AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg tror på mye spirituelle ting. Numerologi er noe som stort sett stemmer, det viser seg i avgjørelsene jeg tar. Fikk en følelse på at det skulle bli slutt med eksen, intensjonen min stemmer på en prikk. Det viste også numerologien at det skulle bli slutt mellom meg og han, uka etter gjorde han det slutt. Men jeg har vært veldig uheldig i kjærligheten. Det sies at noen må gå gjennom flere uhell for å lykkes. Hvorfor kommer kjærligheten med første vindkast og med andre mmå man gå gjennom flere tilfeller av sorg og fortvilelse? Jeg bare lurer... er det bare flaks eller er et mening? Er 36 og håper snart mannen dukker opp. Anonymkode: b22d6...1f1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror på mye spirituelle ting. Numerologi er noe som stort sett stemmer, det viser seg i avgjørelsene jeg tar. Fikk en følelse på at det skulle bli slutt med eksen, intensjonen min stemmer på en prikk. Det viste også numerologien at det skulle bli slutt mellom meg og han, uka etter gjorde han det slutt. Men jeg har vært veldig uheldig i kjærligheten. Det sies at noen må gå gjennom flere uhell for å lykkes. Hvorfor kommer kjærligheten med første vindkast og med andre mmå man gå gjennom flere tilfeller av sorg og fortvilelse? Jeg bare lurer... er det bare flaks eller er et mening? Er 36 og håper snart mannen dukker opp. Anonymkode: b22d6...1f1 Tja.. hvis man lever flere liv så har man kanskje hatt hell i kjærlighet i andre liv hvor andre ting skal læres, mens man i dette livet skal lære noe som gjør at kjærlighet blir satt på vent? Vanskelig å si.. 🤷♀️ Jeg er 50 og er fortsatt singel og har heller ikke fått barn, men jobbmessig har det gått som smurt. Ikke rik eller noe, men alltid hatt bra jobb og ikke redd for å bli arbeidsledig. Av de som møtte noen da de var unge av vennene mine så er det mange som er skilt så sånn sett er vi jo like langt 😅 Satser på at 50-årene er da det løser seg for meg, men det trodde jeg når jeg ble 40 også. Det sies jo at man bestemmer hva som skal skje i livet før man blir født, men jeg er enig i at det føles urettferdig i det fysiske livet når man ser hvor lett det er for andre å få kjæreste, mens man selv er singel år etter år. Anonymkode: 45765...431 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Hva får deg til å si at det er noen som ikke skal lære? Hver person har sine egne ting i dette livet å lære. Og for noen er ikke lærdommen i å slite med å finne kjærlighet. Men definitivt noen har mer enn andre. Anonymkode: ea348...e40 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Det kan være at de det går lettere for, har hatt det vanskelig i andre liv. Vi lever ikke bare en gang vi har flere liv,men det livet vi har her og nå må vi leve til det fulle og ut så lenge vi skal være her. Hvert liv må leves til det fulle. Igjen så tror jeg også mye uforutsett og urettferdig kan skje , som ikke er ment å skje og det gjør at mange blir nødt rote mye i eget kjærlighetsliv og kanskje aldri funnet kjærligheten. Husk på at Norge har en historie med tvangsekteskap... Anonymkode: c8b8a...25d
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Fordi livet er ikke likt mot alle, og "noen må bære mer enn andre"- var det en klarsynt dame som fortalte meg. Anonymkode: be851...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fordi livet er ikke likt mot alle, og "noen må bære mer enn andre"- var det en klarsynt dame som fortalte meg. Anonymkode: be851...8ea Men er det sånn at er man først uheldig, så er man uheldig med det meste? Jeg har heldigvis mine elskede barn❤️ Sliter med mye annet. Selfølgelig det kunne vært verre men det psykiske må også fungere. Det jeg har gått gjennom har vært en sorg bare jeg bærer. Det å aldri finne kjærligheten er også tungt med tanke på å bli såret gang på gang, høytider ute barna osv. Jeg gar i 20årene gått gjennom veldig tøffe ting, så er redd det aldri vil ta slutt. Anonymkode: b22d6...1f1 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men er det sånn at er man først uheldig, så er man uheldig med det meste? Jeg har heldigvis mine elskede barn❤️ Sliter med mye annet. Selfølgelig det kunne vært verre men det psykiske må også fungere. Det jeg har gått gjennom har vært en sorg bare jeg bærer. Det å aldri finne kjærligheten er også tungt med tanke på å bli såret gang på gang, høytider ute barna osv. Jeg gar i 20årene gått gjennom veldig tøffe ting, så er redd det aldri vil ta slutt. Anonymkode: b22d6...1f1 Det virker som om de som har mest uflaks eller "må bære" mest, er det livet ut. Jeg har vært uheldig/ blitt utsatt for vonde opplevelser fra jeg var barn, og det har fortsatt gjennom hele livet. Har mistet to brødre, ett barn og en kjæreste, og i tillegg er jeg trafikskadd. Jævlig urettferdig, men ingenting å gjøre med det. Anonymkode: be851...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Du lager din uflaks med de talla dine Anonymkode: 445e2...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Sosial arv, sosioøkonomisk status osv. Lav/ingen utdannelse > dårlig økonomi> dårlig fysisk og psykisk helse> dårligere omsorgsevner og oppfølging av barn > osv osv Anonymkode: 9d26e...c5b
Grüner Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror på mye spirituelle ting. Numerologi er noe som stort sett stemmer, det viser seg i avgjørelsene jeg tar. Fikk en følelse på at det skulle bli slutt med eksen, intensjonen min stemmer på en prikk. Det viste også numerologien at det skulle bli slutt mellom meg og han, uka etter gjorde han det slutt. Men jeg har vært veldig uheldig i kjærligheten. Det sies at noen må gå gjennom flere uhell for å lykkes. Hvorfor kommer kjærligheten med første vindkast og med andre mmå man gå gjennom flere tilfeller av sorg og fortvilelse? Jeg bare lurer... er det bare flaks eller er et mening? Er 36 og håper snart mannen dukker opp. Anonymkode: b22d6...1f1 Du sier at numerologien stort sett har vist seg å stemme i livet ditt og at det påvirker avgjørelsene du tar, likevel er du rådvill og sliter med menn 🤷♀️. 2
debatant Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tror på mye spirituelle ting. Numerologi er noe som stort sett stemmer, det viser seg i avgjørelsene jeg tar. Fikk en følelse på at det skulle bli slutt med eksen, intensjonen min stemmer på en prikk. Det viste også numerologien at det skulle bli slutt mellom meg og han, uka etter gjorde han det slutt. Men jeg har vært veldig uheldig i kjærligheten. Det sies at noen må gå gjennom flere uhell for å lykkes. Hvorfor kommer kjærligheten med første vindkast og med andre mmå man gå gjennom flere tilfeller av sorg og fortvilelse? Jeg bare lurer... er det bare flaks eller er et mening? Er 36 og håper snart mannen dukker opp. Anonymkode: b22d6...1f1 Jesus tenker nok det samme om deg. Når kommer du?
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Noen fortjener straff fordi de har vært slemme. Noen fortjener gull fordi de har vært snille. Anonymkode: c8b8a...25d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen fortjener straff fordi de har vært slemme. Noen fortjener gull fordi de har vært snille. Anonymkode: c8b8a...25d Har ikke vært slem, er vel tvert imot. Gavmild, omsorgsfull (jobber i helse yrket), vært dumsnill kanskje. Slem mot meg selv. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det virker som om de som har mest uflaks eller "må bære" mest, er det livet ut. Jeg har vært uheldig/ blitt utsatt for vonde opplevelser fra jeg var barn, og det har fortsatt gjennom hele livet. Har mistet to brødre, ett barn og en kjæreste, og i tillegg er jeg trafikskadd. Jævlig urettferdig, men ingenting å gjøre med det. Anonymkode: be851...8ea Huff stakar deg det høres jo helt ille ut, kan da ikke bli verre! ❤️ Jeg må velge å tenke at ting blir bra i litt liv. Hvis ikke mister jeg helt motet til alt. Hvis det bare er nedturer så er livet veldig urettferdig. Noen oppturer har vel de fleste, så noen nedturer. Det å miste barn er for de aller mest uheldige, orker ikke tanken. Men vet om noen som har hatt hell hele livet men så mister de sitt aller næreste og kjæreste. Så det treffer heldigvis ikke bare på de uheldige. Anonymkode: b22d6...