AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Leser i kommentarfelt på SoMe om folk som ikke forstår at det advares mot hetebølger. Altså hvor dum kan man bli? Fordi om det er en lav temperatur her i Norge så er det vel ikke bedre der folk omkommer i varmen. Hva tenker du om slike folk? Og hva tenker du om hetebølger? Anonymkode: bc468...a35 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Jeg har opplevd hetebølge og det var helt grusomt. Skjønner ikke at folk bruker mange tusen på ferie hvor det er hetebølge. Anonymkode: 4ffee...4f7 14 3
NatNat Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Leser i kommentarfelt på SoMe om folk som ikke forstår at det advares mot hetebølger. Altså hvor dum kan man bli? Fordi om det er en lav temperatur her i Norge så er det vel ikke bedre der folk omkommer i varmen. Hva tenker du om slike folk? Og hva tenker du om hetebølger? Anonymkode: bc468...a35 bryr meg ikke i det minste. Liker hetebølger, ikke akkurat en stor problem i Norge uansett... Folk som omkommer vanligvis glemmer å drikke eller går ut når varmen er på sitt verste. Ikke glem at kulda dreper en god mengde folk hvert år, influenza også, som kommer vanligvis med kulde. 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni De som liker hetebølger som er sør i Europa nå og har vært de siste somrene, og ønsker dem velkomne, de ser jeg på som kunnskapsløse og ignorante. Anonymkode: 345de...035 8 1 5
NatNat Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De som liker hetebølger som er sør i Europa nå og har vært de siste somrene, og ønsker dem velkomne, de ser jeg på som kunnskapsløse og ignorante. Anonymkode: 345de...035 jeg er fra Frankrike og vi har hatt hetebølger så lenge jeg kan huske. Siste gang jeg var der hadde vi 42. Jeg overlevde, det er bare å tilpasse seg litt og det varer ikke evig. Kaller du meg kunnskapløs og ignorant ? fordi jeg liker sterk varme ? Endret 7. juni av NatNat 9 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni NatNat skrev (8 minutter siden): bryr meg ikke i det minste. Liker hetebølger, ikke akkurat en stor problem i Norge uansett... Folk som omkommer vanligvis glemmer å drikke eller går ut når varmen er på sitt verste. Ikke glem at kulda dreper en god mengde folk hvert år, influenza også, som kommer vanligvis med kulde. Der sier en nordmann, men en spanjol sier det motsatte. Anonymkode: 585f9...b56 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Tenker du må ta det litt for det det er. Når unge mennesker er drit lei av regn og 7 grader og kommenterer på some at de ønsker seg en hetebølge/send hetebølgen hit, så mener de nok at de ønsker seg sommer, ikke at mennesker og dyr skal omkomme på grunn av ekstremvær. Anonymkode: 2288c...4f8 16 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De som liker hetebølger som er sør i Europa nå og har vært de siste somrene, og ønsker dem velkomne, de ser jeg på som kunnskapsløse og ignorante. Anonymkode: 345de...035 Har bodd i Syden for mange år siden. Før vi hadde airconditioner og basseng. Hadde opptil 42 grader da også. Man forholder seg til det. Så noe nytt er det ikke. Men alle hadde siesta, pga varmen. Anonymkode: 541fb...a34 2 1 4
NatNat Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Der sier en nordmann, men en spanjol sier det motsatte. Anonymkode: 585f9...b56 er fransk. 4
NatNat Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bodd i Syden for mange år siden. Før vi hadde airconditioner og basseng. Hadde opptil 42 grader da også. Man forholder seg til det. Så noe nytt er det ikke. Men alle hadde siesta, pga varmen. Anonymkode: 541fb...a34 akkurat
