Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri noen sinne blødd før mensen 10-12 dpo. Da med mye murringer, smerter og mer blod. 

Tok hormonprøver for 14 dager siden som var fine, stoffskifte,  eggreserve og alt var bra.  Ul så fin ut. Nå 5 dpo blør jeg.  Skjønner ingenting???? 

Anonymkode: 52f47...eb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri noen sinne blødd før mensen 10-12 dpo. Da med mye murringer, smerter og mer blod. 

Tok hormonprøver for 14 dager siden som var fine, stoffskifte,  eggreserve og alt var bra.  Ul så fin ut. Nå 5 dpo blør jeg.  Skjønner ingenting???? 

Er du sikret på eggløsning dagen?

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være festeblødning?

Anonymkode: 0b9e4...b88

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (3 timer siden):

Er du sikret på eggløsning dagen?

Ja, tester etter eggløsning 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være festeblødning?

Anonymkode: 0b9e4...b88

Mulig men blir så usikker siden det sies at denne er liten, men igjen: jeg har blødersykdom så jeg blør mer og lenger av alt, så kan være dette egentlig skulle være liten blødning men pga koagulasjonsfeil så blør jeg en del 

• Liker 1
Skrevet

Kan være blødning fra en corpus luteum cyste. Ufarlig, men har skjedd med meg på nøyaktig samme dpo. Varte helt frem til mensen kom. 

AnonymBruker
Skrevet
Fizzypo skrev (1 time siden):

Kan være blødning fra en corpus luteum cyste. Ufarlig, men har skjedd med meg på nøyaktig samme dpo. Varte helt frem til mensen kom. 

Tror det er usannsynlig for meg fordi jeg akkurat har vært på ul og har heller ikke smerter/kramper.. men sendte legen en melding og spurte hva det kan være 

Skrevet

Tror det er usannsynlig for meg fordi jeg akkurat har vært på ul og har heller ikke smerter/kramper.. men sendte legen en melding og spurte hva det kan være 

En corpus luteum cyste kan ha dannet seg etter den eggløsningen du nettopp hadde. Tolket det du skrev som at UL var tatt for 14. dager siden, altså før eggløsning. 

AnonymBruker
Skrevet
Fizzypo skrev (7 minutter siden):

En corpus luteum cyste kan ha dannet seg etter den eggløsningen du nettopp hadde. Tolket det du skrev som at UL var tatt for 14. dager siden, altså før eggløsning. 

Ja riktig. Okei ja jeg får bare se hva som skjer de neste dagene 🫠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...