AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Skrevet 9. juni Jeg tror ikke vi er her for å lære, men for å oppleve. Sjelen går inn i et liv for å få en opplevelse, akkurat som når vi setter på en film. Det er ingen som gidder å se på to timer med bare lykkelige karakterer. Vi vil se drama, action, komedie, tragedie osv. Det vil sjelen og. Anonymkode: 92ddc...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #22 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Barn på gata og uteliggere, narkomane. De sliter ofte. I et neste liv hørte jeg lilli bendriss sa noe at en uteligger kan gjerne velge et liv som funksjonshemmet hvor sitter i rullestol eller sliter med noe i deres neste liv for å bli sett. Anonymkode: c8b8a...25d Hvorfor skal livet være sånn for noen da? Jeg ts, føler meg heldig iforhold til de. Så jeg er slettes ingen ulykkesfugl, i kontrast til andre som er lam/narkomane/ feil barndom osv. Hatt en fantastisk barndom også. Er for det meste uhell i kjærlighet og økonomi Anonymkode: b22d6...1f1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Skrevet 9. juni Livet er i hvert fall mye lettere for oss som ikke tror på eventyr, men bare rett og slett lever livet. Anonymkode: e4334...273
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni Nysgerrig, hvordan bruker du numerologi i daglig livet? jeg har bare hørt de typiske man tar i forhold til navn. Kan du fortelle litt hvordan man gjør det TS? - Når det er sagt, så er det en viktig ting når det gjelder ting son dette, pass på at det blir sett litt som underholdning istedenfor spådom, da du vil unngå at det blir litt ("self affiling profecy"). At man igjennom det man leser legger opp til at det skjer faktisk igjennom handlinger vi tar , (eller ikke tar), pga hva vi leser i slike "horoskop" aktige ting. Selv om det kan være interressant, kan det være veldig viktig å fortsatt ta ting med en klype salt, for sikkerhetskyld. Anonymkode: 31986...69e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal livet være sånn for noen da? Jeg ts, føler meg heldig iforhold til de. Så jeg er slettes ingen ulykkesfugl, i kontrast til andre som er lam/narkomane/ feil barndom osv. Hatt en fantastisk barndom også. Er for det meste uhell i kjærlighet og økonomi Anonymkode: b22d6...1f1 Kanskje det handler om hva man selv gjør for å forandre på det? Er man i et dårlig mønster så må man prøve å bryte det på et vis og det er ikke alltid det er så mye som skal til, men man må kanskje ut av komfortsona si litt. Ikke alt man kan velge eller forandre på selvfølgelig, men det kan skje mange positive forandringer ved å gjøre noe annet enn man pleier. Anonymkode: 45765...431 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #26 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kanskje det handler om hva man selv gjør for å forandre på det? Er man i et dårlig mønster så må man prøve å bryte det på et vis og det er ikke alltid det er så mye som skal til, men man må kanskje ut av komfortsona si litt. Ikke alt man kan velge eller forandre på selvfølgelig, men det kan skje mange positive forandringer ved å gjøre noe annet enn man pleier. Anonymkode: 45765...431 Ja jeg tror det handler om forandring. Tenk hvor mange som har forandret livet til det bedre, levde før i sølibat men så går det over stokk og stein, både pengemessig og kjærligheten. Av og til må vi ta tøffe avgjørelser for å få bedring. Heldigvis ikke umulig ❤️❤️ Anonymkode: b22d6...1f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå