AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:50 #181 Skrevet tirsdag kl 23:50 AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 17.48): 2 av de siste 12 årene har vært dårlige mtp. kornkvalitet i Norge. Bare google. Flere av årene siste 10 år har vært rekordår med positivt fortegn. Hva er poenget med å trekke ut enkeltår når trenden er fullstendig motsatt? Tilfeldigheter i været i 2 år er liksom bevis for klimaendringer nå? Været varierer alltid, og er uforutsigbart. Likevel har været vært veldig bra for kornhøst det siste tiåret. Stikk i strid med hva vi blir fortalt. Hilsen 8 grader og pissregn, under et pledd, og i morgen snur sola. Tror klimareligionen er under press... Anonymkode: 1dd58...318 Ja, akkurat det, klimareligion. Anonymkode: e608a...6f7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:44 #182 Skrevet onsdag kl 18:44 NatNat skrev (På 12.6.2025 den 11.54): ikke jeg heller men jeg har sterke og gode minnelse fra franske somre, når vi kjørte til Riviera i August.. det kan bli så varmt midt på dagen at asfalten mykner og starter å lukte.. denne spesiell lukten er en sterk ungdom minne fra sommeren. Det og ikke kunne sitte i bilen eller ta på rattet fordi det var for varmt..😅 kansje det høres rart ut, men det savner jeg... Denne lukta kjente jeg i min barndom i Norge på sommeren også og jeg kan huske at asfalten var myk. Anonymkode: c14d6...9f5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:52 #183 Skrevet onsdag kl 18:52 NatNat skrev (På 7.6.2025 den 18.56): bryr meg ikke i det minste. Liker hetebølger, ikke akkurat en stor problem i Norge uansett... Folk som omkommer vanligvis glemmer å drikke eller går ut når varmen er på sitt verste. Ikke glem at kulda dreper en god mengde folk hvert år, influenza også, som kommer vanligvis med kulde. Liker hetebølger!? Altså, kunnskap er makt Anonymkode: 8893e...8ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå