Gå til innhold

Jenter i 30-årene: Liker dere tanken på at en mann onanerer og fantaserer om akkurat deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Liker dere tanken på at en mann onanerer til fantasier om deg eller et vanlig bilde av deg? Eller er det ekkelt? Eller kommer det helt an på hvem? 

Anonymkode: fac0d...85d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hilsen kvinne i 30-årene.

Anonymkode: b81f6...b97

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som tittelen sier. Liker dere tanken på at en mann onanerer til fantasier om deg eller et vanlig bilde av deg? Eller er det ekkelt? Eller kommer det helt an på hvem? 

Anonymkode: fac0d... 

Om det er ekkelt, nei. 
De må da få fantasere om hvem de vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 46 nå, men har jo vært kvinne i 30-årene. Elsket tanken på at noen tenkte og tente på meg. 

Anonymkode: 6aa45...4fb

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Hilsen kvinne i 30-årene.

Anonymkode: b81f6...b97

Signerer denne! 
Kvinne som har vært i 30-årene 

Anonymkode: 7e6b0...a0b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvilken som helst mann, bare min mann. 

Anonymkode: 70562...c60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes det er en ubehagelig tanke, med mindre mannen er min mann.

Anonymkode: 92cc8...927

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når en kvinne er i 30-årene, er de kvinner, ikke jenter. En jente er et barn, bare for å gjøre det klart. 
Nei, liker ikke tanken på at noen onanerer til et vanlig bilde av meg eller andre kvinner forsåvidt. Understreker bare objektiviseringen av kvinner

Anonymkode: 987f6...bb4

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når en kvinne er i 30-årene, er de kvinner, ikke jenter. En jente er et barn, bare for å gjøre det klart. 
Nei, liker ikke tanken på at noen onanerer til et vanlig bilde av meg eller andre kvinner forsåvidt. Understreker bare objektiviseringen av kvinner

Det kan du mene, men ordboken er uenig med deg:

https://naob.no/ordbok/jente

Som du ser er det oppgitt to betydninger. Det kan bety barn. Det kan også bety kvinne. Særlig uformelt eller når man refererer til en gruppe.

Det burde du vite. Vi hadde nettopp "jentebølgen" i Trondheim som er et gateløp for voksne kvinner.

Anonymkode: 9d002...54e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det syns jeg er kompliment. Samme hvem. Men ekstra gøy hvis det er noen jeg liker og er tiltrukket av.

Anonymkode: 5f3e3...79f

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over. Så da skjønner du kanskje at det er svært lite interessant tema. Jeg bryr meg ikke om hvem eller hva folk tenker på, når de tar på seg selv. For et merkelig spørsmål

Anonymkode: 02af6...8c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne. Jeg kan fantasere om henne og da sender jeg dickpics og forteller at jeg fantaserer om oss sammen.  Hun ber meg om å gjøre dette.

Hun har rundet 40, da.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan du mene, men ordboken er uenig med deg:

https://naob.no/ordbok/jente

Som du ser er det oppgitt to betydninger. Det kan bety barn. Det kan også bety kvinne. Særlig uformelt eller når man refererer til en gruppe.

Det burde du vite. Vi hadde nettopp "jentebølgen" i Trondheim som er et gateløp for voksne kvinner.

Anonymkode: 9d002...54e

«Jente, eller en pike, er et menneskebarn av hunkjønn … En voksen person av hunkjønn blir omtalt som kvinne eller dame» ref Wikipedia. 

«En kvinne er et menneske av hunkjønn over myndighetsalder» ref Wikipedia. 

Det er vel heller du som kan mene hva du måtte ønske, jeg forholder meg til definisjonen av en jente og en kvinne, og alderen. Samt loven. I Norge regnes man som voksen etter fylt 18 år. 

Regner med gateløpet ble kalt «jentebølgen» fordi det skal inkludere alle jenter i alle aldre, både de yngre og de eldre? Hvis det bare er for voksne kvinner, er det vel litt rart å kategorisere seg som barn? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det kan du tenke på neste gang du skal på KVINNEkveld eller KVINNEtur. Regner med du er like streng ovenfor venninnene dine når det kommer til ordvalg. Det var overhodet ikke vondt ment å si jenter, og det ble kanskje oppfattet nedlatende av enkelte, men det var altså ikke meningen at noen skulle seg barnsliggjort. Det falt meg mye mer naturlig inn å si «jenter» i denne settingen, noe som jeg registrerer at ofte blir brukt av både kvinner selv og som er mest naturlig å si når det handler om glede, lek, moro og positive ting. Men, jeg forutså ikke godt nok at dette tråkket på tær. Jeg mener ikke å si at kvinner i 30-årene er jenter under 18 år. Noen ganger, særlig i forbindelse med ting som var skambelagt for noen få tiår siden, tror jeg det er sunt å ufarliggjøre litt. Vi beholder forhåpentligvis litt av jenta og gutten i oss når det kommer til følelser, nysgjerrighet og den eviglange søken etter å forstå verden rundt oss. Det har ingenting med at vi er barn nå å gjøre.