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Det kan være tidligere liv som snakker for seg. Det I en annen kropp, et pararelkt liv... Jeg er selv den som får straff grunnet slemme handlinger i et parallelt liv. Jeg har mye dårlig karma og ingen venner. Kjærligheteb har jeg aldru truffet selv om jeg nærmer meg 50 år. Singel hele livet, dame i tillegg. Da kan en lure på hvor slem og stygg en er. Yrke har ikke noe si. .mange som gjort slem velger omsorgsyrker for å lettere gjøre opp karmaen sin og få til karma balanse, altså gjøre gode handlinger som gjør opp for alt slemme. Man har alltid flere sjanser på å forbedre seg som menneske. Anonymkode: c8b8a...25d 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kan være tidligere liv som snakker for seg. Det I en annen kropp, et pararelkt liv... Jeg er selv den som får straff grunnet slemme handlinger i et parallelt liv. Jeg har mye dårlig karma og ingen venner. Kjærligheteb har jeg aldru truffet selv om jeg nærmer meg 50 år. Singel hele livet, dame i tillegg. Da kan en lure på hvor slem og stygg en er. Yrke har ikke noe si. .mange som gjort slem velger omsorgsyrker for å lettere gjøre opp karmaen sin og få til karma balanse, altså gjøre gode handlinger som gjør opp for alt slemme. Man har alltid flere sjanser på å forbedre seg som menneske. Anonymkode: c8b8a...25d Vet du at du har levd et liv før? Det er ganske sprøtt det du sier. Fordi jeg vet om ei som var synsk, (hun er død nå). Men hun sa at hun hadde tatt livet sitt i sitt forrige liv og ble straffet i dette livet hun levde i nå. Hun var riktig uheldig (kan ikke si hva hun hadde av personlige opplysninger) men hun fikk der verste av alt før hun døde i 50årene. Da hun fortalte meg om det var jeg litt usikker på om det kunne stemme. Er det sånn at vi har flere liv? Hvis jeg gjør det godt initiativ dette livet vil mitt neste liv bli bra? Hva med narkomanene? Som lever på gata. Barn som ikke får leve ei gang. Hvilket liv får de? Er mye vi ikke vet. Anonymkode: b22d6...1f1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 0.13): Men er det sånn at er man først uheldig, så er man uheldig med det meste? Jeg har heldigvis mine elskede barn❤️ Anonymkode: b22d6...1f1 Uflaks på ett område vil gjøre livet vanskeligere og derfor påvirke livet på andre områder, som gjør at man fort blir uheldig der også. Uflaks avler mer uflaks og uhell, dessverre. Anonymkode: 00fe5...685 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uflaks på ett område vil gjøre livet vanskeligere og derfor påvirke livet på andre områder, som gjør at man fort blir uheldig der også. Uflaks avler mer uflaks og uhell, dessverre. Anonymkode: 00fe5...685 Er ikke det bare en myte? Jeg kan ikke si jeg bare har hatt uflaks. Jeg har hatt flaks og lykke når det gjelder de to friske barna jeg har fått. Men uhell i det økonomiske, vært borti menn med null økonomisk hold. Som igjen har gått utover meg. Har heller ikke uhell i helse, har vært frisk (til nå) og krysser fingrene videre. Uhell i kjærligheten igjen, men får nok av dater men det oppnår aldri ordentlig kjærlighet. Eksen min var utro etter flere års samboerskap. Anonymkode: b22d6...1f1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni Så det er sånn opp og ned hos meg. Hva vil det si da? De som er uheldige og har uflaks med alt, all ære til de hvor sterke de er ❤️ Anonymkode: b22d6...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen fortjener straff fordi de har vært slemme. Noen fortjener gull fordi de har vært snille. Anonymkode: c8b8a...25d Har ikke noe tro på straff. Det lærer man ingenting av. Har mest tro på å være god. Det er ikke det samme som å være snill. Mennesker som sier de er snille gjør meg veldig skeptisk. Å sette grenser for seg selv i forhold til hva man tror på er viktig. Anonymkode: f2003...95a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet du at du har levd et liv før? Det er ganske sprøtt det du sier. Fordi jeg vet om ei som var synsk, (hun er død nå). Men hun sa at hun hadde tatt livet sitt i sitt forrige liv og ble straffet i dette livet hun levde i nå. Hun var riktig uheldig (kan ikke si hva hun hadde av personlige opplysninger) men hun fikk der verste av alt før hun døde i 50årene. Da hun fortalte meg om det var jeg litt usikker på om det kunne stemme. Er det sånn at vi har flere liv? Hvis jeg gjør det godt initiativ dette livet vil mitt neste liv bli bra? Hva med narkomanene? Som lever på gata. Barn som ikke får leve ei gang. Hvilket liv får de? Er mye vi ikke vet. Anonymkode: b22d6...1f1 Barn på gata og uteliggere, narkomane. De sliter ofte. I et neste liv hørte jeg lilli bendriss sa noe at en uteligger kan gjerne velge et liv som funksjonshemmet hvor sitter i rullestol eller sliter med noe i deres neste liv for å bli sett. Anonymkode: c8b8a...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå