AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Først og fremst hvor mange ganger hadde dere møttes i forkant? Og hvor lenge hadde dere chattet? Hvordan foregikk filmkvelden? Satt dere "for dere selv" eller satt dere inntil hverandre? Lå du inntil han? Tok han på deg? Hvor mye tok han på deg? Hvor tok han? Jeg hadde filmkveld med en og han satt å holdt meg så å si hele tiden. Enten så hadde han hånda si på låret mitt, eller så gjorde han sånn med hånda at vi endte med å holde hender. Etter hvert så bærte han meg faktisk inntil seg sånn at jeg ble liggende inntil han. Da begynte han å ta på puppene først utenpå og så under klærne og holdte på med brystvortene og holdte på der resten av filmen. Etterhvert så begynte han nedover mot skrittet, men da sa jeg ifra da. Men jeg syns det ble alt for mye men jeg turte aldri å si ifra. Hva er egentlig vanlig hvis man skal være kjærester? Er det jeg som er rar som ikke liker å bli tatt på så mye? Hvis det skulle vært min drømmefilmkveld så hadde det bestått i å kanskje sitte/ligge inntil halve filmen og resten for seg selv (det blir fort slitsomt i samme stilling også syns jeg). Anonymkode: 5468a...b62
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Jeg hadde elsket å bli tatt på slik som du beskriver her. Mulig dere er for ulike? Viktig at du sier ifra om det som ikke passer for deg. Anonymkode: cc94e...8ff
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Først og fremst hvor mange ganger hadde dere møttes i forkant? Og hvor lenge hadde dere chattet? Hvordan foregikk filmkvelden? Satt dere "for dere selv" eller satt dere inntil hverandre? Lå du inntil han? Tok han på deg? Hvor mye tok han på deg? Hvor tok han? Jeg hadde filmkveld med en og han satt å holdt meg så å si hele tiden. Enten så hadde han hånda si på låret mitt, eller så gjorde han sånn med hånda at vi endte med å holde hender. Etter hvert så bærte han meg faktisk inntil seg sånn at jeg ble liggende inntil han. Da begynte han å ta på puppene først utenpå og så under klærne og holdte på med brystvortene og holdte på der resten av filmen. Etterhvert så begynte han nedover mot skrittet, men da sa jeg ifra da. Men jeg syns det ble alt for mye men jeg turte aldri å si ifra. Hva er egentlig vanlig hvis man skal være kjærester? Er det jeg som er rar som ikke liker å bli tatt på så mye? Hvis det skulle vært min drømmefilmkveld så hadde det bestått i å kanskje sitte/ligge inntil halve filmen og resten for seg selv (det blir fort slitsomt i samme stilling også syns jeg). Anonymkode: 5468a...b62 Filmkveld? Du har misforstått. Det var pulekveld. Hørt om Netflix og chill? Anonymkode: 8aac4...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Var dette første møte? Møter aldri noen hjemme hos noen de første gangene. Anonymkode: 217ce...c68 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Jeg hadde også elsket dette i et forhold. Hvis det derimot er tidlig i datingen, viser det at han er hovedsaklig ute etter noe seksuelt... Og du bør absolutt være ærlig om dine tanker og behov, for det er viktig at du ikke havner i forhold med en som egentlig ønsker den slags berøring i hverdagen, hvis du ønsker minimalt. Det du beskriver som ønskelig, ville vært svært lite ønskelig for mange. Ingen sv delene er galt, men man må finne noen som er kompatible, for å unngå skuffelser og sårede følelser. Anonymkode: a939b...88f
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Filmkveld hjemme hos kjæresten min, første date, ledet til sex, så kan si det var en del berøring 😄 Da hadde vi hatt flere telefonsamtaler på mange timer, og holdt kontakten i fire uker. Jeg syns ikke du er rar som ikke liker å bli tatt så mye på, spesielt hvis dette kanskje ikke er en god match mtp. kjemi. Anonymkode: 1f39a...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå