AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Dere kvinner som ikke liker fingring. Kan dere fortelle litt hvorfor eller hvordan det er for dere og er det noe annet dere ikke er komfortable med å partner gjør. For eksempel å se på underlivet deres? Anonymkode: e9d91...2ad
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Hardhendt jeg er bedre til det liker det bare ikke Anonymkode: b9784...fb3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hardhendt jeg er bedre til det liker det bare ikke Anonymkode: b9784...fb3 Har du kommunisert det, hvordan du liker det, at partner skal være være forsiktig med berøring? Anonymkode: e9d91...2ad
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Hva mener du med «fingring»? En finger som «roter» målløst der inne eller enda verre, bare kjøres inn og ut gir meg ingen verdens ting. Heldig vis ikke opplevd det siden typ 16-18 års alder og guttene var helt uten erfaring. En finger som brukes «riktig» samtidig som jeg mottar oralsex er f.eks. veldig bra. Det løfter oralsexen mange hakk og gir bedre orgasme. Anonymkode: cfc18...164 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Fingring er kun digg når det gjøres riktig. Og slikking… Samme med sex egentlig. Anonymkode: 0e603...0b6 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Jeg får veldig lett sår nedentil. Er derfor anspent når det blir fingring. Anonymkode: 8563b...16d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du kommunisert det, hvordan du liker det, at partner skal være være forsiktig med berøring? Anonymkode: e9d91...2ad Selvsagt har jeg sagt fra, men typisk menn hører ikke etter hva de har lært når de er ivrig Anonymkode: b9784...fb3 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Jeg har fått drenert en overaktiv kjertel ved skjeden. Det er i dag to hudfolder som ligger som ukosete flapper i skjeden, samtidig har jeg arrvev mot endetarmen da ekstra hud til en ytre rekonstruksjon ble hentet derfra. Pikk går veldig bra, spesielt om den ikke er for stor, men fingre… det er nei, takk, ikke til indre kos. Det handler mye om at fingre på en måte «henger seg fast i» foldene og negler og trevler teller heller ikke positivt. Jeg beundrer mannfolket jeg har hatt sex med, for den opprevne saken min er ikke pen og ingen har sagt noe 💗 Jeg digger derimot ytre massasje fra fingre. Det er diverse andre saker jeg heller ikke liker, men det er ikke tilknyttet dette. Og ingen problemer her med å si fra hva jeg liker og hva jeg ikke vil. De som ikke gidder å høre etter er ikke partnere jeg samler på. Anonymkode: 51f3f...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Fingre ut og inn av dåsa? Neitakk. Hva skal det være godt for? Anonymkode: 9620d...2aa 3
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Hvorfor ikke gi unge menn en innføring i fingring, i stedet for å forklare at det er ubehagelig🤔 Hilsen finger-politiet😁 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Elsker fingring hvis de vet hva de driver med. Spesielt etter klitorisstimulering og orgasme først. Da blir orgasmene enda bedre når fingrene kommer inn.. Anonymkode: dc2b2...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke gi unge menn en innføring i fingring, i stedet for å forklare at det er ubehagelig🤔 Hilsen finger-politiet😁 Det tar tid å bli kjent med hverandre seksuelt. Tålmodighet er som regel en vinner 🏆 Anonymkode: bff44...03c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Det kan være digg hvis fyren vet hva han skal gjøre. Men det har jeg nesten aldri opplevd... mange er hardhendte, tror at Jukking med fingeren ut og inn er deilig, tørr på hendene... nei hoff Anonymkode: bcb51...5cf 3
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det tar tid å bli kjent med hverandre seksuelt. Tålmodighet er som regel en vinner 🏆 Anonymkode: bff44...03c Forståelig.. og godt nok svar👏
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni Har aldri møtt en mann som kan det. Ikke treffer de på rett sted, er for hardhendt osv. Og blir fornærmet om man prøver å rettlede de Anonymkode: 9b5e0...95c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Menn har negler, ofte ganske ru fingre og er veldig ofte ikke varsomme nok. Angående sex generelt dessverre, men overnevnte kan gjøre fingring svært ubehagelig, spesielt når menn ikke skjønner at tørrfingring ikke sender meg til himmelen, men til helvete. Min nåværende har heldigvis skjønt at han må være varsom, og fingring er noe jeg nå klarer å slappe av og nyte igjen. Angående slikking blir han dessverre for ivrig/voldsom, så det står i veien for det. Og nei, jeg har ikke problemer med å kommunisere, men evner til å lytte i kåtskap har jevnt over ikke vært god nok. Noen menn har til og med tatt informasjon om hvordan jeg trenger dette utført som kritikk. Ene hevdet til og med fornærmet at alke hans ekser hadde digget hans måte, som om det var vesentlig for min del. Så jeg liker det, men kun når det er deilig selvfølgelig. Å få vondt er ikke noe man ønsker ved sex. Ikke sjenert for at mannen ser noen steder, i noen vinkler. Er noe godt er det ønsket. Er noe ikke godt er det uønsket. Anonymkode: 05d2b...d58 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni Nei! Aldri møtt en mann som får det til ordentlig. Synes det er tamt på meg selv også. Vibrator funker mye bedre Anonymkode: 7482a...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni Sjelden at menn er gode til å fingre. Opplevd noen veldig få som er gode til det. Ellers må man forklare dem hvordan de skal gjøre, og noen klarer å lære seg det da. Andre vil ikke høre på forklaringer, enten gidder de vel ikke ellers så blir de fornærmet fordi du "retter" på hva de gjør. De fleste er gode til å slikke da, men det er jo unntak der også. Anonymkode: 0e8ea...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå