Gå til innhold

Stiller ikke spørsmål om meg, og virker ikke så interessert i det jeg har å si

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg dater, snakker mest om overflatiske ting, spør lite om meg, og f.eks. jobben o.l. Og når han først spør, virker det litt som han venter på at jeg skal bli ferdig å snakke når jeg skal gi en svar. Vi har møttes en del ganger nå, og synes det er på tide å gjøre en innsats for å bli litt skikkelig kjent. Han virker interessert ellers, da tenker jeg på at vi koser mye, bra sex osv. Men er han egentlig interessert når han ikke spør mer om meg? 😅

Anonymkode: 39082...80e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i sex ikke deg.

Anonymkode: a6d79...338

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er interessert i sex ikke deg.

Anonymkode: a6d79...338

Har selvsagt tenkt tanken, men har gjort andre ting og, som fjellturer og sånn. Men redd for at det er tingen ja 

Skrevet

Om fyren er nevrodivergent trenger det ikke være kun for sex, men om han kun snakker om overflatiske ting så er vel kanskje ikke det så sannsynlig heller.

Hva med å bare spørre? 

AnonymBruker
Skrevet

Haha herregud... 

Anonymkode: 36b24...3c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha herregud... 

Anonymkode: 36b24...3c0

Hvis du ikke har annet å kommentere, så bare gå videre 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å treffe han?

Anonymkode: c547b...20b

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en slik i mange år og har barn sammen med han. Men han virket sluttid litt interessert i å bli kjent. Det begynte å gnage mer og mer på selvtilliten min, og det gikk utover når kommunikasjon og følelser. Kommer aldri til å bli sammen med noen igjen om jeg ikke føler de genuint er interessert i å bli kjent i meg. 

Anonymkode: 26e65...fd4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var sammen med en slik i mange år og har barn sammen med han. Men han virket alltid lite interessert i å bli kjent. Det begynte å gnage mer og mer på selvtilliten min, og det gikk utover både kommunikasjon og følelser. Kommer aldri til å bli sammen med noen igjen om jeg ikke føler de genuint er interessert i å bli kjent i meg. 

Rettet skrivefeil

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han virker interessert ellers, da tenker jeg på at vi koser mye, bra sex osv. Men er han egentlig interessert når han ikke spør mer om meg?

Han får jo det han er interessert i.... 

Anonymkode: 2bcb8...ee1

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg var sammen med en slik i mange år og har barn sammen med han. Men han virket sluttid litt interessert i å bli kjent. Det begynte å gnage mer og mer på selvtilliten min, og det gikk utover når kommunikasjon og følelser. Kommer aldri til å bli sammen med noen igjen om jeg ikke føler de genuint er interessert i å bli kjent i meg. 

Leit å høre:(
Tror jeg dropper han her nå også. Har liksom en del å si!

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å si. Man ønsker jo ikke at det skal virke som et avhør, heller. 
Om han bare snakker om seg selv hadde jeg droppet det men virker ikke som det, heller?

Anonymkode: a6ae1...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn stiller ikke mye spørsmål (ikke til vennene sine heller), kan være han føler han kjenner deg nok.

Anonymkode: ab521...675

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En fyr jeg dater, snakker mest om overflatiske ting, spør lite om meg, og f.eks. jobben o.l. Og når han først spør, virker det litt som han venter på at jeg skal bli ferdig å snakke når jeg skal gi en svar. Vi har møttes en del ganger nå, og synes det er på tide å gjøre en innsats for å bli litt skikkelig kjent. Han virker interessert ellers, da tenker jeg på at vi koser mye, bra sex osv. Men er han egentlig interessert når han ikke spør mer om meg? 😅

Lytter han til deg når du snakker?

Anonymkode: 259c7...b5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lytter han til deg når du snakker?

Anonymkode: 259c7...b5b

Tja. Virker som han venter litt på at jeg skal bli ferdig å snakke, og stiller aldri spørsmål videre. Det gjør at jeg ikke gidder å dele så mye heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor gidder du å treffe han?

Anonymkode: c547b...20b

Fordi jeg hadde et lite håp om at han var ute etter noe seriøst, og alltid han som har tatt insj til å møtes. Så ville se det an, om det endret seg, og tenkte at han kanskje bare var litt sånn i starten. 

Skrevet

Var borti en sånn forleden. Det eneste han spurte om som var personlig var sexrelatert. ikke ett eneste spørsmål om andre ting.

Blokkerte han. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert du og jobben din er så veldig spennende🤷‍♀️

Anonymkode: 297cd...234

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er sånn, mulig han er på autismespekteret, men fungerer i jobb og ellers så usikker. 

Vært sammen i snart 20 år og han har aldri spurt meg om hvordan dagen min har vært, hva jeg drømmer om, hvordan et møte vedr barna har gått el. Når jeg har konfontrert han med det svarer han at han antar jeg vil fortelle han det han trenger å vite… 

Jeg møtte han da jeg var 32 og er en veldig selvstendig dame som klarer meg uten mye bekreftelse og komplimenter, men kjenner jo at det er et savn om jeg tenker etter. 

Tenker at den dagen ungene flytter ut må jeg vurdere om vi fortsetter sammen eller om jeg like greit kan leve alene. Ikke at det gir mer oppmerksomhet, men…

Anonymkode: 0a218...de5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 13.14):

NOPE. Han dater nok flere!!!

Anonymkode: 5bf3b...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...