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Hold seg nærme vann hvis mulighet, drikke mye væske, spise mat med salt i og bruke aircondition så går det bra. Elsker varme og gleder meg hvert år 🙂 Anonymkode: 8e0c0...7b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni NatNat skrev (37 minutter siden): bryr meg ikke i det minste. Liker hetebølger, ikke akkurat en stor problem i Norge uansett... Folk som omkommer vanligvis glemmer å drikke eller går ut når varmen er på sitt verste. Ikke glem at kulda dreper en god mengde folk hvert år, influenza også, som kommer vanligvis med kulde. Whataboutisme er dårlig taktikk du. Og jeg snakker ikke om hetebølger i Norge, heldigvis er det langt i mellom her. Men det som skjer sør i Europa! Du aner nok lite om hvordan det føles for eldre, gravide og barn når det blir så varmt. Anonymkode: bc468...a35 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tenker du må ta det litt for det det er. Når unge mennesker er drit lei av regn og 7 grader og kommenterer på some at de ønsker seg en hetebølge/send hetebølgen hit, så mener de nok at de ønsker seg sommer, ikke at mennesker og dyr skal omkomme på grunn av ekstremvær. Anonymkode: 2288c...4f8 Tviler.. Anonymkode: bc468...a35
NatNat Skrevet 7. juni #14 Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Whataboutisme er dårlig taktikk du. Og jeg snakker ikke om hetebølger i Norge, heldigvis er det langt i mellom her. Men det som skjer sør i Europa! Du aner nok lite om hvordan det føles for eldre, gravide og barn når det blir så varmt. Anonymkode: bc468...a35 jeg aner sikker bedre enn deg siden jeg er fransk. Jeg vokste opp i Frankrike, gjennom flere hetebølger og lange og varme somre. Hvis du visste hvor mye jeg savner den franske sommer. hvorfor er du så opptatt av hetebølger som skjer utenfor Norge forresten ? Endret 7. juni av NatNat 5 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #15 Skrevet 7. juni NatNat skrev (20 minutter siden): jeg aner sikker bedre enn deg siden jeg er fransk. Jeg vokste opp i Frankrike, gjennom flere hetebølger og lange og varme somre. Hvis du visste hvordan jeg savner den franske sommer. hvorfor er du så opptatt av hetebølger som skjer utenfor Norge forresten ? Jeg er ikke opptatt av hetebølger,jeg er opptatt av folk. Anonymkode: bc468...a35 6
NatNat Skrevet 7. juni #16 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke opptatt av hetebølger,jeg er opptatt av folk. Anonymkode: bc468...a35 ok.....
AnonymBruker Skrevet 7. juni #17 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Whataboutisme er dårlig taktikk du. Og jeg snakker ikke om hetebølger i Norge, heldigvis er det langt i mellom her. Men det som skjer sør i Europa! Du aner nok lite om hvordan det føles for eldre, gravide og barn når det blir så varmt. Anonymkode: bc468...a35 Det har vel egentlig aldri vært noe hetebølge i Norge, selv om det var en del varmere på 80-tallet og 40-tallet enn nå. Har reist i USA og Sør-Europa og opplevd hetebølger både før og nå (mer før egentlig). Er nok veldig lite bekymret, gitt, dette er jo noe man er vant med. Anonymkode: 1dd58...318 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #18 Skrevet 7. juni For oss som hvert år ferierer i land der over 40 grader er helt vanlig klør vi oss nesten litt i hodet over at rundt 40 grader skal skape så store problemer. Man må ta hensyn til varmen selvfølgelig, men folk lever faktisk med slikt normalt sett også. Med eldre og babyer også. Anonymkode: e8d8d...a99 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #19 Skrevet 7. juni Hvilke hetebølger? Juni og 13 grader og pissregn hele våren og tidlig sommer? Anonymkode: 21beb...15f 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #20 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvilke hetebølger? Juni og 13 grader og pissregn hele våren og tidlig sommer? Anonymkode: 21beb...15f Ingen som har snakket om Norge. I sør-europa . Anonymkode: bc468...a35 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå