AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Kjæresten stjeler og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er småting her og der. En brud, pålegg osv… I dag unlot han å spørre om hjelp for han ikke fikk skannet den i kassen. Jeg har sakt at jeg syns det ikke er greit og syns det er ubehagelig for er redd jeg skal bli tatt. Kommer ingenvei med å si det til han heller. Anonymkode: e59d0...a91 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Off så flaut, det hadde ikke jeg akseptert! Han har ikke respekt for di som jobber der han stjeler og det er en uting og ikke verdt å spare på.. Anonymkode: 3b6ac...d3f 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Du sier ikke noe om alderen hans/deres. Men dette er faktisk så enkelt at du dumper ham og forteller ham hvorfor og anbefal ham å søke psykologhjelp om hvorfor han stjeler. Ikke gå tilbake til ham selv om han lover at han "ikke skal gjøre det mer", for med denne stjelingen avslører han holdninger som du bør unngå hos en partner om du ønsker deg et godt liv! Dump og se deg aldri tilbake! Anonymkode: e5fc2...265 9 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Han blir tatt til slutt. De finner ut av det. Mange ganger vet de, men venter med å ta han for noe på film, helt tydelig slik at de har videobevis og dermed blir ikke politianmeldelse henlagt med en gang. Anonymkode: c5455...a2f
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Er han veldig fattig? Jeg hadde vel uansett funnet meg en fyr som ikke stjal. Hva blir det neste? Er han kommunist også kanskje? Anonymkode: 1e6eb...370 1 1
Kygos Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Lav etikk og moral. Kan slå ut dårlig i forholdet også. Blodrødt flagg. Har vært borte i en jente som drev med litt av det samme. Det rettferdiggjøres med at de har blitt så dårlig behandlet av samfunnet at er legitimt å "ta litt igjen" . 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Å stjele en brud er da absolutt ikke greit. Anonymkode: 6f805...2ec 10 1 12
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å stjele en brud er da absolutt ikke greit. Anonymkode: 6f805...2ec Da er ikke bare en brus.. I dag var det to kjøttdeiger, andre ganger er det en brus og tredjegangen litt mere enn bare en brus. TS Anonymkode: e59d0...a91 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Du må jo gå fra han. Og er du med da han handler, så er du medskyldig. Anonymkode: b4e77...cff 8 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Bruder bør ikke stjeles nei. Blir så mye styr... Anonymkode: 8e55f...00f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Kjæresten jeg hadde litt siden stjal også. Han er i 40 åra. Stjal fra meg og andre steder. Han syns det var helt normalt. Anonymkode: 13c94...64a
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har sakt at jeg syns det ikke er greit og syns det er ubehagelig for er redd jeg skal bli tatt. Anonymkode: e59d0...a91 Men det er greit at han stjeler hvis du ikke er med? Anonymkode: 619bc...d5d 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Hvorfor er du sammen med han? Dette får du neppe endret. Anonymkode: 9d09c...6c1 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni Desverre er det liten hjelp og få når man er kleptoman.For meg ble reddningen og bli tatt.Det var flaut og følelsen av være unormal.Har ikke stjelt på 1år nå. Anonymkode: fffb5...8cf 1
Kålrota Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Du må jo si tydelig fra om at dette er uakseptabel oppførsel. Still krav. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten stjeler og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er småting her og der. En brud, pålegg osv… I dag unlot han å spørre om hjelp for han ikke fikk skannet den i kassen. Jeg har sakt at jeg syns det ikke er greit og syns det er ubehagelig for er redd jeg skal bli tatt. Kommer ingenvei med å si det til han heller. Anonymkode: e59d0...a91 Har samboeren din stjålet en hel BRUD Anonymkode: 7f28b...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten stjeler og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er småting her og der. En brud, pålegg osv… I dag unlot han å spørre om hjelp for han ikke fikk skannet den i kassen. Jeg har sakt at jeg syns det ikke er greit og syns det er ubehagelig for er redd jeg skal bli tatt. Kommer ingenvei med å si det til han heller. Anonymkode: e59d0...a91 Stjal en brud 👰? Skal stå brus 🥤? Har du spurt hvorfor han gjør det?. Jeg hadde forlagt at han tar tak i dette om det krever psykolog behandling eller hva enn som må til. Bør tydelig på at dersom det fortsetter blir det slutt og gjennomfør det å gå fra forholdet hvis det skjer i gjen. Anonymkode: 8a032...1c7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er han veldig fattig? Jeg hadde vel uansett funnet meg en fyr som ikke stjal. Hva blir det neste? Er han kommunist også kanskje? Anonymkode: 1e6eb...370 Ja,putt politikk inn i dette. Anonymkode: a83b7...788 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er han veldig fattig? Jeg hadde vel uansett funnet meg en fyr som ikke stjal. Hva blir det neste? Er han kommunist også kanskje? Anonymkode: 1e6eb...370 Kommunister stjeler ikke. Anonymkode: 030f9...adf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå