AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Sexlivet vårt fungerer ikke lenger. Det har egentlig alltid fungert tidligere. Kroppen min henger med et godt stykke så er det som om hode bare skrur seg av. Fortsatt er kroppen klar, jeg er våt og alt, likevel hode er ikke med. Veldig trist for jeg liker egentlig sex, men jeg får ikke til å ha sex nå. Mer dette skjer, mer stresser jeg med det. Klarer ikke å få orgasme alene eller med mannen, når jeg nærmer meg så skrur hjernen seg av. Har prøvd å ha sex videre, det resulterer at jeg føler meg bare forpliktet at jeg gjør noe kroppen ikke vil. Jeg er med bare for hans del. Slik har vi aldri praktisert tidligere. Jeg har vært veldig mye syk de siste årene, jeg har det vanskelig med jobb, og fungere som menneske. Likevel har jeg alltid klart å ha sex med mannen og det har vært vår tid. Nå får jeg ikke til dette heller? Hva kan jeg gjøre for å få hode koblet til kroppen igjen? Anonymkode: 7eee5...3c0
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Har dere mulighet å dra et sted, komme dere litt vekk? Kanskje vil det hjelpe? Anonymkode: 501a9...824
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Høres naturlig ut at du er sliten, og selv om du har hatt lyst og utbytte tidligere når du har vært sliten gir ikke det garanti for at det bestandig blir slikt. Gi deg selv ro og pause. Snakk med mannen om dette. Også til hans interesse å ikke ha sex når du ikke nyter det, for det kan øke problemer og gjøre dette permanent. Anonymkode: efac0...9a2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Pre menopause. Hormoner og kropp i ubalanse? Ta en tur til legen. Anonymkode: 67e1b...68c
Christina82 Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg