AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg har en plen på kanskje 150-200 kvm, fordelt på to nivåer. Jeg vurderer sterkt en syliderklipper, mye fordi den er liten og lett å lagre. Jeg har sett på gardena sin (400). Det som hindrer meg i å kjøpe den er at jeg innbiller meg at spruter gress som blir liggende på ugunstige steder. Jeg har noen bed, og noen steinalder, og ønsker absolutt ikke å få gress i dem. Dere med sylinderklipper. Er dette et problem? Duger det f.eks med oppsamlet dersom det er et problem? Anonymkode: 65b7f...c7c
skrue Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Brukte det for endel år siden. Bruker batteridrevet på fire hjul nå. Kan egentlig ikke huske noe spesiell forskjell i så måte. Men, jeg har alltid brukt kantklipper sammen med vanlig klipper og kantklipperen søler mer, så mulig en eventuell forskjell ang sylinder vs batteridrevet ble maskert av kantklipperen. Jeg bruker en løvblåser tilslutt enkelte steder for å fjerne gressrester.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Noen andre? Er det andre merker enn gardena som er verdt å sjekke? Egentlig ville jeg hatt en som kaster gresset fremover, men d er visst ikke så lett å finne Anonymkode: 65b7f...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Den kaster ikke gresset mer enn noen cm. Motor-gressklipper er mye, mye verre i så henseende. Anonymkode: d0f08...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå