AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Det har vært litt lite sex i forholdet de siste månedene. Ikke helt dødt, men 1 gang i uken ca. Jeg har hatt fraværende lyst, gått litt opp og ned. Kjenner litt på at mannen kun vil ha sex, og lite annet. I går så ville han at jeg skulle komme til soverommet, jeg spør om vi skal slappe litt av i stua først, nei han skal sove etterpå. Jeg blir litt lei, og plutselig sier han at han er lei av at sex alltid skal foregå på mine premisser, at han ikke vil ha sex nå uansett- for han er ikke tiltrukket . Jeg bare gikk. Noen tanker? Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Han var ute på byen lørdag og kom igjen neste morningen kl 11, ble sur for at jeg sa det hadde vært greit at han ga beskjed... Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Høres ut som et sundt å godt forhold. Gifteplaner? Anonymkode: e8e05...73b 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Hvor lenge har dere vært sammen, egentlig? Anonymkode: 195fe...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Jeg antar du er i gruppen "responsiv sexlyst", hvilket vil si at all din sexlyst er knyttet opp til mannens initiativ og handlinger mens du er 97% passiv. (+) RESPONSIV SEXLYST: Mange tror feilaktig de har nedsatt sexlyst Om så er tilfelle så er det en stor ubalanse i hvem som får ansvaret for å bære et sunt og godt sexliv da den med denne personligheten bare kan lene seg tilbake og si at "jeg har ingen sexlyst i dag heller, prøv igjen i morgen". Anonymkode: fb470...aef 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han var ute på byen lørdag og kom igjen neste morningen kl 11, ble sur for at jeg sa det hadde vært greit at han ga beskjed... Anonymkode: de4b9...a27 Hvor hadde han sovet? Det er vanlig å oppføre seg som drittsekk ved å finne feil i sin partner etter man har vært utro. Underbevisst leter man etter ting som forsvarliggjør det stygge man har gjort bak ryggen deres, for å ikke bli overveldet av indre skam og anger. Anonymkode: 6b862...092 3 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Ok hvem har egentlig lyst på sex når noen sier "kom opp på soverommet, jeg skal sove etterpå" eh? Anonymkode: bf88a...ea1 4 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Han er sannsynligvis skuffet/såret over den manglende interessen sin, og beskytter seg selv med en passiv aggressiv «jeg er ikke tiltrukket likevel». Det høres ut som dere ikke er på en god plass i forholdet, og burde kanskje priortere parterapi eller lignende. Anonymkode: 2ee8b...ff5 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen, egentlig? Anonymkode: 195fe...f2a 10 år. Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ok hvem har egentlig lyst på sex når noen sier "kom opp på soverommet, jeg skal sove etterpå" eh? Anonymkode: bf88a...ea1 Ja da føler man seg som et objekt. Anonymkode: de4b9...a27 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er sannsynligvis skuffet/såret over den manglende interessen sin, og beskytter seg selv med en passiv aggressiv «jeg er ikke tiltrukket likevel». Det høres ut som dere ikke er på en god plass i forholdet, og burde kanskje priortere parterapi eller lignende. Anonymkode: 2ee8b...ff5 Ja det er muligens det.. Kjenner bare på at sagt er sagt. Vanskelig for meg å tro noe annet. Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Jeg kjenner meg veldig igjen i historien sett fra hans side. Den responsen han fikk er mye verre enn et "nei". Jeg kan ikke forklare hvorfor. Det er kansje fordi signalet er at "sex er greit, men scrolling kommer først". Anonymkode: 63811...64d 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni PS: Det er ikke skuespill at motivasjonen for sex kan dø av en sånn kommentar. Et blankt nei er mye bedre. Dere får snakke sammen og rydde opp i det. Anonymkode: 63811...64d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det har vært litt lite sex i forholdet de siste månedene. Ikke helt dødt, men 1 gang i uken ca. Jeg har hatt fraværende lyst, gått litt opp og ned. Kjenner litt på at mannen kun vil ha sex, og lite annet. I går så ville han at jeg skulle komme til soverommet, jeg spør om vi skal slappe litt av i stua først, nei han skal sove etterpå. Jeg blir litt lei, og plutselig sier han at han er lei av at sex alltid skal foregå på mine premisser, at han ikke vil ha sex nå uansett- for han er ikke tiltrukket . Jeg bare gikk. Noen tanker? Anonymkode: de4b9...a27 Det høres ut som mitt tidligere forhold. Sex var alltid på hennes premisser. Null initiativ. Hun likte meg jo egentlig ikke, men jeg var grei å ha som far til hennes barn. Jeg mener begge må jobb for at et forhold skal fungere. Og så tror jeg ikke du får veldig gode svar på KG. Anonymkode: b6f73...ad4 1 1
Tekumseh79 Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mener begge må jobbe for at et forhold skal fungere. Og så tror jeg ikke du får veldig gode svar på KG. Anonymkode: b6f73...ad4 Enig 100 %
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det høres ut som mitt tidligere forhold. Sex var alltid på hennes premisser. Null initiativ. Hun likte meg jo egentlig ikke, men jeg var grei å ha som far til hennes barn. Jeg mener begge må jobb for at et forhold skal fungere. Og så tror jeg ikke du får veldig gode svar på KG. Anonymkode: b6f73...ad4 Men hva var grunnen til det? Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni En kamerat av meg mistet sexlysten på kona, på grunn av labert sexliv og manglende initiativ. Det går jo på noe ganske grunnleggende, det at man vil bli sett og begjært, at man blir tent av at den andre er tent, og for noen går det rett på det å føle seg elsket, på kjærlighetsspråket deres. Jeg synes noen ganger disse situasjonene blir redusert til at menn kun bryr seg om sex, som om det er noe helt banalt å bry seg om. Så er det ikke århundrets måte fra mannens side å håndtere det på, om de kommer med sure utbrudd eller blir ute hele natta osv. Man må jo først og fremst kommunisere bedre, gjerne ved hjelp av parterapeut. Hvorfor har du lavere lyst for tiden? Hvordan får det han til å føle seg? Hva kan man gjøre for å få det bedre, for at du skal få økt lyst, for at han ikke skal føle seg avvist eller at alt er på dine premisser? Disse tingene må dere prate om. Hvis ikke er dere dødsdømt. Anonymkode: fff90...f11
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor hadde han sovet? Anonymkode: 6b862...092 Ser at du ikke har svart på denne. Ga han deg et svar på hvor han har vært hele natta? Pleier han å være borte så lenge de gangene han er ute? Anonymkode: 74789...1ce
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser at du ikke har svart på denne. Ga han deg et svar på hvor han har vært hele natta? Pleier han å være borte så lenge de gangene han er ute? Anonymkode: 74789...1ce Ja, sov i leiligheten, vi har nettopp flyttet. Anonymkode: de4b9...a27
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, sov i leiligheten, vi har nettopp flyttet. Anonymkode: de4b9...a27 Han er skikkelig desillusjonert og demotivert nå. Jeg har vært der selv. Orker ikke å sove ved siden av henne. Anonymkode: 63811...64d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå