AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Aldri noen sinne blødd før mensen 10-12 dpo. Da med mye murringer, smerter og mer blod. Tok hormonprøver for 14 dager siden som var fine, stoffskifte, eggreserve og alt var bra. Ul så fin ut. Nå 5 dpo blør jeg. Skjønner ingenting???? Anonymkode: 52f47...eb0
mommyaka Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri noen sinne blødd før mensen 10-12 dpo. Da med mye murringer, smerter og mer blod. Tok hormonprøver for 14 dager siden som var fine, stoffskifte, eggreserve og alt var bra. Ul så fin ut. Nå 5 dpo blør jeg. Skjønner ingenting???? Anonymkode: 52f47...eb0 Er du sikret på eggløsning dagen?
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni mommyaka skrev (3 timer siden): Er du sikret på eggløsning dagen? Ja, tester etter eggløsning Anonymkode: 52f47...eb0
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være festeblødning? Anonymkode: 0b9e4...b88 Mulig men blir så usikker siden det sies at denne er liten, men igjen: jeg har blødersykdom så jeg blør mer og lenger av alt, så kan være dette egentlig skulle være liten blødning men pga koagulasjonsfeil så blør jeg en del Anonymkode: 52f47...eb0 1
Fizzypo Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Kan være blødning fra en corpus luteum cyste. Ufarlig, men har skjedd med meg på nøyaktig samme dpo. Varte helt frem til mensen kom.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Fizzypo skrev (1 time siden): Kan være blødning fra en corpus luteum cyste. Ufarlig, men har skjedd med meg på nøyaktig samme dpo. Varte helt frem til mensen kom. Tror det er usannsynlig for meg fordi jeg akkurat har vært på ul og har heller ikke smerter/kramper.. men sendte legen en melding og spurte hva det kan være Anonymkode: 52f47...eb0
Fizzypo Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er usannsynlig for meg fordi jeg akkurat har vært på ul og har heller ikke smerter/kramper.. men sendte legen en melding og spurte hva det kan være Anonymkode: 52f47...eb0 En corpus luteum cyste kan ha dannet seg etter den eggløsningen du nettopp hadde. Tolket det du skrev som at UL var tatt for 14. dager siden, altså før eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Fizzypo skrev (7 minutter siden): En corpus luteum cyste kan ha dannet seg etter den eggløsningen du nettopp hadde. Tolket det du skrev som at UL var tatt for 14. dager siden, altså før eggløsning. Ja riktig. Okei ja jeg får bare se hva som skjer de neste dagene 🫠 Anonymkode: 52f47...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå