Gå til innhold

Noen andre som setter sanger på repeat....eller er det noen andre som har det på samme måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har noen favoritter Jeg setter på repeat om igjen og om igjen..om det er Cher eller Abba, er det repeat og bare føle og føle på den sinnsstemningen satte meg i første gang jeg hørte den eller lytte til teksten og tenke: fanken så sant!!!

Jeg føler meg så rar som setter på samme sang  10× 10 Er det flere som hører samme sang om igjen og om igjen bare for å grine, føle etc.....er jeg den rare her?

Endret av Laraa
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ekkelt..eller er det jeg som er jeg er rar ville jeg si, men klarer selvsagt å trykke på publiser før jeg fullførte setningen. 😐

Anonymkode: dd826...6e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke ekkelt..eller er det jeg som er jeg er rar ville jeg si, men klarer selvsagt å trykke på publiser før jeg fullførte setningen. 😐

Anonymkode: dd826...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjør alle.

Anonymkode: 2cb5b...f36

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Synger med. Så blir jeg lei. Og hopper over den i liste mi😂

Anonymkode: 8c04d...0d4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det ofte. 

Anonymkode: ca1cf...0b6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg gjort siden ungdomsskolen. Og sangen går på repeat i timer, dager og i verste fall uker. 

Anonymkode: e0118...e83

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde dette var normalt? Aldri tenkt over at det skulle vært feil, teit eller ekkelt? 

Anonymkode: 77cf8...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får noen ganger en sang så innmari på hjernen og klarer ikke bli kvitt den før jeg har hørt den minst 200 ganger på repeat i et par døgn. 

Anonymkode: 9f6f9...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...