AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Venninna mi sendte kjærlighetsbrev til eksen, etter at han har sagt til henne at han ikke ville mer. Jeg frarådet henne fra å sende selvsagt, før jeg en dag eller to senere fikk melding om at hun hadde sendt allikevel. Hun er skikkelig forelsket i han, men hva har det å si, da han ikke vil? Hun hadde også lagt ved to bilder av seg selv til han, det ene sa hun var favorittbildet hans av henne. Jeg tenker at dette kan det da umulig komme noe godt ut av? Jeg mener, hvis han har avsluttet, så har vel ikke brevet hennes noe å si? Eller? Erfaringer med det samme, noen her? Anonymkode: 4dff3...548
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Er det så farlig? Hun prøver, ikke ditt problem. Anonymkode: 3eb52...64f 14
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Jeg har ikke sendt kjærlighetsbrev til eksen, men har snakket med han for å forklare hvordan jeg har det og hva som gikk galt for min del. Forklart hvor mye jeg savner han og hvor dårlig livet er uten han. Jeg fikk han ikke tilbake likevel, men vi fikk en helt annen forståelse for hverandre likevel, så var glad jeg gjorde det. Jeg tenker utfallet kommer litt ann på hvor moden han er. Anonymkode: e7ba5...607 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har ikke sendt kjærlighetsbrev til eksen, men har snakket med han for å forklare hvordan jeg har det og hva som gikk galt for min del. Forklart hvor mye jeg savner han og hvor dårlig livet er uten han. Jeg fikk han ikke tilbake likevel, men vi fikk en helt annen forståelse for hverandre likevel, så var glad jeg gjorde det. Jeg tenker utfallet kommer litt ann på hvor moden han er. Anonymkode: e7ba5...607 Hvis jeg sier at han virker moden, i mine øyne ( Etter å ha møtt han et par ganger ), hvordan tror du da at utfallet blir? Jeg vil bare ikke at hun skal bli knust og lei seg, hvis brevet hennes ikke gjør noen virkning på han. Anonymkode: 4dff3...548
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Flere meninger? Kjenner jeg er stresset på hennes vegne. Anonymkode: 4dff3...548
maddee Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Det beste venninna di kan gjøre nå er å ikke ta noe som helst kontakt med han, fokusere helt på seg selv. Det er vanskelig men så verdt det. Enten kommer han tilbake om en stund eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Flere meninger? Kjenner jeg er stresset på hennes vegne. Anonymkode: 4dff3...548 Hvorfor i alle dager er du det? Hun har sendt et brev, hun har da ikke gjort noe alvorlig. Anonymkode: 78e69...fb6 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis jeg sier at han virker moden, i mine øyne ( Etter å ha møtt han et par ganger ), hvordan tror du da at utfallet blir? Jeg vil bare ikke at hun skal bli knust og lei seg, hvis brevet hennes ikke gjør noen virkning på han. Anonymkode: 4dff3...548 Om han vil prøve igjen eller ikke, vet jeg jo ingenting om. Men er han moden nok, vil han forstå at det er skrevet ut av kjærlighet og fortvilelse. Jeg vil tippe at han mest sannsynlig enten ikke gjør noe som helst, eller om han er veldig moden, tar en samtale med henne. Er han umoden, kan han bruke det mot henne. Forhåpentligvis setter det i gang litt tanker hos han, og at de kan få en bedre forståelse av hverandre i det minste. Anonymkode: e7ba5...607 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Flere meninger? Kjenner jeg er stresset på hennes vegne. Anonymkode: 4dff3...548 Jobb med deg selv. Du hisser deg opp over noe som ikke handler om deg, eller vedgår deg. Hva som kommer ut av det omhandler heller ikke deg. Liker du venninnen din så støtter du henne, og lar henne gjøre sine egne erfaringer. Forelskelse er ikke rasjonelt, og hun trenger ikke venner som vil kontrollere henne. Anonymkode: 4a90a...2fa 8
Sparkling_Pink Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Jeg tenker det er helt greit at hun har gjort det. Det kan hjelpe henne med å føle seg mindre hjelpeløs etter bruddet, hun får sagt ting som er viktig for henne og vil nok lettere bearbeide følelsene sine etterpå. Smerte er sånn sett ikke noe negativt, bare en mer konsentrert og konkret form for erkjennelse. 1
Himmelen_91 Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Hehe 🤣 du er nok den venninna som du har laget tråden om. 🤣🤣🤣 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Venninna mi sendte kjærlighetsbrev til eksen, etter at han har sagt til henne at han ikke ville mer. Jeg frarådet henne fra å sende selvsagt, før jeg en dag eller to senere fikk melding om at hun hadde sendt allikevel. Hun er skikkelig forelsket i han, men hva har det å si, da han ikke vil? Hun hadde også lagt ved to bilder av seg selv til han, det ene sa hun var favorittbildet hans av henne. Jeg tenker at dette kan det da umulig komme noe godt ut av? Jeg mener, hvis han har avsluttet, så har vel ikke brevet hennes noe å si? Eller? Erfaringer med det samme, noen her? Anonymkode: 4dff3...548 Jeg gjorde det slutt med eksen på grunn av at jeg følte eg holdt hun igjenn med at det var litt mye hos meg på en gang med tidligere forhold. Jeg angret men har ikke tørt å ta kontakt igjenn. Gjekk hadde blitt veldig glad for et sånt brev. Anonymkode: c80b5...e9e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jobb med deg selv. Du hisser deg opp over noe som ikke handler om deg, eller vedgår deg. Hva som kommer ut av det omhandler heller ikke deg. Liker du venninnen din så støtter du henne, og lar henne gjøre sine egne erfaringer. Forelskelse er ikke rasjonelt, og hun trenger ikke venner som vil kontrollere henne. Anonymkode: 4a90a...2fa ☝️ Anonymkode: a2674...f5d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Jeg har sendt ett brev en gang. På grunn av det så er vi sammen i dag. Sier ikke at det alltid fungerer, men noe magi finnes enda igjen i universet. Noen ganger løser det seg. Tenker det i alle tilfeller og utfall ikke er noe du burde legge så stor vekt på. Det er jo ikke din jobb å bære hennes følelser. Virker som du projiserer dine følelser over på henne nå. Anonymkode: b9091...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har sendt ett brev en gang. På grunn av det så er vi sammen i dag. Sier ikke at det alltid fungerer, men noe magi finnes enda igjen i universet. Noen ganger løser det seg. Tenker det i alle tilfeller og utfall ikke er noe du burde legge så stor vekt på. Det er jo ikke din jobb å bære hennes følelser. Virker som du projiserer dine følelser over på henne nå. Anonymkode: b9091...8cf Hva skrev du i det brevet? Alle dine følelser for han osv? Var en av dere usikker i starten? Neida, jeg vet jo det at det ikke er min jobb, men vil bare ikke se henne bli såret. Anonymkode: 4dff3...548
Rainstorm2.0 Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Hahaha, hva? Hvorfor bryr du deg? Altså, jo, så kan det kanskje ikke komme noe ut av dette, men er det så farlig da. Synes det er fint jeg at man gir en siste innsats, at man har lyst til å si det man har på hjertet. Jeg fant noen gamle kjærlighetsbrev jeg skrev i 20-åra, fy flate så kleint det er, og jeg synker gjennom gulvet i flauhet av å tenke på at noen leste dette, men det var da, og det er jo egentlig litt morsomt at man har levd litt, om det så gjelder å skrive kleine kjærlighetsbrev, enten til mennesker som har valgt deg eller valgt deg bort. Husker jeg hadde hang up på sangen "All I ask" av Adele, kjørte bil og gråt og tenkte bare "ALL I ASK IIIIIS if this my last night with you, hold me like I'm more than just a friend, give me a memory I can use, take me by the hand while we do what lovers do. It matters how this end, what if I never love again." 🎶 😂 Innmari melodramatisk! Og dette gjennomsyret nok kjærlighetsbrevet jeg sendte til mannen dette gjald. Men så er greia at altså Adele er en fantastisk artist i mine øyne, og denne melodramatiske kjærligheten, det er også noe av det som er deilig med livet er det ikke? Så hvis jeg kan like det når hun er melodramatisk, så går det helt bra at jeg også var det. Takk for påminnelsen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva skrev du i det brevet? Alle dine følelser for han osv? Var en av dere usikker i starten? Neida, jeg vet jo det at det ikke er min jobb, men vil bare ikke se henne bli såret. Anonymkode: 4dff3...548 Jeg skrev mine følelser for han ja. Det var ikke ett ta meg tilbake brev, men heller ett gammeldags kjærlighetsbrev. Vi blir alle såret, sånn er livet. Vi må være villige til å bli såret for å kunne leve ett fullt liv. Det er ikke farlig å bli såret innimellom. Bedre å sjanse på kjærlighet som aldri ble enn å gjemme hjertet og aldri tørre. Anonymkode: b9091...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni Nei, det er vel ikke mitt problem at hun har sendt brev til eksen. Men som sagt; jeg vil ikke se henne bli knust av dette. Jeg er heller ikke hissig pga det, men jeg bryr meg om henne da hun er venninnen min. Og nei det er ikke jeg selv som har sendt det brevet, for til syvende og sist så ville jeg ikke turt å gjøre det. Så egentlig all ære til henne for at hun turte. Anonymkode: 4dff3...548
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni Er du alltid like dramatisk? Anonymkode: a2674...f5d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Er jo ganske obvious at ts prater om seg selv, det er ingen venninne Anonymkode: 2de8b...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå