om han bosetter mars eller holder gafler i rar formasjon opp foran seg under middag, alt det der er ekstremt turn off. Jeg hadde heller ville hatt en middag med Trump for å være helt ærlig. Anonymkode: 22f47...4ce Hva er forskjellen på et autistisk rødt flagg og et rødt flagg om jeg tør spørre? Anonymkode: 242b7...34e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #39 Skrevet 8. juni Jeg er ikke en tinderbruker men bare basert på utseendet så hadde jeg luket han ut, han ser ikke oppgående ut. Han ser rett og slett mindre begavet ut. Og hvis man vet noe om han er så er han faen ikke noe bedre når det kommer til personlighet. Ingen velger det der om han ikke har noe å tilby, æsj. Så billig hadde jeg aldri solgt meg for uansett hva han har å tilby så er han en avskyelig mann kan ikke fatte og begripe disse damene som har valgt å gi sine barn en far som det der. Ville før hatt meg med en kaktus. En annen ting er at han gir autister et dårlig rykte så den mannen kan bare brenne for min del, Anonymkode: cf828...184
MizzVic Skrevet 8. juni #40 Skrevet 8. juni Hadde lett datet han, pga formuen. Uten penger, ikke min type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå