AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Med og uten penger? Er han en fyr dere ville sveipet til høyre? Anonymkode: 583eb...ae5 1
SPOCA Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Venstre. Han er totalt uinteressant uavhengig av formue og penger. 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Dater ikke reptiler, så venstre. Anonymkode: cb91d...9d8 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Han ser jo ut som en alien med alle de kjønnsbekreftende operasjonene han har tatt. Rett venstre! Anonymkode: a26ac...722 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Så hardt til venstre at jeg hadde fått nakkeproblemer. Anonymkode: 45a0e...84f 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hardt til venstre at jeg hadde fått nakkeproblemer. Anonymkode: 45a0e...84f 🤣 Anonymkode: 583eb...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Jeg hadde blokkert han for å slippe å få han opp på tinder igjen. Anonymkode: e2da7...46d 11 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Hva er høyre og venstre? Anonymkode: ba636...2d6 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Han eier verken utseende eller personlighet, så gjett.. jeg skal ikke ha middag, samtaler osv med bankkortet hans, ingen penger i verden som hadde gjort tid med han verdt det. Anonymkode: 275f9...f8a 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er høyre og venstre? Anonymkode: ba636...2d6 Du kan jo lese svarene og gjette..... Anonymkode: ec2ce...3a0
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan jo lese svarene og gjette..... Anonymkode: ec2ce...3a0 Siden han er en så overmåte populær barnefar for så mange kvinner skulle man vel tro at "venstre" er et rungende" JAAA kom og ta meg". Anonymkode: 7ea64...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du kan jo lese svarene og gjette..... Anonymkode: ec2ce...3a0 Du kunne bare ha svart ordentlig Anonymkode: ba636...2d6 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Han ser ut som et takras, og er i tillegg alvorlig mentalt forstyrret. Venstre. Anonymkode: 24dd9...36e 6
Jadaomatte Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er høyre og venstre? Anonymkode: ba636...2d6 Høyre, intressert (right) 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Jeg ville ikke datet han (og han ville ikke datet meg), men jeg skulle gjerne tatt en kaffe med han og en prat. Tipper han har en måte å formulere seg på og og ting han kunne sagt som jeg hadde syntes var interessant, i alle fall om vi ikke snakket om politikk. Anonymkode: 50492...4ce
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville ikke datet han (og han ville ikke datet meg), men jeg skulle gjerne tatt en kaffe med han og en prat. Tipper han har en måte å formulere seg på og og ting han kunne sagt som jeg hadde syntes var interessant, i alle fall om vi ikke snakket om politikk. Anonymkode: 50492...4ce .. en ting fører til det andre... Anonymkode: 583eb...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): .. en ting fører til det andre... Anonymkode: 583eb...ae5 Nei, det tror jeg ikke, når vi er så ekstremt lite enige politisk og ingen av oss hadde funnet den andre attraktiv fysisk. Anonymkode: 50492...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni Venstre med eller uten penger Anonymkode: 84758...551 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Det er nok flere norske konservative menn som sveiper høyre på Elon Musk enn kvinner. De som er i alderen 20-35 og som stemmer FRP eller Høyre. Anonymkode: 058b6...875 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå