Gå til innhold

Sexting når du er i et forhold = utroskap?  

87 stemmer

1. 1. Sexting når du er i et forhold, er det utroskap etter din mening?

• Ja
      81
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her mener jeg all type medier, som sms, snap, Messenger, Instagram osv. Gjerne helt uavhengig av hva slags situasjon forholdet deres er i, om det er plenty med sex, sex av og til, eller total tørke. Hva mener dere? Og gjerne fortell hva slags kjønn du svarer som.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh ja.  

AnonymBruker
Skrevet

For meg er all form for seksuell kontakt utroskap. Den kontakt som man vil/ må skjule for partner, er bedrag. Det sier seg vel selv. 

Anonymkode: bd33c...d02

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men hva i all verden får egentlig folk ut av «sexting»?. 

Anonymkode: efac4...587

AnonymBruker
Skrevet
Spanky skrev (38 minutter siden):

Her mener jeg all type medier, som sms, snap, Messenger, Instagram osv. Gjerne helt uavhengig av hva slags situasjon forholdet deres er i, om det er plenty med sex, sex av og til, eller total tørke. Hva mener dere? Og gjerne fortell hva slags kjønn du svarer som.

Alt som ikke er klarert eller avtalt med partner, og som holdes skjult er utroskap. 

Anonymkode: 01643...01a

• Liker 3
Skrevet

Dummeste spørsmålet jeg har sett på lenge. Selvfølgelig er det utroskap (så lenge partneren ikke vet om det er synes det er greit)...

• Liker 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (32 minutter siden):

Dummeste spørsmålet jeg har sett på lenge. Selvfølgelig er det utroskap (så lenge partneren ikke vet om det er synes det er greit)...

En skulle tro at det var et dumt spørsmål, men under en diskusjon med flere tilstede, kom det frem at det ikke var så dumt likevel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja. Men hva i all verden får egentlig folk ut av «sexting»?. 

Anonymkode: efac4...587

Jeg liker det, synes det er tennede og pirrende og lekent. Gjør det med en kollega, og beste er jo at ingen vet hva vi driver med og prater når vi ikke er på jobb. Skal sies vi har lekt litt på jobb også 🙈

men til spørsmålet da, ja er utroskap med mindre man ikke har avtalt noe annet 

Anonymkode: a15ef...65e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spanky skrev (1 time siden):

Alt du ikke kan si til partneren din som en selvfølgelighet over matbordet er utroskap. "I dag så skjedde det noe morsomt på jobben. Jeg sendte en melding til Randi og sa det hadde vært deilig å romme henne"

Anonymkode: 9b524...65a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har da alle litt behov for bekreftelse og oppmerksomhet fra andre enn bare kjæresten/samboeren. 

Stemmer selvfølgelig "nei". Litt uskyldig flørt med gamle kjærester eller nye flammer over SoMe er lov. 

Anonymkode: bad3d...03d

Skrevet
Spanky skrev (2 timer siden):

Hva synes du selv? Ville det vært ok om din partner textet med noen?

Et selvsagt nei fra meg! 

• Liker 1
Skrevet
Thomasine skrev (1 minutt siden):

Hva synes du selv? Ville det vært ok om din partner textet med noen?

Et selvsagt nei fra meg! 

Jeg mener det er utroskap, så det ville ikke vært ok for hverken meg eller partner. Min mann er enig i det for øvrig. Men det var andre tilstede som hadde helt motsatt mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig utroskap.

Jeg gikk fra eksen pga det.

Anonymkode: f7485...8ec

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er følelser involvert, mener jeg det ikke er utroskap.

Anonymkode: 8dbac...1f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja

Får meldinger med sexuell undertone av ei venninne som har kjæreste, men tror hu har en diagnose for hu spiller på sex med de fleste, så spiller vel egentlig bare med uten å gå for langt eller mene noe mer med det

Anonymkode: fc035...326

AnonymBruker
Skrevet

Holder på sånn med en kompis litt av og på. Ingen som vet noe, det er spennende, pirrende og lekent. Vi møtes ofte pga felles hobby, aldri vært i nærheten av noe gjøre noe fysisk. 

Anonymkode: ffe90...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt utroskap. Respekten for henne ville vært borte for alltid 

Anonymkode: 10608...d61

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Utroskap? Ja, helt klart. Men hjelpes så pirrende, spennende, og gøy. Det blir nesten litt som dop. Man kan bli avhengig. Har jeg hørt. 😇

AnonymBruker
Skrevet

Nei, utroskap er å gjøre noe - ikke snakke om det. 

Synes ikke det er greit selvfølgelig, for det holder liv i en spenning som på sikt kan ødelegge relasjonen du er i. Men utroskap er når man faktisk gjør noe fysisk med den andre personen - ikke meldinger, flørting el.

Anonymkode: 362aa...7d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...