AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fentanyl har vært her lenge og gis for skader og ved fødsler blant annet. Hvorfor antar du disse tingene? I mitt tilfelle tar du feil. Anonymkode: e39eb...1b1 Fordi du henviser til «bilder fra USA» som kilde for kunnskapen din. Anonymkode: 90aff...b81 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #22 Skrevet 9. juni Det var mye mennesker i Stavanger i helgen, og 20 000 + skulle utav den arenaen etter konserten, der iallefall 4000 av dei var på en snurr av de sjeldne etter det jeg selv observerte. Da blir denne saken med denne unge mannen her dessverre ett "prioriteringsproblem" for politiet, - normalt sett ville han nok blitt tatt med i fyllearresten, fordi han trenger å bli beskyttet for sin egen del, men, etter konserten venter politiet ett rush av fulle folk, noen av de kan vere aggressive, sure, gretne og klar for det meste. Da kan ikke politiet bruke ressurser på ett enkelt menneske som ikke er til fare for andre, som virker rolig, og ikke er av typen som starter en potensiell aggressiv situasjon som kan eskalere. - de kan rett og slett ikke bruke 2-3 politimenn og en halvannen time på å hanke han inn, få han i arresten, +papirarbeid, når det potensielt er 1000 drita fulle mennesker "klar for action" bak han. I en normal setting hadde de brukt energi og tid på han, men i denne settingen måtte de overse ståa. Anonymkode: aa1b1...f42
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Skrevet 9. juni Politi og vakter er trent opp til å vurdere situasjoner, og se om det er behov for å gripe inn eller ikke. Du sier jo selv også at de sto å fulgte med på han. Anonymkode: 0d13e...164
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi du henviser til «bilder fra USA» som kilde for kunnskapen din. Anonymkode: 90aff...b81 Det var ikke meg. Anonymkode: e39eb...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå