AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg vurderer en tur til Sverige med barna i sommer. Hvordan er prisnivået i Sverige nå? Vil det være veldig dyrt å gå ut å spise for en voksen og to barn? Jeg har lyst til å dra til Astrid Lindgrens verden. Er det noen som har noen tips til overnattingssteder i nærheten? Er det andre ting å gjøre på i det området? Er det noe annet jeg bør tenke på når jeg planlegger tur til Sverige? Vi bor et stykke fra grensen, så turen til Sverige blir delt opp i to dager med overnatting på veien. Anonymkode: 3f297...ce9
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Astrid Lindgrens verden er veldig fint. Man kan også dra til Astrid Lindgrens barndomshjem,det er i nærheten. Det er museum der også. Man kan dra til Katthult og Bakkebygrenda,men det er litt lenger unna. Vi var også i en elgpark. Virum het den. Der får man mate og klappe elger. Veldig fint sted,men et stykke å kjøre. Prisene er jeg usikker på,men noe billigere enn i Norge er det jo. Vi leide privat,men vet det er en campingplass rett utenfor Astrid Lindgrens verden. Anonymkode: b7810...4fc
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Vi bodde på campingplassen. Veldig fin og ren, men campingplassen litt unna hadde mer aktiviteter for barna. Ikke så langt unna parken og campingplassen er det et veldig fint lekeland og en stor godteributikk crazy banana tror jeg den het😊. Anonymkode: 7bcb0...0ce
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Det er en svensk blogger som heter Clara, som har vært der flere ganger. Søk på Underbaraclara og Astrid Lindgren. Husker da jeg leste i kommentarfeltet hennes at det kom diverse tips både på overnatting og ting å gjøre ☺️ Og stort bonus er alle bildene i blogginnleggene. God tur, Ts! 💚 Anonymkode: 53f85...f0b
Truno Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni (endret) Takk for svar ☺️ Da har jeg litt flere campingplasser å undersøke og skal sjekke ut den bloggen. Noen som vet hvordan veiene i området er? Jeg kjenner jeg er litt usikker på å kjøre i et annet land, men Sverige er vel ikke så ulikt Norge? Endret 9. juni av Truno Vil slette/ skulle være anonym
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Truno skrev (15 minutter siden): Takk for svar ☺️ Da har jeg litt flere campingplasser å undersøke og skal sjekke ut den bloggen. Noen som vet hvordan veiene i området er? Jeg kjenner jeg er litt usikker på å kjøre i et annet land, men Sverige er vel ikke så ulikt Norge? Å kjøre her i Sverige er som å kjøre i Norge. Muligens bedre veier enn i Norge, nå kjenner jeg ikke til veiene rundt der men kan ikke tenke meg de er noe dårligere enn andre steder her. Dagens lunsj koster fra rundt kr 120, den pleier å serveres fra kl 11-15. Det pleier å være bra porsjoner, omtrent som en norsk middag. Ellers så koster porsjonspizza på pizzarestauranten ca kr 100, litt mindre for barn. Burgermeny på Sibylla koster vel fra kr 80 og oppover. Sannsynligvis omtrent samme prisnivå på Max. Bedre hamburgere på de to enn f.eks McDonald’s eller Burger king. Anonymkode: 4bdbe...693
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 14.37): Å kjøre her i Sverige er som å kjøre i Norge. Muligens bedre veier enn i Norge, nå kjenner jeg ikke til veiene rundt der men kan ikke tenke meg de er noe dårligere enn andre steder her. Dagens lunsj koster fra rundt kr 120, den pleier å serveres fra kl 11-15. Det pleier å være bra porsjoner, omtrent som en norsk middag. Ellers så koster porsjonspizza på pizzarestauranten ca kr 100, litt mindre for barn. Burgermeny på Sibylla koster vel fra kr 80 og oppover. Sannsynligvis omtrent samme prisnivå på Max. Bedre hamburgere på de to enn f.eks McDonald’s eller Burger king. Anonymkode: 4bdbe...693 Hvor bor du egentlig? Borgermenyer koster fra 100-120 her vi bor. 125 for en pizza. billig diesel. Anonymkode: d5eb1...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå