AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Nå har jeg søkt litt etter skuffedelere, og er mildt sagt overrasket. De har på nettbutikken Boxo, men prisen er jo ekstrem syns jeg. De hadde på Lindas dekor, men der selges de ikke lenger. De har noen på IKEA, men med rart feste som ser ut som de ikke passer til annet enn kjøkkenskuffene deres. Hvorfor selges ikke dette på vanlig måte i fysisk butikk bare? Har du sett dette noe sted? Håper noen har tips til meg 😊 Anonymkode: 9b0e3...737
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Søker du på bestikkskuff får du opp mer, bl.a. Jernia, Biltema, Clas Ohlsson, Megaflis, Elkjøp, Europris m.fl. Noen i plast, andre i bambus. Anonymkode: 3b5f8...c5e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg søkt litt etter skuffedelere, og er mildt sagt overrasket. De har på nettbutikken Boxo, men prisen er jo ekstrem syns jeg. De hadde på Lindas dekor, men der selges de ikke lenger. De har noen på IKEA, men med rart feste som ser ut som de ikke passer til annet enn kjøkkenskuffene deres. Hvorfor selges ikke dette på vanlig måte i fysisk butikk bare? Har du sett dette noe sted? Håper noen har tips til meg 😊 Anonymkode: 9b0e3...737 Til å dele av skuffer med? Eller deler til å reparere skuffer med? Produsenten av skuffene du sjal ha deler til må kunne svare deg? Eller du får finne deg en fabrikk/snekker som kan hjelpe deg. Anonymkode: cb9c9...17a
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Søker du på bestikkskuff får du opp mer, bl.a. Jernia, Biltema, Clas Ohlsson, Megaflis, Elkjøp, Europris m.fl. Noen i plast, andre i bambus. Anonymkode: 3b5f8...c5e Gi meg gjerne linker. Jeg er tydeligvis helt elendig på å søke, og evner ikke å gjøre det selv. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til å dele av skuffer med? Eller deler til å reparere skuffer med? Produsenten av skuffene du sjal ha deler til må kunne svare deg? Eller du får finne deg en fabrikk/snekker som kan hjelpe deg. Anonymkode: cb9c9...17a Til å dele rommet i skuffen med. For å organisere skuffen. Heter kanskje "skuffeavdeler" da. My bad! Anonymkode: 9b0e3...737
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Om du har en stor Obs-butikk i nærheten, er jeg nesten helt sikker på at du finner det der ☺️ Virker som de har "alt" av sånne varer 💚 Anonymkode: a6a64...99a
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om du har en stor Obs-butikk i nærheten, er jeg nesten helt sikker på at du finner det der ☺️ Virker som de har "alt" av sånne varer 💚 Anonymkode: a6a64...99a Da hadde de vel ligget på nettet også? Men jeg bor nær en av de største Coop OBS'ene, så jeg kan ta turen innom. Umulig å få hjelp der, bare. Og jeg liker å finne det jeg skal ha før jeg drar i butikken 😊 Men takk for tips! Anonymkode: 9b0e3...737
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Lyreco har: https://www.lyreco.no/sok?suggestion=true&searchText=skuffeavdeler Anonymkode: 8f968...ab4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lyreco har: https://www.lyreco.no/sok?suggestion=true&searchText=skuffeavdeler Anonymkode: 8f968...ab4 Takk! 🌺 Anonymkode: 9b0e3...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå