AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:15 #21 Skrevet søndag kl 18:15 Be han kjøpe en uten masse stoffer på apoteket. Si varsomt at han lukter Anonymkode: f0a28...cda
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:35 #22 Skrevet søndag kl 21:35 Jeg er mest nysgjerrig, er han helseopptatt, eller er han på det alternative spekteret? F.eks tar han vaksiner? Det kan jo være at det setter seg i klærne dersom han vasker dem enten på for lav varme eller med mindre effektiv såpe. I alle fall må jeg vaske klærne på 60°C innimellom. Anonymkode: 22676...df7
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:25 #23 Skrevet søndag kl 23:25 Be han i det minste bruke «helsedeodoranten» den er trygg og fungerer på mange. Min egen erfaring er at det ikke blir lukt, men det holder ikke armhulen tørr nok. Anonymkode: 63f66...ca5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #24 Skrevet mandag kl 13:17 AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 23.41): En eks fra fortiden luktet svette. Jeg sa det rett ut. Han hevdet lenge at det var jeg som overdrev (gjorde ikke det). Han brukte til og med deodorant. Til slutt sa jeg at jeg ikke orket dette. Han hadde mye hår under armene, og når jeg fikk ham til å barbere seg under armene så forsvant deg intense svettelukten. Anonymkode: 93334...5d5 Barbering under armene er gull verdt for å holde svettelukt på avstand, jeg gjør det selv (men bruker også deo i tillegg). Barberer ikke hver dag, men en gang i uka kanskje. Samme med lysken, veldig greit å holde hårveksten nede der om man ikke ønsker at svettelukt skal sette seg. Anonymkode: 410be...7e3
Tekumseh79 Skrevet mandag kl 13:33 #25 Skrevet mandag kl 13:33 (endret) Jeg håper de finner opp ei tidsmaskin en gang. Da vil jeg tilbake til dans på samfunnshuset tidlig på 60-tallet og kjenne på lukta. Før deodoranten ble allemannseie, og før folk hadde råd med å dusje mange ganger i uka. Tenk, varme lokaler uten ventilasjonsanlegg, alkohol, dans, varme kropper og tette nylonskjorter og -bluser. Og røyklukt selvsagt, stinn luft. Uansett, jeg har deodorant som har skadelige kjemikalier i seg, men varer 72 timer. Så den brukes annenhver til tredjehver dag, men man vasker seg/dusjer selvsagt hver morgen. Ny svette lukter stort sett ikke. Bakterier på huden får næring av svetten og lukter etter en del timer - kroppshår eller ikke. På stressede dager kan man få såkalt at det "lukter løk," men den stress-svetten lukter jo gjennom deodoranten også. Den lukta er ikke god, og oftest en indikator på at man ikke er i balanse. Endret mandag kl 13:33 av Tekumseh79
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:54 #26 Skrevet mandag kl 17:54 Å ikke bruke deodorant i 2025 blir for dumt. Han kan kjøpe på apoteket hvis han er så opptatt av tilsetningsstoffer at han går rundt og forpester folk med svettelukt!! Hadde blitt kvalm og ikke orket det der du beskriver. Anonymkode: c1e1e...cdc 1
Sparkling_Pink Skrevet mandag kl 18:02 #27 Skrevet mandag kl 18:02 Om jeg ikke liker lukta av fyren stinnsvett og med armhår er han ikke partnermateriale for meg. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:44 #28 Skrevet mandag kl 20:44 AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 23.25): en kjæreste som lukter vondt 🤩🥰 Anonymkode: e351f...c1f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:49 #29 Skrevet mandag kl 20:49 Jeg ville bare sagt det. Anonymkode: 44544...f06 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:59 #30 Skrevet mandag kl 20:59 AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 23.25): Jeg har truffet en mann siste par månedene som jeg er veldig tiltrukket av. Vi traff hverandre flere ganger før vi hadde sex og sexen er helt magisk. Men jeg har ett problem med han, han bruker ikke deodorant. Han mener deodoranter har så mange skadelige stoffer at han heller vil unngå å bruke. Kjenner at dette går ut over min tiltrekning til han, men også vårt sosiale liv da jeg ikke har lyst til å ha en kjæreste som lukter vondt Hva gjør jeg? Anonymkode: 0cbfb...217 Du avslutter med han, du får han mest sannsynlig ikke til å begynne å bruke deo, svettelukt er skikkelig ekkelt, skjønner ikke at du har klart å ha sex med han i det hele tatt. Anonymkode: 525ce...84b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:05 #31 Skrevet tirsdag kl 13:05 AnonymBruker skrev (16 timer siden): svettelukt er skikkelig ekkelt for noen, ikke for alle 🥰 Anonymkode: e351f...c1f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:53 #32 Skrevet tirsdag kl 13:53 Fyren får jo bestemme selv, men i min verden hadde dette vært en så stor turn-off at jeg ikke hadde giddet mer av det hele. En ting er det at han stinker, det kan han jo fikse, men en partner som var "imot kjemiske ingredienser" hadde jeg aldri orket å forholde meg til over tid. Så fullstendig hjelpeløst og kunnskapsløst. Anonymkode: 53291...c1b 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:22 #33 Skrevet onsdag kl 14:22 Hadde vært ærlig og sagt det rett ut. Enten deo eller barbere seg under armene. Anonymkode: b7ac0...321
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:27 #34 Skrevet onsdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde vært ærlig og sagt det rett ut. Enten deo eller barbere seg under armene. Anonymkode: b7ac0...321 Lukter 100 ganger med hår og deo, enn hårløs uten deo Anonymkode: 63f66...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå