AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg er 21. Han er 38. Vi har vært på 3 dater og jeg synes han er skikkelig kjekk og sjarmerende. Men vil ikke ha en mann på min fars alder. Min far er 68. Min far har hatt hjerteinfarkt 2 ganger. Jo eldre man er, jo mer risiko er det for kroppen. Bør jeg satse på en på min alder? Om vi skulle gifte oss, vil jeg ikke at han skal bli gammel lenge før meg. Han er 17 år eldre enn meg. Hvis vi kjøper bolig, vil jeg gjerne at han skal kunne bo i hus med trapper. Vil ikke at vi skal flytte til leilighet for eldre. Vil ikke at min mann skal få hjerteinfarkt. Vil ikke at han skal bli dårlig til beins. Burde jeg satse på en mann som er på min fars alder? Anonymkode: 553eb...e29 1
Nowayback Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Gjennomskuer denne tråden for det den er; som ren age-shaming. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni En mann på 38 er jo på ingen måte på di fars alder. Hvis faren din er 68 kunne han jo ha vært faren til mannen du har truffet. Når det er sagt. Nei, jeg hadde ikke valgt en parter som er 17 år eldre. Det fungerer greit når man er ung og sprek, men blir fort et problem senere. Hvis du ønsker barn begynner dere også å få dårlig tid. Mye forskning som viser at høy alder hos far gir dårligere utgangspunkt for friske barn. Anonymkode: f988e...3d2 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Ja, 38 og 68 er jo jevnaldrende, så det bør du unngå. Og så får jo alle 68-åringer hjerteinfarkt. Mange yngre får kreft nå, i teorien kan det være du som blir syk av kreft i morgen, og dør ung. Anonymkode: 5a304...126 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 21. Han er 38. Vi har vært på 3 dater og jeg synes han er skikkelig kjekk og sjarmerende. Men vil ikke ha en mann på min fars alder. Min far er 68. Min far har hatt hjerteinfarkt 2 ganger. Jo eldre man er, jo mer risiko er det for kroppen. Bør jeg satse på en på min alder? Om vi skulle gifte oss, vil jeg ikke at han skal bli gammel lenge før meg. Han er 17 år eldre enn meg. Hvis vi kjøper bolig, vil jeg gjerne at han skal kunne bo i hus med trapper. Vil ikke at vi skal flytte til leilighet for eldre. Vil ikke at min mann skal få hjerteinfarkt. Vil ikke at han skal bli dårlig til beins. Burde jeg satse på en mann som er på min fars alder? Anonymkode: 553eb...e29 Har du hatt ein god relasjon til din far i barndommen? Anonymkode: bccdd...5bc
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Er litt forskjell på 38 og 68...? Anonymkode: 53f92...9e6 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Hvis du er en gammel dame, kan du satse på en gammel mann. Anonymkode: 4cc5f...e6a
Phoenix Heart Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Folk får hjerteinfarkt som 40 åringer også. Så om det er kun det som avgjør burde du kanskje bli alene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Finn deg noen nærmere sin alder framfor å kaste bort dine beste år på en så mye eldre mann. Anonymkode: 5a10a...cd9 1
Nowayback Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Det høres ut som om du tenker 30 år frem her. Da har dere uansett trolig brutt opp av helt andre grunner. Hva med å bare nyte at du er tiltrukket av denne mannen?
Majer Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Altså statistikken går jo fullstendig mot dette. Alt over 2,5 å ta forskjell reduserer risikoen for at det vil fungere. Bedre å finne en moden person på egen alder enn en umoden person som er noen år eldre. Da vil du bare ta han igjen. Og du må tenke på hva slags pensjonstilværelse du ønsker deg. Om du ønsker deg noe varig er jo det ganske viktig 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Burde jeg satse på en mann som er på min fars alder? Om du først skal gå for en eldre mann, bør han oppfylle noen kriterier: - ha dårlig hjerte - være rik - ikke ha livsarvinger - være over pensjonistalder Anonymkode: 9c2af...587 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er 21. Han er 38. Vi har vært på 3 dater og jeg synes han er skikkelig kjekk og sjarmerende. Men vil ikke ha en mann på min fars alder. Min far er 68. Min far har hatt hjerteinfarkt 2 ganger. Jo eldre man er, jo mer risiko er det for kroppen. Bør jeg satse på en på min alder? Om vi skulle gifte oss, vil jeg ikke at han skal bli gammel lenge før meg. Han er 17 år eldre enn meg. Hvis vi kjøper bolig, vil jeg gjerne at han skal kunne bo i hus med trapper. Vil ikke at vi skal flytte til leilighet for eldre. Vil ikke at min mann skal få hjerteinfarkt. Vil ikke at han skal bli dårlig til beins. Burde jeg satse på en mann som er på min fars alder? Anonymkode: 553eb...e29 I utgangspunktet så har ikke alderen så mye å si. Det er hvordan han tar vare på seg selv som er viktig. Man må skille mellom modenhet og alder. Alder forskutterer ikke modenhet, og motsatt. I forhold til deg så er det et ganske stort gap aldersmessig her, og det kan man ikke komme bort ifra. Så det kommer litt an på hva du selv vil. Man har ikke garanti for noe som helst. Hvordan måler du din egen lykke og hva/hvem gjør deg lykkelig? Lever du livet ditt fullt ut, eller lever du etter andre sine prinsipper? I forhold til de utfordringene du beskriver, så kommer det helt an på hvordan han tar vare på seg selv. 17 år er veldig stor aldersforskjell... Anonymkode: 84941...7ef
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Hvis du ikke vil ha en mann som blir gammel lenge før deg, så bør du ikke velge en som er 17 år eldre... Anonymkode: 6957d...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni Det høres jo ikke ut som du har spesielt lyst, så da bør du la være. Anonymkode: 9acb4...103 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå