Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ikke noe råd/tips men vil bare ønske deg masse lykke til 💖 Håper du får dette til og ikke gi deg! 🥳🤩🥰

Anonymkode: a5a3b...262

Tusen hjertelig takk for fine ord! 🌟🩷Der setter jeg pris på! Jeg skal ikke gi meg - jeg må prøve 😊
ts 

Anonymkode: 4c02a...3f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jaja, «dekorere» dem da. Eller illustrere, som jeg synes dekker det jeg mener. 

Ts 

Skjønner at det høres pirkete ut, men det er relevant hvordan du formulerer deg når du skal bli forstått av samarbeidspartnere. En illustrasjon er et bilde som beskriver et budskap, som oftest fra en tekst. Mens en dekor er en utsmykning, pynt, mønster, som brukes for for forskjønnelse. 

Anonymkode: f04c1...d3c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 0.38):

Jeg vil ikke LAGE koppene, jeg er jo ikke keramiker. Jeg vil designe dem, men på en kopp jeg ,og potensielle kunder, liker. Både form, størrelse og til å holde i. 

Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg går frem med tanke på dette. Hvem kan jeg kontakte? Et trykkeri trykker produkter, men det er jo ikke dermed sagt at et trykkeri selger kopper. 

Ts 

Du kontakter trykkeri eller firma som driver med profileringsartikler. Det finnes en drøss av dem. De har ofte begrenset kopper å velge blant og formen på de er sjeldent spesielt gode å holde i. De er typisk lavbudsjett kaffe på jobben kopper. Og du vil nok måtte bestille et stort kvantum av gangen.

Anonymkode: bf522...0bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

F.eks. noe sånt: https://www.xpressprofil.no/sortiment/kopper-glass/kopper-porselen?srsltid=AfmBOopKWn-zPL40ORnCxD50IAAtBYSzV3bHb8cD4WF_TFdED1Onsp_2

men jeg støtter innlegget lenger opp om å lage egne kopper. Eller kjøp deg porselensovn så du kjøper kopper, maler rett på og brenner hjemme. Det er samme type ovn som de som driver med porselensdukker bruker.

Anonymkode: bf522...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...