AnonymBruker Skrevet 9. juni #61 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker det heller ikke og har aldri likt det. Syns for min del det er oppskrytt. Jeg og mannen har likevel masse deilig kinky sex og jeg elsker å suge ham. Når dette er sagt, så syns jeg heller ikke det kan stilles spørsmål til eller kalle det unormalt å synes det er ekkelt. Fitta er full av krinkelkroker med bakterier. En kan få herpes og kjønnssykdommer i munnen av oralsex. Så å synes oralsex er ekkelt bør egentlig være helt ok uten at noen skal tenke at du er unormal. Selv om jeg elsker å gi oralsex kan jeg selv synes det er litt ekkelt å tenke på når jeg ikke er kåt i en ikke-seksuell situasjon. Kjønnsorganer er når alt kommer til alt skapt for å urinere og ha samleie. Ikke å slikke på.. Anonymkode: a6064...0e5 Det er mye som smitter via alle typer sex. Det er mye som smitter gjennom kyssing også. Jeg vil kysse partneren min, men ikke dele spytt med mange andre. Det er ekkelt hvis det ikke var noen følelser der. Det å ha oral begge veier i et ekteskap er en risiko jeg er villig til å ta selv om den ikke er null. Anonymkode: ade1c...a0f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #62 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anal driver jeg ikke med, liker alle sexposisjoner så det er ikke begrenset til doggy, nei. Men jeg liker at mannen er litt dominerende i sengen, og for meg er det derfor turn off å bli slikket. Anonymkode: 324f3...299 På hvilken måte er det underdanig å slikke? Første gang jeg har hørt noen tror det Anonymkode: c2dcf...1cf
AnonymBruker Skrevet 9. juni #63 Skrevet 9. juni Syns det er litt ekkelt selv jeg! Så føler akkurat det samme som deg ts. Aldri gitt meg noe som helst.. Anonymkode: ef5c4...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #64 Skrevet 9. juni Aldri fått noe ut av det. Har hatt flere partnere som selv elsker slikking, og de fleste er ikke dårlige på det, men det funker bare ikke for meg. Anonymkode: 764b5...03a 1 1
Pingvinen Skrevet 9. juni #65 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): På hvilken måte er det underdanig å slikke? Første gang jeg har hørt noen tror det Anonymkode: c2dcf...1cf For meg er det også turn off når en mann har hodet der nede. Mister all tenning. Vet ikke hvorfor, men sånn er det bare. Så å bli slikket gir meg absolutt ingenting positivt 1 1
Geojak Skrevet 9. juni #66 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det gir meg ingenting, og syns egentlig det bare er ekkelt. Normalt? Anonymkode: 836f8...755 Heldigvis er vi alle forskjellige. Jeg har selv en kone som elsker å bli slikket, og siden hun nyter det, nyter jeg å gi. Har blitt ekspert på hvordan hun liker å bli slikket. Men det betyr ikke at rn ny partner ville likt det samme. noen liker det noen ikke, sånn er det bare. Selv gir det f.eks meg ingenting å bli sugd. Har fått høre at fet må være fordi kona ikke gjør det riktig. men tenker at det gr meg ingenting uansett, så da skal en partner slippe å gjøre det. Samme med slikking, ønsker hun ikke det så la oss prøve noe annet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #67 Skrevet 9. juni Pingvinen skrev (40 minutter siden): For meg er det også turn off når en mann har hodet der nede. Mister all tenning. Vet ikke hvorfor, men sånn er det bare. Så å bli slikket gir meg absolutt ingenting positivt Greit nok det, men skjønner fortsatt ikke hvordan det skulle være underdanig å slikke Anonymkode: c2dcf...1cf
AnonymBruker Skrevet 9. juni #68 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Greit nok det, men skjønner fortsatt ikke hvordan det skulle være underdanig å slikke Anonymkode: c2dcf...1cf Det er ikke underdanig bare fordi noen føler det sånn. De fleste føler det ikke sånn. Anonymkode: ade1c...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #69 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Greit nok det, men skjønner fortsatt ikke hvordan det skulle være underdanig å slikke Anonymkode: c2dcf...1cf Det må jo i så fall være hvis man hater å gjøre det og blir tvunget til det mot sin vilje? Hvis man derimot elsker å slikke og stadig bare venter på og ser frem til neste mulighet, kan man jo bare føle seg underdanig når man blir nektet å få slippe til der nede! Jeg (mann) er mer der, altså. En kvinne som ikke liker å bli slikket hadde jeg ikke passet godt sammen med seksuelt, sånn er det bare. Har heldigvis ikke vært ute for noen av dem. Anonymkode: f6e7a...a82
AnonymBruker Skrevet 9. juni #70 Skrevet 9. juni Jeg er ikke sånn kjempeglad i det. Det er jo deilig nok, men jeg klarer ikke oppnå orgasme. Jeg tror aller mest jeg ikke foretrekker å bli slikka fordi det nesten alltid forventes gjengjeld. Om ikke akkurat da, så ved en neste anledning. Jeg liker nemlig ikke å suge etter et overgrep i tenårene. Det gir en sur bismak på nytelse. Anonymkode: ed3d7...a3b
Topper og daler Skrevet 9. juni #71 Skrevet 9. juni Folk må få gjøre som de vil, men jeg tenker at fleksibilitet i sexlivet er en stor fordel. Å mislike det ene og det andre gjør sexlivet mindre fleksibelt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #72 Skrevet 9. juni Du trenger sikkert bare å være med en dame. Vi vet hvordan det gjøres helt intuitivt. Anonymkode: f5bd1...bca 2
Pingvinen Skrevet 9. juni #73 Skrevet 9. juni Topper og daler skrev (2 timer siden): Folk må få gjøre som de vil, men jeg tenker at fleksibilitet i sexlivet er en stor fordel. Å mislike det ene og det andre gjør sexlivet mindre fleksibelt. Tenker det må være lov å slippe å gjøre sånt man misliker jeg
Pingvinen Skrevet 9. juni #74 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det må jo i så fall være hvis man hater å gjøre det og blir tvunget til det mot sin vilje? Hvis man derimot elsker å slikke og stadig bare venter på og ser frem til neste mulighet, kan man jo bare føle seg underdanig når man blir nektet å få slippe til der nede! Jeg (mann) er mer der, altså. En kvinne som ikke liker å bli slikket hadde jeg ikke passet godt sammen med seksuelt, sånn er det bare. Har heldigvis ikke vært ute for noen av dem. Anonymkode: f6e7a...a82 Jeg sier at jeg ikke vil det veldig tidlig i relasjonen. Har gått veldig bra så langt. Var gift I 25 år, hadde kjærester både før og etter. Ingen som har klaget og det er jeg som har avsluttet forhold.
Topper og daler Skrevet 9. juni #75 Skrevet 9. juni Pingvinen skrev (28 minutter siden): Tenker det må være lov å slippe å gjøre sånt man misliker jeg Var det ikke det jeg også sa?
Topper og daler Skrevet 9. juni #76 Skrevet 9. juni Pingvinen skrev (26 minutter siden): Jeg sier at jeg ikke vil det veldig tidlig i relasjonen. Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. juni #77 Skrevet 9. juni Jeg forstår ikke de som vil lepje i seg utflod, rester av urin og tarmbakterier. Det er så enkelt. Sleng på herpes og HPV, så har du en grei buffet. Kjenner en som fikk herpes på denne måten. Satte seg i ganen og nesa. Anonymkode: a68bb...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #78 Skrevet 9. juni Tenker at det er like unormalt som normalt. Jeg har opplevd menn som VIRKELIG KAN å slikke, og det burde du absolutt prøve før du sier at det er ekkelt. Spesielt en mann, som selv sa han elsket å slikke og smake på meg, gjorde det ofte, altså så og si hver gang vi hadde sex. Som var flere ganger om dagen. Men noen dager ville ikke kroppen min nyte det, og da var det veldig "meh". Men han er den eneste som virkelig brukt tid, testet forskjellige teknikker, lyttet til kvinnene han har vært med osv. Gjennomsnitt mannen, kan ikke å slikke ordentlig, fordi de ikke prøver lenge nok. Hvem som feil det er til at de ikke prøver lenge nok, kan nok diskuteres i det vide og det breie. Anonymkode: aa9ee...800 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #79 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår ikke de som vil lepje i seg utflod, rester av urin og tarmbakterier. Det er så enkelt. Sleng på herpes og HPV, så har du en grei buffet. Kjenner en som fikk herpes på denne måten. Satte seg i ganen og nesa. Anonymkode: a68bb...5ef Veldig dramatisk! Tror skjangSen er liten ellers hadde nok legevakta vært full på venterommet😂 med tanke på hvor mange mennesker som gjør dette daglig.. hørt om tannpuss før og etter? Hørt om dusj? Toalettbesøk før sex? HYGIENE!😄😂 Anonymkode: 63d6f...6fe 1
Pingvinen Skrevet 9. juni #80 Skrevet 9. juni Topper og daler skrev (35 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg misliker å bli slikket. For meg er det bare irriterende og kjedelig. Gir meg ingenting. Jeg mister tenning av det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå