AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg og mannen har ikke hatt sex på en del år og for en 2-3 uker begynte vi å ha sex og etter hver gang så er det ubehagelig og litt vondt nede, til neste dag, er det normalt? Han er forsiktighet vi har sex men jeg blir litt vill innimellom så jeg gønner på🫢 Er det normalt å ha litt vondt etter lang periode uten sex? Til man liksom venner seg? Anonymkode: aa813...e58
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Det kan gjøre vondt om kroppen spenner seg og du ikke klarer å slappe av. Skjønner godt at du blir så opphisset når det er en stund siden. Det er ganske vanlig. Rolig musikk, beroligende dufter, massasje kan hjelpe med å frigjøre stress. Anonymkode: ae4fb...d00
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det kan gjøre vondt om kroppen spenner seg og du ikke klarer å slappe av. Skjønner godt at du blir så opphisset når det er en stund siden. Det er ganske vanlig. Rolig musikk, beroligende dufter, massasje kan hjelpe med å frigjøre stress. Anonymkode: ae4fb...d00 Takk for tips. Vil det gå seg til etter hvert tror du? Anonymkode: aa813...e58
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips. Vil det gå seg til etter hvert tror du? Anonymkode: aa813...e58 Bare hyggelig. Det kommer an på dere med tanke på stress. Anonymkode: ae4fb...d00
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare hyggelig. Det kommer an på dere med tanke på stress. Anonymkode: ae4fb...d00 Han er ikke stresset men jeg er det. Men ikke når vi skal ha eller har sex, da er jeg avslappet men noe jeg tror kanskje. Vi koser først lenge før vi går lenger liksom. Anonymkode: aa813...e58
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er ikke stresset men jeg er det. Men ikke når vi skal ha eller har sex, da er jeg avslappet men noe jeg tror kanskje. Vi koser først lenge før vi går lenger liksom. Anonymkode: aa813...e58 Jeg skjønner godt at du blir vill. Slik er jeg også. Øver meg på å lære og slappe av. Det er ikke enkelt 😂 Anonymkode: ae4fb...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå