Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte tidligere noen fra Kicks, men de gikk ut, og jeg liker ikke de nye de har.

Tips til andre merker?

Jeg er redd for gulskjær. Blir ganske brun av sol, men prøver å unngå det. Min vanlige farge er ganske dyp/mørk brun.

Anonymkode: abc5e...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker de fra Clarins. Men kjøper kroppsdråpene da de er mye billigere. Kan bygge opp så mye farge du vil. Jeg blir også raskt brun, men bruker caps og faktor 50. Disse matcher resten av kroppen som alltid er lett brun, men blir veldig brun i sola. Selv med faktor.

Denne bruker jeg. Den til ansikt er halve flasken til samme pris.

image.thumb.png.71a68ca896fd9b33fd7e4670d0533d97.png

Anonymkode: c1be3...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker revuel tanning drops fra normal. Blir ikke oransj og ser naturlig ut. 

Jeg har nøytral mot kald hudtone, blir dyp rødbrun i sola, sjelden brent. 

Anonymkode: 29138...bcd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir ikke oransj og ser naturlig ut. 

Muligens kvinner som driver med selvbruning synes at de ser naturlige ut, men alle menn ser at dere er unaturlige. 

Anonymkode: bdb02...9f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker revuel tanning drops fra normal. Blir ikke oransj og ser naturlig ut. 

Jeg har nøytral mot kald hudtone, blir dyp rødbrun i sola, sjelden brent. 

De har jeg prøvd, men jeg ble oransje av de. Så tydelig at vår naturlige hudfarge spiller inn her.

AnonymBruker
Skrevet

Muligens kvinner som driver med selvbruning synes at de ser naturlige ut, men alle menn ser at dere er unaturlige. 

Ethvert innlegg som besvarer noe en kvinne gjør med argumentet «alle menn» er fullstendig unødvendig og uinteressant. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere menn skulle bare visst... Klart det er noen som er oransje, at de ikke farger feks ører og inn mot hårfestet. Men kvinner flest er dyktige på make up. Er mange som du tror er naturlig sminket, uten filler/laser av noe slag som har brukt tid på badet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør dere ikke. Akkurat som at dere ikke ser at det er sminke, om den er gjort naturlig. Eller falske pupper i en passende størrelse. 

Menn ser de som overdriver. Alle ser det. 

Anonymkode: 156df...94f

AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg om hva menn ser

Anonymkode: 56965...0e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...