TS

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det har jeg aldri tenkt over. Så da skjønner du kanskje at det er svært lite interessant tema. Jeg bryr meg ikke om hvem eller hva folk tenker på, når de tar på seg selv. For et merkelig spørsmål

Foreløpig er du 1/10 som sier noe lignende, så kanskje dette var et merkelig svar i mye større grad enn det var et merkelig spørsmål. 

Når det er sagt er jo svaret ditt nyttig, for det viser jo at det er noen få der ute som syns dette er rart og unaturlig, eller som ikke bryr seg om hva andre tenker på, som du sier. Rent sosiologisk tror jeg at alle mennesker i mer eller mindre grad bryr seg om hva andre gjør og mener, særlig når det involverer tanker om en selv, men jeg var litt usikker på om det faktisk fantes et mindretall som genuint ikke bryr seg noe om slikt, så dette var i høyeste grad et verdifullt innspill. Kanskje det mest verdifulle så langt! 

AnonymBruker
Skrevet

Foreløpig er du 1/10 som sier noe lignende, så kanskje dette var et merkelig svar i mye større grad enn det var et merkelig spørsmål. 

Når det er sagt er jo svaret ditt nyttig, for det viser jo at det er noen få der ute som syns dette er rart og unaturlig, eller som ikke bryr seg om hva andre tenker på, som du sier. Rent sosiologisk tror jeg at alle mennesker i mer eller mindre grad bryr seg om hva andre gjør og mener, særlig når det involverer tanker om en selv, men jeg var litt usikker på om det faktisk fantes et mindretall som genuint ikke bryr seg noe om slikt, så dette var i høyeste grad et verdifullt innspill. Kanskje det mest verdifulle så langt! 

Jeg kan jo bare spekulere i dine intensjoner med å stille dette spørsmålet på et nettforumet kvinneguiden. Når du som mann onanerer mens du fantaserer om en kvinne, samtidig som du ikke sier noe om deres relasjon og din egen alder, får det meg til å lure på om du er en creepy medarbeider som er en god del eldre. Kan godt hende det er helt feil. Men det er den vibben jeg får når jeg leser spørsmålet ditt. At du er nysgjerrig på hva «jenter i 30-årene» føler rundt at en mann onanerer mens de fantaserer om en, høres ut som du håper på svar som at dette er noe vi får tenning av. 

Jeg svarte ærlig, jeg tenker overhodet ikke på om noen onanerer til fantasier som omhandler meg. Din tanke er fri, alle har lov til å tenke hva de vil. Men hadde jeg fått hørt at en eller annen onanerer mens han tenker på meg hadde jeg blitt ukomfortabel. 

Dersom man er i et forhold eller at det er gjensidig tiltrekning eller forelskelse er saken en annen. Da er jo innafor å gi uttrykk for at man tenner på den andre, og da er det også naturlig at man fantaserer om hverandre når man onanerer. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo bare spekulere i dine intensjoner med å stille dette spørsmålet på et nettforumet kvinneguiden. Når du som mann onanerer mens du fantaserer om en kvinne, samtidig som du ikke sier noe om deres relasjon og din egen alder, får det meg til å lure på om du er en creepy medarbeider som er en god del eldre. Kan godt hende det er helt feil. Men det er den vibben jeg får når jeg leser spørsmålet ditt. At du er nysgjerrig på hva «jenter i 30-årene» føler rundt at en mann onanerer mens de fantaserer om en, høres ut som du håper på svar som at dette er noe vi får tenning av. 

Jeg svarte ærlig, jeg tenker overhodet ikke på om noen onanerer til fantasier som omhandler meg. Din tanke er fri, alle har lov til å tenke hva de vil. Men hadde jeg fått hørt at en eller annen onanerer mens han tenker på meg hadde jeg blitt ukomfortabel. 

Dersom man er i et forhold eller at det er gjensidig tiltrekning eller forelskelse er saken en annen. Da er jo innafor å gi uttrykk for at man tenner på den andre, og da er det også naturlig at man fantaserer om hverandre når man onanerer. 

Jeg er 36. Dette er ikke en runketråd. Jeg har en hypotese om at de fleste syns at det ikke gjør noe, at en minoritet syns det er veldig tennende, og at en andre minoritet syns det er ukomfortabelt. Foreløpig ser det ut til å stemme. Verdien ligger jo i begrunnelsen, som jeg også håpet på at ville komme for enkelte som mente noe om dette. Svaret ditt er jo uendelig verdifullt og det er selvfølgelig helt greit å føle det slik.

For meg er det nettopp dette som gjør temaet interessant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For et merkelig spørsmål

Har inntrykk av at NOEN kvinner synes alle spørsmål menn her inne stiller er merkelige, tåpelig eller unødvendige. Men at det aldri er merkelig, tåpelig eller unødvendig når kvinner stiller tilsvarende spørsmål til menn. 

Anonymkode: 67800...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er faktum at de fleste av oss - både menn og kvinner - fantaserer om andre når vi onanerer. Også andre vi ikke er i forhold med. Hva vi tenner på følger ikke de etiske reglene du her legger opp til. 

Anonymkode: 67800...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...