AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Som overskriften sier har du noe tips? Trenger ikke være shopping der - men fin natur er ett stort pluss og ting og oppleve. Har tenkt litt på Færøyene - hvis du har vært der, har du noe tips? Årstid for reisen er høsten Anonymkode: 37398...651
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Krakow og Zakopane i Polen. Makedonia, Luzern, Irland, Island. Har vært på Færøyene, men liker bedre Island. Anonymkode: 82e9b...d9a
Slarti Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Helsinki. Faktisk en god del å oppleve. Home Hotel Katajanokka Rimelig hotell med god service og historie, som også ligger veldig sentralt. Mye i gangavstand, og går Trikk rett utenfor også. Ev om penger ikke er et stort problem Ærverdige Hotell Kämp. Men det blir fort 5000NOK pr natt. Mye historie. Generelt en undervurdert "storby" Mye god mat i finland også. Og etter mitt syn, Europas mest koselige "folkeslag"
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Slarti skrev (4 minutter siden): Helsinki. Faktisk en god del å oppleve. Home Hotel Katajanokka Rimelig hotell med god service og historie, som også ligger veldig sentralt. Mye i gangavstand, og går Trikk rett utenfor også. Ev om penger ikke er et stort problem Ærverdige Hotell Kämp. Men det blir fort 5000NOK pr natt. Mye historie. Generelt en undervurdert "storby" Mye god mat i finland også. Og etter mitt syn, Europas mest koselige "folkeslag" Takk for svar, vi var i Helsinki for noen år siden! Sikkelig 10/10 by ☺️ Anonymkode: 37398...651
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Krakow og Zakopane i Polen. Makedonia, Luzern, Irland, Island. Har vært på Færøyene, men liker bedre Island. Anonymkode: 82e9b...d9a Hva har du å anbefale i Irland? ☺️ synes dette også virker ut som en spennende plass og reise! Anonymkode: 37398...651
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Krakow. Gdansk. København. Island er nydelig. Men dyrt. Milano. Roma. Nice. Paris. Finland kjørte jeg rundt i. Nydelig der å. Amsterdam har jeg ikke opplevd enda. Men ønsker å dra dit en tur snart. Anonymkode: e9175...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå