AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Du tenker deg om og sier unnskyld, det var unødvendig av meg! Så sitter han seg ned og trykker på telefonen eller går ut en tur Istedet for å prøve å snakke med deg eller komme deg i møte. Er det greit? Når du da sier, hadde vært fint om du kunne møtt meg litt, feks en klem. Nei han må tenke på det om han vil eller når. Så går han. Bare så det er sagt, var ikke en krangel, var ikke slemt eller stygt det jeg spurte om. Var en helt vanlig ting andre spør om og syns er ok, men han tåler ikke noe sånt , og ikke alltid lett å tenke at ting man spør om uten noe vondt bak skal gjøre at partneren blir sur(100% sikker på at ingen andre hadde blitt det, men hannes følelser så jada jeg tar det på alvor. Beklaget med en gang , oppriktig. ) Føles sårt,ensomt å stå alene etterpå! Det er vondt nok å be om unnskyldning for noe man egentlig ikke skal måtte be om unnskyld for en gang! Men vil vi skal være venner og vil jo selvsagt ikke spørre om noe han tydligvis ikke liker. Skal og sies at han aldri prøver å forstå meg, mine følelser osv. Og at jeg ofte føler jeg blir tatt for gitt. Alltid jeg som sier unnskyld for husfredens skyld. Og uansett hva jeg evt prøver å formidle av følelser osv føler jeg aldri han bryr seg, han bare ligger alt over på meg og ber meg enten holde kjeft eller skjerpe meg! Er dette normalt? Anonymkode: 72097...45e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Du får date "alle andre" da og ikke han. Anonymkode: bd205...127 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hva spurte du om da? Anonymkode: dce8e...63c God morgen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 72097...45e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): God morgen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 72097...45e Og det må du be om unnskyldning for? Anonymkode: dce8e...63c 1 1
Klott Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): God morgen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 72097...45e What? Da må du holde kjeft hele tiden da, og bare snakke når du får tillatelse. Kom deg vekk, det der er på ingen måte liv laga!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): God morgen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 72097...45e Spør du her om det er normalt at partner blir sur for det? Det tror jeg du vet svaret på selv - om ikke annet enn innerst inne. Selvsagt er det ikke normalt. Anonymkode: b3c96...703
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og det må du be om unnskyldning for? Anonymkode: dce8e...63c Ja han liker ikke å bli spurt om det. Jeg liker å gi omsorg og spørre og vise at jeg bryr meg. Men trakket i salaten her, og unnskyldte. Har aldri hatt problemer med det før. Anonymkode: 72097...45e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja han liker ikke å bli spurt om det. Jeg liker å gi omsorg og spørre og vise at jeg bryr meg. Men trakket i salaten her, og unnskyldte. Har aldri hatt problemer med det før. Anonymkode: 72097...45e Du må ta frem selvrespekten og avslutte det med han. Anonymkode: 8c331...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå