Gå til innhold

Han lukter svette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann siste par månedene som jeg er veldig tiltrukket av. Vi traff hverandre flere ganger før vi hadde sex og sexen er helt magisk. Men jeg har ett problem med han, han bruker ikke deodorant. Han mener deodoranter har så mange skadelige stoffer at han heller vil unngå å bruke.

Kjenner at dette går ut over min tiltrekning til han, men også vårt sosiale liv da jeg ikke har lyst til å ha en kjæreste som lukter vondt

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 0cbfb...217

Skrevet

Han får vaske seg under armene oftere da. 

Anonymkode: 3024f...7e1

• Liker 2
Skrevet

TS her...Men hvordan si dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her...Men hvordan si dette?

Jeg tror jeg bare hadde sagt at han luktet litt svette, litt sånn i forbifarten. Da må han selv ta grep. 

Anonymkode: 3024f...7e1

• Liker 5
Skrevet

En eks fra fortiden luktet svette. Jeg sa det rett ut. Han hevdet lenge at det var jeg som overdrev (gjorde ikke det). Han brukte til og med deodorant. Til slutt sa jeg at jeg ikke orket dette. Han hadde mye hår under armene, og når jeg fikk ham til å barbere seg under armene så forsvant deg intense svettelukten. Og da kjente han selv at det satt igjen svettelukt i en del av klærne hans som ikke gikk ut i vask, og kvittet seg med dem, heldigvis. Han ble en eks av helt andre grunner.

Du kan tipse kjæresten at det er flere typer deodoranter som er greie å bruke, helsekostbutikkene har flere ulike typer, både nøytrale og for kvinner og for menn.

Anonymkode: 93334...5d5

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis deo utgår pga skadelige stoffer, hvordan er han på hudpleie ellers? Såpe til kropp? Sjampo? Klesvask? Og ikke minst, solkrem? 

Anonymkode: 5bae7...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis deo utgår pga skadelige stoffer, hvordan er han på hudpleie ellers? Såpe til kropp? Sjampo? Klesvask? Og ikke minst, solkrem? 

Han er motstander av kjemiske ingredienser og bruker ikke mye produkter.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har truffet en mann siste par månedene som jeg er veldig tiltrukket av. Vi traff hverandre flere ganger før vi hadde sex og sexen er helt magisk. Men jeg har ett problem med han, han bruker ikke deodorant. Han mener deodoranter har så mange skadelige stoffer at han heller vil unngå å bruke.

Kjenner at dette går ut over min tiltrekning til han, men også vårt sosiale liv da jeg ikke har lyst til å ha en kjæreste som lukter vondt

Hva gjør jeg?

Ut ifra beskrivelsen skulle man tro vi ligger med samme fyr, hehe. Vilt tiltrekkende fyr som heller ikke bruker deo, men sliter også med allergier som gjør at han ikke tåler det så godt. Men han dusjer jo hver dag, og svettelukta kommer ikke før på kvelden, gjerne i senga. Jeg har vokst opp på gård, og finner egentlig svettelukt veldig trygt og godt, så gjør ikke meg noe. Sexen er fantastisk i tillegg, så..

Anonymkode: 358fc...8c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ut ifra beskrivelsen skulle man tro vi ligger med samme fyr, hehe. Vilt tiltrekkende fyr som heller ikke bruker deo, men sliter også med allergier som gjør at han ikke tåler det så godt. Men han dusjer jo hver dag, og svettelukta kommer ikke før på kvelden, gjerne i senga. Jeg har vokst opp på gård, og finner egentlig svettelukt veldig trygt og godt, så gjør ikke meg noe. Sexen er fantastisk i tillegg, så..

Haha, det høres mye likt ut men er nok ikke samme fyr. Her er det ikke allergier men bare en motstand mot ingredienser i kosmetikk. For meg går det fint med lukten, er mer de sosiale settingene der andre merker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Haha, det høres mye likt ut men er nok ikke samme fyr. Her er det ikke allergier men bare en motstand mot ingredienser i kosmetikk. For meg går det fint med lukten, er mer de sosiale settingene der andre merker det.

Du kan jo be han om å teste Wild sin deo? De er jo naturlige, og kan i det minste kamuflere mens dere er i sosiale settninger. Ellers slår jeg et slag for naturlig lukt, jeg altså. Men jeg skjønner det ikke er det mest populære, bare jeg som er litt miljøskada hehe

Skrevet

Kan lage sin egen naturlige  deo med natron, cocosa(kokosfett) og eterisk olje. 

Anonymkode: 64834...849

Skrevet

Det finnes flere valg for trygge deodoranter. Uten vil det bli svettelukt ganske raskt. Det bør du opplyse han om, i tillegg til å informere han om at det er sjenerende å kjenne på den lukta. Dere som snakker om naturlige, bør passe på å ikke fremstille det som at så lenge noe er naturlig, er det trygt og ugiftig, selv om det selvsagt av og til kan ha en sammenheng. Opplever stadig selgere som prøver å bruke ordet naturlig som et salgstriks. 

Anonymkode: 63f66...ca5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det finnes flere valg for trygge deodoranter. Uten vil det bli svettelukt ganske raskt. Det bør du opplyse han om, i tillegg til å informere han om at det er sjenerende å kjenne på den lukta. Dere som snakker om naturlige, bør passe på å ikke fremstille det som at så lenge noe er naturlig, er det trygt og ugiftig, selv om det selvsagt av og til kan ha en sammenheng. Opplever stadig selgere som prøver å bruke ordet naturlig som et salgstriks. 

Anonymkode: 63f66...ca5

Neida, skal man lage produkter må man jo nødvendigvis bruke relevante konserveringsmidler for produktet, for eksempel. Men enkelte produkter er iallefall bedre enn andre. Så får man veie for og imot selv. Skjønner godt man er skeptisk til kjemiske ingredienser, men kjemi kan være mye. 

Skrevet

Det er jo alltid et dilemma. 

Exen min luktet dårlig, men sexen var sykt bra. 

Anonymkode: 6fff3...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

, han bruker ikke deodorant.

Du får si til han at det merkes at han ikke bruker deodorant, og at han da bør iverksette tiltak for å motvirke effekten av det om han ønsker å fortsette å treffe deg. 

Anonymkode: fa28b...d73

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært en jeg kunne ha vært sammen med

Anonymkode: ffb9f...6b6

• Liker 2
Skrevet

En fyr som velger å lukte hest fordi han ikke liker «kjemikalier» vil jeg raskt dumpa, ikke bare pga fjøslukta, men også pga dårlig dømmekraft. Helt utrolig at noen kan finne en sånn fyr attraktiv.

Anonymkode: 14433...47c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde ikke klart være med en mann som unngår god hygiene, det hadde vært så turnoff... 

Unngå parfyme og slikt er helt greit, men deo, kroppsvask, vaskemidler og solkrem er ett absolutt minimum.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bitch, bye!

Det blir bare verre.

Anonymkode: 827f4...af0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg hadde ikke klart være med en mann som unngår god hygiene, det hadde vært så turnoff... 

Unngå parfyme og slikt er helt greit, men deo, kroppsvask, vaskemidler og solkrem er ett absolutt minimum.

Hvorfor solkrem? Ser ikke hvordan det påvirker andre enn han selv.

Anonymkode: d58b9...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...