Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nrk.no/ytring/hvem-skal-redde-norge_-jeg_-1.17441512 

Spennende artikkel altså, og morsom, men fikk en følelse av at dette er skrevet av en guttemamma som skal passe på småungene sine på tjue år. Hele samfunnet må gjerne endres og andre kan brenne for at de skal ha det litt bedre.

Enig?

Anonymkode: 0248d...ccd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget om at vi burde sende de over 65 (som i utgangspunktet er de som mener at befolkningen i Norge "trenger en ny krig") for å kjempe er jo ganske legitimt. 

Men ellers var artikkelen ganske rotete, og jeg slet litt med å forstå budskapet bak all ironien.

Anonymkode: dd15e...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Er enig i at jeg heller vil dø på slagmarken enn med full bleie på eldrehjemmet😆

Anonymkode: 1948c...982

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Poenget om at vi burde sende de over 65 (som i utgangspunktet er de som mener at befolkningen i Norge "trenger en ny krig") for å kjempe er jo ganske legitimt. 

Men ellers var artikkelen ganske rotete, og jeg slet litt med å forstå budskapet bak all ironien.

Anonymkode: dd15e...7ef

Ja, det er faktisk et godt poeng. 

Mye ironi, men bet meg veldig merke i at hun (kanskje mest) ville passe på sønnene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er enig i at jeg heller vil dø på slagmarken enn med full bleie på eldrehjemmet😆

Anonymkode: 1948c...982

Hehe. Ser den. Men hvor lenge før du sitter på eldrehjem er du villig til å gå i krig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...