Gjest Gjest_else_* Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Noen som liker den nye måten kvinneguiden er organisert på?? Jeg synes det er veldig rotete.......
moka Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 hva er forskjellen? kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell...
LilleBille Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Synes det er helt greit jeg - det er jo rimelig likt. Men jeg misliker den nye midtstillingen - som gjør at jeg ikke kan ha favorittene mine oppe samtidig som KG
Gjest gf Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Før kunne man bare skrolle nedover og skumlese alle innleggene, nå må man trykke på hvert enkelt...synes det var mye bedre før!
Dru Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 (endret) På toppen av trådene har du tre valg; angi, standard og linje. Trykk på standard, så ordner problemet seg. Endret 17. mars 2006 av Druscilla
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #7 Skrevet 22. mars 2006 Liker heller ikke midtstillingen. Det gjør det dobbelt så slitsomt å dra inn bildet slik at jeg slipper å se all reklamen og bildene.
Impala Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 Det var jo litt uvant helt til å begynne med, men nå er jeg vant til det, og tenker ikke noe over det lenger.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #9 Skrevet 22. mars 2006 Liker heller ikke midtstillingen. Det gjør det dobbelt så slitsomt å dra inn bildet slik at jeg slipper å se all reklamen og bildene. ← Ja, også gjør det det lite aktuelt å ha flere tab-er oppe samtidig og klikke mellom kg og andre sider, fordi den nye layouten gjør at siden funker best i et lite vindu, mens andre nettsider utnytter plassen bedre og mer intuitivt. Dette igjen fører til at jeg sjeldnere har kg oppe. ikke så dumt det, da, at jeg er her mindre.. Dessuten synes jeg de lilla jordbær-reklamene er dritstygge; bårde fargen, kontrasten til kg-bakgrunnen og hvordan jordbærne er klipt ut (evt ikke klipt ut).Generelt har det vel blitt flere reklamer med stygge farger her i det siste. urk. Og jeg jobber med liknende ting, så jeg tør påstå at jeg har bittelitt peiling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå